Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Blå negl :-(
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 22:00

.. Der kom jeg så galopperende rundt ude på molger rideskoles springbane som en anden kåd lille shetlænder.. ´

Ja altså uden hest

Muren var lige blevet sat 10 cm op, efter at det forrige spring gik perfekt. Jeg tog tilløb og satte så i fuld jord hen mod muren.Det skulle altså siges at det var pænt højt for mig. (sprang forresten 1,20 i højdespringning uden hest :D)

Men men men !

Jeg fik kolde fusser og refuserede lige før springet og sprang lige ind i det. Desværre var jeg så uheldig at bommen røg lige ned over fingeren på mig, så den blev helt mast og nu er neglen blå.. Tud! Glæder mig ikke til at den falder af, uha det er´mit værste mareridt. Jeg er en værre klodshans!

Er der nogen der ved hvad der efterfølgende sker med fingeren. Skal man så rende rundt med en nøgen finger uden negl indtil den næste er groet ud? og gør det ondt når den falder af? Hvor lang tid går der egentlig før den falder af ? hehe? det er noget mærkeligt noget ..

Skulle forresten sige at Molger ridelejr er det hyggeligste sted man kan tage hen (: Er nemlig selv lige kommet hjem for 3. gang.

Se hvor jeg flyver!

..

og her bliver jeg klemt.. 2 sek efter billedet bliver taget

Og hvis man ikke kan se billederne.. så kig i præs.

Mvh.
alex-musen
~~~ Chevas ~~~
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 22:15

Neglen behøver ikke falde af, fordi den bliver blå, så slap du bare af :)

Men det lyder en anelse tumpet ;D

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 23:07

Årh puute da :-P

Det var altså bare så synd for dig ;)

Er jeg ikke en god fotograf forresten? ;-D

Mvh.
Mia-musen
~~Frida~~
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 23:13
neglen falder af.. men først når der er vokset noget nyt ud indenunder.. det gør ikke ondt - det er bare HERRE klamt! og ja, jeg er ekspert på det område.. da jeg stod meget på skateboard bankede jeg mine negle sønder og sammen konstant..

Sandra & Tímon
..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
0
0
Svar på denne tråd

Is med fløde.
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 23:24

Det er så klamt når man får en blå negl

Har stort set lige haft en, men den faldt altså ikke af? Der er bare komme en hvid plet på min negl ?

Kyssh Lotte
Smil så solen skinner
Nutid og Datid, JHN for altid
Rigtige rytter rider araber

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Vi driver dig til vandvid!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider