|
|
| Dressurbilleder? |
| Forfatter:  |
malle <3 |
| Dato:  |
02-07-2006 17:53 |
|
Hej med jer, ænder! Jeg knne godt tænke mig at prøve at tegne heste, der går dressur (spørg mig ikke hvorfor) men jeg har ingen dressurbilleder selv, så er der nogen herinde, jeg kunne låne et billede af? 
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 When we are apart you are in my heart, when we are together I will love you forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
02-07-2006 17:54 |
|
Ja, jeg har massere på præs. Tag bare det du synes du vil tegne  Må jeg se det, når du har tegnet ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
02-07-2006 17:58 |
|
C.Jessen(StarBoy) :Tak for det  Det må du da godt, men jeg lover ikke noget godt 
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) MALLE <'3 When we are apart you are in my heart, when we are together I will love you forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du må også gerne tage fra min præsentation, der er også et par stykker 
- Ida En del af Team Kærgaard.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhzfdhfdh |
|
|
MEGET gerne også tag for min præs. allerhelst det nederste i venstre hjørne, så ville jeg blive super-glad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
02-07-2006 18:26 |
|
Tak for det. jeg prøver mig lidt frem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| svar... |
Ida |
02-07-2006 22:28 |
|
Du er også velkommen til at tage mine... Der er flest i linket i min signatur 
Mvh. Ida It's alright to be down your rollercoster will soon be upward bound It's OK you should now Tomorrow will be there for you Citat: TimC Se billeder af dressurhesten her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
02-07-2006 22:40 |
|
Tak for billederne. Nu har jeg vist nok til et par timers tegning  Når jeg er færdig sætter jeg dem herind. (hvis i altså tør se dem )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
du må gerne tage mine... når jeg lige får taget nogle billeder hvor han går lidt pænere... hvis det er ligemeget er der nogle på min præs du bare kan tage...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressurbilleder: |
|
|
Du må da hjertens gerne tage billeder af min Supermule fra min hjemmeside eller min præsentation her på HN (der ligger flest på min hjemmeside, link er nederst i min signatur)..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata |
Vildrose |
03-07-2006 18:32 |
|
..og hvornår er de færdige?  jeg venter spændt.
Vildrose 'Don't try to fix me, I'm not broken'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
03-07-2006 18:40 |
|
Vildrose: I morgen tror jeg nok. Så kan jeg nå at lægge dem herind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Du tager bare et af mine dressur billeder 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abc... |
malle <3 |
04-07-2006 20:56 |
|
Sorry, men jeg kan ikke finde mit USB-kabel, så jeg kan ikke lægge tegningerne ind på com'en, men jeg leder lige videre ellers kan jeg scanne dem ind på min mors computer (der skal jeg bare først hen om et par dage) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|