|
|
| Hvem husker du ? |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
30-06-2006 23:13 |
|
Årh ha , jeg elsker sådan nogle indlæg  Hvem husker du ?  Jeg husker : Team Toss Stinky Karoo Theis Mathilde (S-Bine) {#~NUMSEFISKEN~#} Olaa Fjordbollen <3 Sawa JosefineS Shalimar Stald DM Rollo Rozita & Hennie *Zig-Zag* Patricia Jørgensen Duke Miniheste Beritt Chaos *æblet* Zoubereva Sasma Simi Guido-Bastian Line uden Nikita Duke Surprice Molle Julie xxx Karen Isabella Line Larsen Vildrose Dums <3 Kode123 Kristian Find-Nemon Hamlet Silkepigen [fersken] ~kiksen~ Sismofyt BananGrød Gyngehesten Timon Juzze Cecilie (Darling) BRACEFACE Odin Guramien Og så gik jeg i stå  Jeres tur  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Theis Line Larsen Natacha Og så kan mit plagede hoved ikke orke, at tænke sig mere om 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Æblet  Team Toss Silkepigen TeamFM Guraminen Duke Line Larsen Naha Timon Julie xxx Odin Vildrose Josse og Miré Rollo Simi Kristian Fjordbollen Theis Sasma ZEBRA Olaa Line uden Nikita Zig Zag Guido Bastian Bananbrød Juzze fersken
Patricia og Lukas Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
30-06-2006 23:19 |
|
DUKE ! Du glemte mig  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Jeg husker: Kode123 *Æblet* HGlarsen Team Toss Line Larsen Rollo Natacha Find-Nemon -Timon- Karoo Fjordbollen <3 Julie xxx Kan ikke huske flere lige nu Og gider heller ikk at skrive flere lige nu 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia... |
Nanna (Sebastian) |
30-06-2006 23:20 |
|
du glemte Nanna (Klaus) 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdkæalsdkæ |
|
|
Duke buke xD Rozita & Hennie Stinky Tiss Rollo Kristian TeamFM Gyngehesten <3 Annecatrine uhfatiless? eller sådan noget =D Theis Line Larsen Josse & Miré Simi Natacha Johanne (k???) Tímon *The one* Molle Juzze Sasma Æblet Det var det 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
TeamFM, jeg kan knapt huske dit navn, og glemte jeg ikke stort set hele JHN? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna (Klaus) |
|
|
argh, @!#$ os.  glemte også cecilie & gold n silver.
Patricia og Lukas Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akæslkad |
|
|
Duke: Du glemte også mig
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Slet ikke nogen som husker mig  Skal lige sige at jeg glemte: Dunke, *TheOne* and Whatever 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Æblet  Team Toss Silkepigen TeamFM Guraminen Duke Line Larsen Naha Timon Julie xxx Odin Vildrose Josse og Miré Rollo Simi Kristian Fjordbollen Theis Sasma ZEBRA Olaa Line uden Nikita Zig Zag Guido Bastian Bananbrød Juzze fersken cecilie & gold n silver Nanna (Klaus) sådanner manner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
30-06-2006 23:42 |
|
Duke , læs her : T e a m F M ! Dårlig undskyldning  Og @!#$. Glemte miiin Cecilia & Gold n Silver  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
30-06-2006 23:43 |
|
Og må jeg lige spørge , hvordan kan i glemme mig, når jeg har lavet indlægget ?  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Alt kan lade sig gøre, du ved TEAMFM 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsrbtt |
Cecilia&Gold n Silver |
30-06-2006 23:51 |
|
HGlarsen  Monicap  Min teamFM  Patricia Jørgensen  Line uden nikita  Fjordbollen Theis *Æblet* ~kiksen~ Duke Trøller Vildrose Julie xxx Julle aka frk. kinky pinky, noget ? Line frederiksen  Love-Naicon Team Toss Team møllen Christine ^Janni & Speedy^
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
30-06-2006 23:54 |
|
Hehe (: Duke : Ja, men man ska altså huske mig. HUSK MIG SÅ !  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asjlkasdj |
|
|
For engangs skyld er jeg faktisk husket af de fleste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
01-07-2006 00:09 |
|
Jeg bliver aldrig husket :/ men husker mange : Kan huske mange , men glemmer altid deres navn  så bliv ikke forbavset hvis jeg skriver dit navn forkert. Sasma Trøller Rollo Team Toss Fjordbollen<3 Theis Natacha Duke Line Larsen Sissel , Shaggy og futura . Mulle116 pernilleR ^cykelpumpen^ Naha Chaos Simi Sawa JosefineS ( Sorry kan ikke huske det sidste bogstav :S tror det er s ;P) HGlarsen *æblet* Tamrotte  Cecile ( et eller andet ;P) ~Timon~ whatever Theone Carina ( et eller andet ) Patrica jørgensen find-nemon martina Guido-Bastian¨ og en hel del flere ..
Mange FjordHilsner . Ann-Sofie & Aslaugh Team AA - De Bedste Venner i Verden ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
01-07-2006 00:11 |
|
Og Tamrotte husker heller ikke mig  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husker du? |
|
|
josse og miré kode 1 2 3 HGlarsen stinky karen (isabella) guramien trøller timon sisseogrøde monica p sharlimar richeleiu arabians avana sasma selma rollo cecilie o mikkelsen team DM team skovfryd team nigali duke mormor theis line larsen vicky zig zag jenifer (uden hest) chaos louise4ever line uden nikata mia og faust stina og perfekte pefri ida (ikk mig selv men hende den anden) kristian odin julie xxx baron baronen henry og dressurponyerne bananbrød josse og raffe æhh så gik jeg i stå. (husk mig )
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
01-07-2006 00:22 |
|
Idarosenborg : Mia og Faust ?  Jeg hedder TeamFM (: » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aslaugh&Mig |
Tamrotte |
01-07-2006 01:03 |
|
TeamFM: Stakkel  Husker alle dem ! + TeamFM 
Mange FjordHilsner . Ann-Sofie & Aslaugh Team AA - De Bedste Venner i Verden ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Jeg vil da være med :p . Jeg er kun husket 1-2 gange . Jeg husker : Duke. Theis Natasha  *æblet* TheÆbleMos cecilie c ? kristian Tamrotte TeamFM Team Tos BananBrød Numsefisk (Med alle de der tegn)  Line Larsen HGlarsen Line(Uden Nikita) *Zig-Zag* Vildrose Chela Sandra(Beauty star) *Eller kan ikk huske hvordan navnet ser ud?* Julie xxx Sawa og nu kan jeg sgu ik huske flere 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
01-07-2006 10:08 |
|
jeg husker: Find-nemon. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 gange husket :/ avs, |
|
|
Husker: The æblemos Tamrotte Avana [freja&amina] -tímon- Christine Josse&kalle Jose med miré beritt chela theis fjorbollen <3 team toss vildrose stinky *æblet* bananbrød Sawa Naha Natacha Rollo Brutalis aka. kristian Dums <3 teamFM Numsefisk Line larsen Line uden nikita Julie xxx Sandra(beuty star) Karen(isabella) HGLarsen *Zig-Zag* duke odin Chaos Simi Sina sasma selma Og så gik jeg i stå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdfgfgj |
|
|
Dims <3: Du glemte et S i Toss HVordan ku du ?  Er faktisk husket af de fleste xD Jeg husker; Miin TeamFM <333 Miin Chela <333 Miin Hennieee & Rozita <33 Triiicee (Patricia) <33 Rollo Fjord boller (som SKAL misforståes ) Duuke sandra (Beauty Star) Theis Simi Tess <3 Di/ums Gyngehesten <3 Skriv hvis i føler jer glemt 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du?? |
*Stina&Perfekte Perfi* |
01-07-2006 13:25 |
|
Jeg husker: Stinky Chaos RikkeJ Safia&Domenique Stald DM Fjordbollen Annecathrine Æblet HGlarsen Duke Theis Line Larsen Natacha Rollo Josse med Miré Karen Og så kan jeg ikke lige komme på flere 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdasdsad |
|
|
Karen(Isabella). Domze. Keah. Applecheeks. Simi. Dustdancer. Ja - kun fordi jeg vil huske dem <3
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyfloss |
Team Møllen * |
01-07-2006 15:32 |
|
Er husket 1 gang  Næsten rekordt  Nå, men jeg husker: BananBrød Sasma Team Toss HGlarsen Josse med Miré Cecilie C Duke Theis Line Larsen Line uden Nikita Team FM Hennie & Rozita Gyngehesten Jump Cross Cecilie & Gold n Silver Sawa *Zig-Zag* Rollo Kristian Natacha Stinky Karen (Isabella) Simi Chaos Tine Kan ikke lige huske flere 
- Det sagde jeg jo så ! I´m sleeping my day away ,, Marthine og Lukas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Idapiien og Casablanca |
01-07-2006 21:54 |
|
Uuh. Husker ikke så mange, men kan da prøve så godt jeg nu kan :b Kode123 ?  Theis Baronen Christine Faith HGLarsen Jennifer (Nu uden hest?) Æblet Cecilie C Dumze Sasma Henry og dressurponyerne Josse med Miré Line uden Nikita Line Larsen Stald DM kristinahas? rollo natascha kristian Stinky Vildrose Så.. Min hjerne kan ikke mere.. lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123469 |
|
|
nu vanker der!!  INGEN har husket mig!!!  ikke endgang dig theæblemos, er dybt skuffet over dig 
MVH Nadja, pony & donna !!!Isabell Werth stof sadel købes!!! Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
02-07-2006 09:43 |
|
@!#$  Jeg er glemt 2-3 gange  - DAS IST NICHT GODT ! (tyskermia )
» Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala .. |
BetteEver |
02-07-2006 10:09 |
|
Der er så amnge jeg ikke kan tage mig sammen til&skrive dem Hahahaha . Ej kan skrive lidt  Julie xxx Theis Chela *Æblet* Line Larsen Josse med Miré og nu gider jeg ikke mere 
♥ Marlene&Gentleman ♥ ' Forever toqether ' Vi kan det der med at vinde o;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Team Tos:  Haha  Du skal ikk kalde mig D ims , Fra nu af kalder jeg dig Team To s MED 1 s 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghyyd |
Cecilia&Gold n Silver |
02-07-2006 14:29 |
|
Haha, taak til alle dem der har husket mig, men jeg hedder altså ikk Cecilie men cecilia :D
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata |
Vildrose |
02-07-2006 14:52 |
|
Cecilia og Gold n fiske (eller sådan noget) Stinky Simi Chaos Æblet Banan Pære Appelsin Duke Dums HGLarsen Josse med Miré Belinda Savner tessa =o, Karen Guoido Bastian Spasta Tessa Frutti Tutti Christine Julie xxx Triine Team FM Patricia Team Møllen alle de der "Team et eller andet" er så forvirrende, hmm :S
Vildrose 'Don't try to fix me, I'm not broken'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertyu7 |
Cecilia&Gold n Silver |
02-07-2006 14:59 |
|
Vildrose : Hahahaha, Gold n fiske.  Ej det er iorden, men det er nu Gold n Silver q;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårlig hukommelse |
Hotti <3 |
02-07-2006 15:59 |
|
I Glemmer mig  Cecilia&Gold n Silver nadja Find-nemon æblet
Hvem ka´ vi li´ `? Mig Hvornår ka´ vi li mig ?Altid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
02-07-2006 16:03 |
|
Ehm ja jeg hedder altså bananbrød og ikke banangrød xD
Karrywurst The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return Moulin Rouge..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
nadja: Menge gange undskyld  Mente nok der var en jeg havde glemt, kunne bare ikke komme på det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaaa |
Christine |
02-07-2006 16:15 |
|
lang tid siden ... Gajolen Whatever Idapiien Hugohug æblet Simi Stinky Vildrose Odin find-nemon christina rasmus eller sådan noget Zoltan bananbrød tímon
Christine lights will guide you home
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zfgshzsgfjzsgfj |
|
|
TeamFM.. glad?  fjordbollen team toss find-nemon josse med mirè Kristina G. Outzen Tine. Jolly jumper theæblemos vildrose Odin Duke Theis Line lARSEN natacha Rollo Kristian bønne sawa Patricia jørgensen silkepigen *æblet* karoo julie xxx julia aka frk. kinky pinky? eller noget naha -timon- *TheOne* stinky simi *gajolen* HGlarsen dums<3 whatever jennifer (uden hest) chela henry og dressurponyerne trøller line uden nikita kode123 chaos staldDM rikke (escape dance) domze sasma juzze molle stina og perfekte perfi. (i ved hvem jeg mener) rebeccasr cecilie c hennie og rozita gyngehesten tamrotte og så gik jeg i stå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
SISSEL: Du glemte mig 
-Sagde Freja :p Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Elsker dig Benjamin <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asffasdfgdgfd |
|
|
Hvordan kunne jeg glemme min elskede Freja & Benjamin <333333333 Og hvor kunne jeg glemme Triine <33Dog fordi hun lige er kommet herind xD
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
sissel(shaggy og futura) |
02-07-2006 18:20 |
|
hmf! tænkte jeg det ikke nok! aldrig nogen der husker mig, I skylder mig 3 gode grunde til hvorfor i aldrig husker mig!  men hvem husker jeg?: HELE JHN! HA HA jeg for god! (dårlig humor)
KH. Sissel Shaggy / Futura ...når du først har fuldblod, kan du ikke tænke på andet end fuldblod - det samme gælder araber! bliver og er altid araber-og fulblodsrytter for evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
02-07-2006 18:43 |
|
Det er første gang jeg er herinde, så jeg husker ingen 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
02-07-2006 20:38 |
|
Theis : Haha  Velkommen til Theis så (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gemmer mig ik er bare væk |
Hotti <3 |
02-07-2006 21:37 |
|
Kom på flere.. Og stadig glemmer i mig Jeg er ellers ik en der gemmer mig .. -timon- fjordbollen Vildrose Sasma Odin ( Er hun stoppet ?? ) TeamFM
Hader de selvglade idioter der ik kan se jeg er den bedste. Får snart Fjordbolle !...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jaa!, er husket to gange! endelig  theæblemos: dte er okay..,
MVH Nadja, pony & donna !!!Isabell Werth stof sadel købes!!! Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SNØØØFT... |
|
|
Jeg bliver heller ikk husket 
<3 Mathilde <3 <3 Sascha Columbine <3 <3 R.I.P Rosa! Elskede og Elsker dig <3 <3 En fejl er først en fejl 2. gang den begåes!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TeamFM |
Theis |
02-07-2006 22:07 |
|
Thankee-Sai 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil Medlem af Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re . dims |
Zoubareva |
02-07-2006 23:57 |
|
Yeehhaaa, der var een der huskede mig  Jeg husker;
michelle_love HGlarsen Theis Guido-Bastian Team-Toss Vildrose Patricia Jørgensen Stina&perfektePerfi *Æblet* Chela BananBrød Duke Dums Æblemos (eller sådan noget?) Fersken Josse med Miré Molle og Juzze Timon Sasma Kode123 Rollo Find-Nemon Chaos Stinky Fjordbollen cecilie c Uhj, der fik jeg vredet min beskedne hjerne godt og grundigt ud - undskylder meget, hvis jeg har glemt nogen  Hehe
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Theis Æblet Jozze med mire Team hvidkjær Tangpigen rollo kode123 bananbrød Hglarsen Duke sasma Og jeg er som altid glemt af alle 
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg husker: josefines duke dums theis HGlarsen cecilie c min vidunderlige herman matilde(s-bine) simi *æblet* kode123 bananbrød <3theæblemos<3 rendsbogaard josse med miré jubii rollo michelle_love Guido-Bastian Team-Toss Stina&perfektePerfi Chela Molle og Juzze Sasma Fjordbollen Kristina G. Outzen Tine. Jolly jumper vildrose Odin Line lARSEN natacha Kristian bønne sawa Patricia jørgensen silkepigen karoo julia aka frk. hinky pinky naha -timon- *TheOne* stinky *gajolen* whatever jennifer (uden hest) henry og dressurponyerne trøller line uden nikita chaos staldDM rikke (escape dance) rebeccasr hennie og rozita gyngehesten tamrotte {#~NUMSEFISKEN~#} Olaa Shalimar Stald DM *Zig-Zag* Miniheste Beritt Zoubereva Surprice Julie xxx Karen Isabella Find-Nemon Hamlet [fersken] ~kiksen~ Cecilie (Darling) BRACEFACE jeg er bar' go'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
03-07-2006 21:59 |
|
nadja: ik god nok  Mathilde (S-Bine) : JEG HUSKEDE DIG SØDE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
weee der var nogen der huskede mig... (hed tidliger surprise)er slet ikke vandt til at se mit navn på en sådan liste... har jeg mon gjort mig nagativt bemærket? min liste Theis StaldDM Mette og Ronnie Find-Nemon TeamFM Simi Sasma Æblet Karoo Numsefisken Kode123 Fjordbollen Fersken Kiksen HGlarsen Ida Duke Josse, Mire C.Jessen
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra (Beauty Star) |
03-07-2006 23:31 |
|
Husker alle dem jeg ikke har glemt 
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Weeehiii Zoubareva og nadja huskede mig.. Tusind taak Zoubareva nadja TeamFM Rollo kristian Fjordbolle sasma simi jozze med mire æblet duke ida beritt minihesten Karoo(Med den dejlige klaphat) tamrotte hennie og rozita hyngehsten zig-zag betteever æblemos fersken vildrose stinky timon kode123 dums theis HGlarsen bananbrød Teamtoss bønne sawa silkepigen Patricia jørgensen theone chela whatever guramien trøller MonicaP Natacha cecilie c Chaos line larsen Stald DM sawa tine karen (isabella) Jump cross line uden nikita gajolen jolly jumper jubii numsefisk find- nemo(n)
Joe... Du er super skøn.. Du er bare Den perfekte hest til mig.. Håber du går gennem dyrelæge tjek.. Kryds fingre..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
04-07-2006 00:32 |
|
I skal huske mig.. T-A-M-R-O-T-T-E T A M R O T T E TAMROTTE T M O T a r t e tamrotte Total sej Alverdens bedste rytter Mikroskobisk grim Rosende klog Og virkelig sej Tror du ikke jeg er den bedste ? Tænker ikke på andet end heste Elegant Ejj jeg keder mig Undskyld 
Mange FjordHilsner . Ann-Sofie & Aslaugh Team AA - De Bedste Venner i Verden ♥ (\_/) |..| (o_o) (Pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
04-07-2006 10:29 |
|
TMOTARTE : Jeg glemmer dig Muhahaha , eller. Haha  I hvert fald hvis jeg ska huske thotarte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123564 |
|
|
teanFM: har jeg glemt dig?? wweee, der er njogel der har husket mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfggbkjszb |
Olaa |
04-07-2006 12:12 |
|
Sandra (beauty Star) Æblet TeamFM Theis Duke Line Larsen HGlarsen Nadja Numsefisken Julie aka frk. kinky pinky? Kode123 Kristina G Outzon Fjordbollen Team Toss Line uden Nikita Rozita og Hennie Odin Vildrose Rollo Kristian Whatever Michelle_love Simi Dums <3 Stinky Josse med Miré Karen (Isabella) bananbrød Chela Nanna (sebastian) <3TheÆblemos<3 Og så gik jeg død 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
04-07-2006 12:19 |
|
Nadja: Ja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ej! for satan, nadja (undskyld sproget ) hvorhan kunne jeg det når du har lavet indlæget! jeg husker og: teamFM!, hahq
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtfrtrtrtr |
Molle |
04-07-2006 13:49 |
|
Jeg er vidst husket et par gange , ikk noget at sige til jeg er lidt glem , jeg er på ferie  Jeg husker mange... Juzze *Æblet* Sasma Vildrose Odin Nadja Carina med star og boy ? (eller noget ) TeamFM ( eller FN? ) Fjordbollen Theis Duke Natacha Josse med Míre Olaa Chela Tamrotte Sandra (Beauty Star) Jubbi Rollo Silkepigen Nu kan jeg ikk mer :s
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
04-07-2006 14:10 |
|
Nadja: FY HA! SLEEEMME NADJA  Sådan der, dygtig vovse  Molle : Ikke drille FN, er det ikke sådan noget dumt noget ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
04-07-2006 14:17 |
|
jeg husker: Fjordbollen <3 team toss Kathrine og Kentucky Gyngehesten <3 Banabrød (noget i den stil) ? ik ditlev Freja og Benjamin vildrose olaa odin rollo jossee med Miré theis sandra(beauty star) duke HG larsen line uden nikitaa line larsen juzze *æblet* sawa silkepigen *zig-zag*
Hennie & Rozita <3 -Vi to sammen for altid. Silver & Rozita <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
04-07-2006 23:29 |
|
Rozita & Hennie: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker.. |
¤AnnexD¤ |
08-07-2006 18:40 |
|
Øhm..
Nadja TeamFM Rozita & Hennie Fjordbollen <3 Team Toss Line Larsen Duke Theis Sawa *Zig-Zag* Vildrose cecilie c Rollo Sandra (Beauty Star) Tamrotte Sasma Juzze Line uden Nikita Hotti <3 Så dur' min hjerne ikke mere  Undskyld til dem jeg har glemt 
Med Venlig Hilsen Anne - Ja, det var det jeg sagde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klklkllkllk |
|
|
nadja: nej for du har glemt mig og nanna det har i alle sammen 
Hilsen Josephine
- Med Kashmir og Format
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
¤AnnexD¤ |
08-07-2006 21:39 |
|
josephineformat: Kender dig ikke 
Med Venlig Hilsen Anne! - Ja, det var det jeg sagde! ♥ Alting er let, bare man kan det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålå |
TeamFM |
08-07-2006 22:03 |
|
josephineformat : Er du ikke også ny ? (: