Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Sjove historier :-D *LÆS*
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 11:22

Hejsa andefugle :-D

Sad lige inde på islændersiden joras, så læste lidt og faldt over dette indlæg www.joras.dk/MySql/for...12018&PN=1 :-D om sjove hestehistorier.. har virkelig grædt af grin over nogen af dem..

Det min hest der har sat gang i indlægget (Den der har løbet 30 km)

Jeg hedder Team-SN{Nanna&Snorri}.. har også lige lagt et par historier :-D

I må da også gern fortælle jeres små historier :-D Så ka vi sikkert alle få et godt grin :-P

*Team-Midgaard*

If you'r fearless, it's only 'cause you'r afraid of the fear

-citat Kloge Nøk

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 12:30

Øv. De var ikke særlig sjove :L

Og har egentlig heller ikke selv nogle vildt sjove - men synes alligevel jeg ville svare xD :

Mig og Danielle stod udenfor og striglede. Hun synes det er meget sjovt at æde noget træ - som hun ikke måtte. Nå, så hvad gør smarte Line? JO - hun kaster en svamp efter hende hver gang hun vil bide!!!

I starten virkede det også meget godt, men hver gang blev hun mere og mere nysgerrig over hvad det var :L . Så da jeg kaster den næste gang, tager hun hovedet ned til den. Nå, det gjorde heller ikke noget tænkte jeg.

Men, HVAD gør krikken så?! Hun ÆDER DEN!

Jeg regner med hun spytter den ud, men nix! Pludselig gør hun tegn til at sluge den. SÅ går jeg i panik, åbner munden på hende, og tager den (som næsten var henne i halsen på hende. LOL xD )

Og voila - står jeg med en helt grøn svamp, og en MEGET fornærmet og chokeret hest xD

Prøv ALDRIG på det xD

---

Og så var der dengang hestene stak af, og min veninde løber rundt udenfor med 7 tossede heste om sig. Hun skriger ind efter hjælp, og hvad gør jeg? "BARE ROLIG MARIA!! Jeg HAR POLLY!!"

(Det skal lige siger Polly er en 34 årig gammel hest, som selv FLYGTEDE ind xD)

Blev jeg mobbet længe over :L

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

mllmmllm
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 21:31

altså har ikke selv oplevet dette men min veninde fortalt mig en lille historie om min lille leda.

Hun stod og vasket hove på sin hest ude i gården og leda stå og sparker til døren (som hun normalt ikke gør) min veninde råbte så: "leda stop dog hvad har du gang i?". sød som leda er stoppede hun, lige så snart min veninde vender ryggen til begynder hun igen, veninden vender så sig om og gå tættere på og siger hun skal stoppe det gør leda så, så vender hun sig og gå mod sig hest så begynder leda igen, veninde gør så endnu tættere på og siger så stopper du og det gør leda, lige så snart veninden har vendt sig og tager leda sin grime og kaster den lige i nakken af veninden, min veninde kiggede tilbage og der stod leda bare med øerne fremme og så sød ud, min veninde var flad af grin. tossede hest, nok ikke så sjovt forklaret men jeg så dårlig til det.

Eller

min veninde skulle lukke leda på fold det gør hun så og leda opføre sig pænt og gå stille og roligt, og hun kom så ind på folden og stod og kiggede på nogle heste der sprang inden på spring banen, den ene hest bukker så og rytteren falder af! Leda bliver skide bane og sprang frem og løb lige igennem hænget og løb skræmt væk helt ned til vallak folden , da min veninde så for fat i hende igen pruster hun hest vildt da hun gå fordi spring banen, synes altså det meget sjovt at hun kunne blive så bange for en fra faldt af :P haha så længde der ikke skedte hende noget ..

og mange andre

MICHELLA

Janette mus du vil altid være elsked©

Leda jeg fandt min drøm©

www.hestegalleri.dk/ht...serID=1059

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider