|
|
| Hvad skal i spise i dag? (: |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
30-06-2006 09:35 |
|
Hej n'er (: Sidder lige her med en herlig morgenmad der består af to toast (1 med tomat, smør og hamburgerryg, 1 med tomat, smør og hjemmeavlet gris der blev til skinke), 1 nektarin, 1 banan og 1 stooort glas vand (ølkrus ). Så kom jeg til at tænke på hvad i har spist eller skal spise i dag? Morgenmad: Frokost: Aftensmad: Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Evt. mellemmåltider:
Karrywurst The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return Moulin Rouge..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
30-06-2006 09:39 |
|
Morgenmad: Cornflakes og noget frugt Frokost: Ved ikk endnu.. Alt godt fra køleskabet tror jeg Aftensmad: Salat tror jeg det er Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Vand. Evt. mellemmåltider: Massere af frugt 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
30-06-2006 09:59 |
|
VILDE-BERTA: DU ER OGSÅ BARE SÅ'SÅ'SÅ KEDELIG 
Karrywurst The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return Moulin Rouge..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Morgenmad: Halv bolle Frokost: Tror det bliver en kiks Aftensmad: Ved jeg ikke. Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Vand Evt. mellemmåltider: Kiks Kan kun spise kiks og agurk når jeg har tømmermænd, og vi har ikke noget agurk, så tror jeg vil spise kiks resten af dagen 
Mvh. Rikke med Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
30-06-2006 11:39 |
|
Aner ikke hvad jeg skal spise i dag 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Morgenmad: Youghurt m. müsli og franskbrød med jordbær og sukker.  Mellemmåltid: Kage.  Tror jeg springer frokosten over, og jeg ved ikke hvad vi skal have til aftensmad. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Morgenmad: Fik havregryn med mælk Frokost: Aner ikke . Hvad jeg finder Aftensmad: Aner heller ikke  Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Mælk xD . Og vand Evt. mellemmåltider: Kommer sikkert til at spise en banan, æble, kiwi eller sådan xD
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine |
|
|
RikkeJ: Nødder, hjælper godt mod tømmermænd 
Cathrine (: - Van damme <3 - Nu med Nygaards Kasper <3 ^ Såå søde (: - (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad... |
|
|
Altså, jeg sidder i Thailand, så det er lidt specielt, og jeg er 5 timer længere fremme, så jeg har allerede spist en del  Morgenmad:3 pandekager m. sukker Frokost: Mc donald, 6 nuggets, stor cola, stor pomfritt Aftensmad: Ved ikke ? Thailands eller Italiensk ? Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Cola, Cola & Cola  Evt. mellemmåltider: Slikkepind, tykkegummi, lækerol o.s.v haha
Whatever  Amme Namme Nam, Haps Haps Haps * Bam margera *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Csl_nellie - Haha, må ud og endevende køkkenet efter nødder 
Mvh. Rikke med Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gxhdjdhgfj |
|
|
morgenmad: Franskbrød middagsmad: frugt aftensmad: skal spises på ridelejr så ved jeg ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| migmigmig |
|
|
Morgenmad: Puha. En tvebakke eller noget i den stil tror jeg jeg tar?
Frokost: tror ikke jeg kan spise morgenmad og frokost, når jeg ikke engang har spist morgenmad endnu 
Aftensmad: tror vi skal have en suppe?
Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Får nok mælk og vand
Evt. mellemmåltider: hvad jeg lige finder på når jeg gårrundt i huset 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
30-06-2006 15:24 |
|
Morgenmad: kryder bolle Frokost:øhhh kage og is te og rugbrød med varm leverposteg Aftensmad:hmm lasange eller sådan noget ved ikke helt Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider:iste og juice Evt. mellemmåltider:kage...
cecilie  også kendt som cecilie c pleace dont call me sweet ;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cristiano er MUMS |
Find-Nemon |
30-06-2006 16:49 |
|
Øh, morgenmad var vist 1 stk. franskbrød, intet til frokost og aftensmad har jeg ikke spist endnu. Interessant, hva?
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3
<3 Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
30-06-2006 17:38 |
|
Morgenmad: Coco pops  Frokost: Frikadeller, rugbrød, agurker. Aftensmad: Ris + sådan noget kinesisk sovs der er sødt i det(smager så godt *m u m s* ) Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Æblejuice, mælk, vand. Evt. mellemmåltider: Rugbrød med nutella og en hjemmebagt bolle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhu... |
Nie |
30-06-2006 17:42 |
|
Morgenmad: yoghurt
Frokost: salat Aftensmad: yoghurt Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Vand og te Evt. mellemmåltider: frugt
MVH. NANNA Ærlighed varer længst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nfephwpgåq¨nj |
|
|
Morgenmad: 2 rundstykker Frokost: Frugt, Aftensmad: Grill mad, (<-- Staves? :S) Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Til morgenmad kakaomælk, Middag, Vand, Aftenmad, hmm? Tror det bliver saftevand, alm. vand hehh Evt. mellemmåltider: Intet idag,
Mvh. Camilla. -|MayBee, Flicka Og Veronika|- <'3 Nogle super Dejlige spring ponyer,, <,3 { Ny pony, } ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe...! |
back-to-back |
30-06-2006 18:33 |
|
Okay... Jeg var på ridelejr i det midtjyske intil idag sååå!!! MEN KOM HJEM HER KL 14,00... MORGENMAD: Franskbrød m. nutella  FROKOST: Rugbrød m. pålæg AFTENSMAD: Vi skal have nye kartofler m. skinke og sovs  hehehe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
Vilde-Banan: Jeg fik faktis pølser til middagsmad Men så får jeg rugbrød til aftensmad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Gyngehesten <3 |
30-06-2006 19:52 |
|
Morgenmad: 1 Toast med mamelade xD Frokost: 1 Føtexbrød, sådan nogle runde brød med kryderier på (: Aftensmad: Kartoffler og bøøøøff xD Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: Mælk,mælk,mælk,mælk xD Evt. mellemmåltider: ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maaad |
mette (ronni) |
30-06-2006 23:47 |
|
Morgenmad: et lille stykke lagkage (riigtig sundt) Frokost: intet Aftensmad: en bagt kartoffel, lidt kylling og lidt salat Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: cola(morgen), og appelsin juice(aften). Evt. mellemmåltider: nææ 
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
01-07-2006 10:23 |
|
Morgenmad: 1 styks rundstykke.  Frokost: finder nok noget.  Aftensmad: ved ikk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'Goddaq |
|
|
morgenmad: franskbrød frokost: ikk noget  Aftensmad: skal grille.
Camille med Herkules <3 Fået en sadel i fødselsdags gave 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Sawa |
01-07-2006 15:26 |
|
burde jeg vide det på forhånd? 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Morgenmad: Haverfras Frokost: Et æble Aftensmad: Vi skal grille 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna madtata. |
Vildrose |
01-07-2006 16:36 |
|
Morgenmad: en krydderbolle med chokolade Frokost: spiser ikke frokost Aftensmad: ved jeg ikke Hvad fik du at drikke til de forskellige måltider: har kun drukket vand idag Evt. mellemmåltider: æbler og lidt pizza fra igår
Vildrose 'Don't try to fix me, I'm not broken'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æklblsædbglsdkj |
Nanna (Sebastian) |
01-07-2006 16:48 |
|
maddd
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|