|
|
| Distriktsmæster kat 2/1 !!! :D |
| Forfatter:  |
JosefineS |
| Dato:  |
01-07-2006 21:11 |
|
Her i dag skulle jeg til distriktsmæsterskab for syd-holland. Jeg skulle ride for 2'ere og 1'ere ponyer og det skal lige siges at jeg var den eneste 2'er pony... Christina og charlotte (olliemin og b-winther [tror jeg hun hedder]) var med ude og flette og heppe på mig !!  vi skulle køre sammen med en anden som også skulle starte... jeg var den første henne og opvarme men brugte også lang tid på at få ham ned og sådan... så begyndte jeg at trave og en masse mennesker kom... den første jeg så jeg skulle ride mod var sådan en VILDT dygtig fransk friser.. Det var nok omkring 30 grader udenfor og det var VILDT varmt ! så kørte vi hestene hjem og jeg tog med ud til oliver (christina's hest) og vaskede ham og hyggede lidt om ham. så hentede min mor os og vi kørte hen til premie overrekelsen. der er først det normale stævne og der fik jeg ingenting.. så siger jeg så til min mor 'mor! jeg kan ikke blive distriktsmæster hvis jeg ikke har vundet noget lige før!' og lige i det jeg siger det kalder de mit navn! jeg bliver bare vildt glad , og er ved at græde... alle var bare vildt stolte og sådan ... hende jeg tog med kom på reserve plads. Pokalen var bare RIGTIG stor og det første jeg spørger er om det er en vandrepokal og det er det så ikke! ... Der var også en profesionel fotograf så billeder kommer når de kommer på nettet! Eeej er bare SÅ glad ! :D:D:D:D:D 
Josefine © - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå¨ |
TeamFM |
01-07-2006 21:18 |
|
Tillykke 
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tillykke med det 
MVH Nadja, pony & donna !!!Isabell Werth stof sadel købes!!! Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
01-07-2006 21:31 |
|
Mange taak , er også meget stolt ..
Josefine © - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Tillykke  Hvilken klasse gik det i ?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jojo Jojo |
OllieMin |
01-07-2006 21:45 |
|
Jah det var bare så herre fedt! Du styrede bare for vildt og pokalen var jo kæmpe !! Jeg er meget stolt og det er Charlotte også  Knus os to !!! ps. ses i uge 32 fra Loller.
Christina 8) - Med elskede Ollie ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
01-07-2006 22:20 |
|
Æbleting: Noget der hedder B - det svarer ca. til lc3 ... Christina og loller: jaa , det var så hyggeligt.. ærgeligt loller du tager hjem i morgen , men ja vi ses jo i uge 32 !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahh!! :) :D |
c-winther |
01-07-2006 23:14 |
|
Jossefine: ja meget og komemr også til at savne dig.. Men vi ses jo også på msn.. hehe Bare du gidder give mig den der hjemme side så jeg kan se det der billede..! vi ses i uge 32 om 5 uger..
I love horse Knuzzer Charlotte Jeg hadder DYRE MISHANDLER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤overskrift¤ |
|
|
Tillykke med det fine resultat! Jeg kan se inde på din præs. at du bor i Holland, så ved du hvilket niveau M dressur og spring i Holland svarer til i Danmark?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdkaælskæalskd |
|
|
Tillykke med det gode resultat
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
02-07-2006 07:57 |
|
<3TheÆblemos<3 : Nu er jeg jo også en 2'er og har kun redet rigtige stævner i 3 måneder.. loller: Jaaa , billederne er ikke kommet på hjemmesiden endnu men hjemmesiden hedder vidst nok wwww.paardenfoto.nl og så trykker du op foto's og så trykker du på datoen jeg red (1 juli)... Kathrin P : Først rider man B (Lc3) så rider man L1 så rider man L2 så rider man M1 så rider man M2 så rider man Z1 så rider man Z2 så rider man zz1 så rider man zz2 - jeg ved ikke helt hvad det svarer til i DK - men jeg kan evt. sende dig et oversat program.. Fjordbollen <3 : Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke ! |
Karina&Stella <3 |
02-07-2006 08:04 |
|
Tillykke, 
M.V.H Karina & Stella <3 evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
02-07-2006 08:10 |
|
Karina&Stella <3 : Mange tusinde tak !  <3TheÆblemos<3 : glæmte lige at sige at der er nogle enkelte øvelser fra LA1 ... men det er meget få ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
02-07-2006 08:34 |
|
tillykke :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤overskrift¤ |
|
|
JosefineS : Du behøver ikke at sende et oversat program. Det var barelige for at vide, hvilket niveau min far havde redet! Han kommer nemlig fra Holland, så hhan vidste ikke selv hvad det svarede til i Danmark !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala .. |
BetteEver |
02-07-2006 10:10 |
|
Mange gange tillykke med det .
♥ Marlene&Gentleman ♥ ' Forever toqether ' Vi kan det der med at vinde o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
02-07-2006 18:23 |
|
Kathrin P : Okaaj ? Spændende ! - så har du hollandsk blod i årene ? :b kiksen og bette ; taak (L)
Josefine © - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? Distriktsmæster år 2006, kat 1/2 - Syd Holland 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej.. |
hopzen<33 |
02-07-2006 20:27 |
|
jamen tillykke da! det var da flot. Hvilken klasse blev det redet i, og til hvor mange % (går ud fra det var dressur  )
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
.··..··. `·. Skathhh <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
sissel(shaggy og futura) |
02-07-2006 20:55 |
|
arj bor du helt seriøst i holland - hvor vildt man! æhm hvor lang tid har du boet der?
KH. Sissel Shaggy / Futura ...når du først har fuldblod, kan du ikke tænke på andet end fuldblod - det samme gælder araber! bliver og er altid araber-og fulblodsrytter for evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
02-07-2006 21:13 |
|
hopzen; det jeg vandt i svarede ca. til lc3 med enkelte øvelser der er fra la1 - her nede rider man ikke efter procent sissel ; Jaah , har boet her i snart 2 år ..
Josefine © - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? Distriktsmæster år 2006, kat 1/2 - Syd Holland 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
04-07-2006 10:44 |
|
Nu er billederne endelig kommet , men der er ingen hvor jeg rider !! SNYD !! Men i kan få et billede med mig og pokalen og rosetten , pokalen er rigtig stor , det kan man bare ikke se fordi rosetten er i vejen   vi fik selv taget nogle gode billeder fra stævnet ... dem kan i lige få efter jeg har været til bøjle tandlægen ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
04-07-2006 12:47 |
|
Så er jeg kommet tilbage , uuh det var slemt - eller ikke ?  Pernille : Taak (L) Her er lidt billeder: Trav:  trav igen:  Fri trav - han flyver :  Så strækker vi halsen :  Trav igen:  PÅ en volte i trav - ikke leg mærke til min mund , men jeg var så tør i munden =/ ..  Det var dem , vi går altså ikke til bidet ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen kommentar ? |
JosefineS |
06-07-2006 10:07 |
|
Ingen kommentarer til billederne ? :|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
07-07-2006 13:48 |
|
Tillykke! Super flot 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vandt over dig selv |
cathrine* |
14-10-2006 22:26 |
|
Ja...Tillykke, du vandt over dig selv. Du var ligesom den eneste 2'er og derfor var du so selvsagt til at vinde, da du ikke red mod andre. Det var kun de almindelige klasser hvor 2'er og 1'er var slaaret sammen. Selve B dist. mesterskabet var delt...
:-P Knuzzer Cathrine & de to krikker
Life is what you make it!! -Direkte fra Holland-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
Tillykke 
» Lulu & Perle  » Fra HRS  » ÆgtePiraterRider Ægte Perler !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
Rigtig rigtig flot søde!!!
Tillykke =D
Juzze en hest er ikke en hest men en pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
Sawa |
15-10-2006 10:04 |
|
tillykke  har du ikke hjemmesiden på det hollanske forbund?
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|