|
|
| Hvor lang tid har i Ænder redet? |
| Forfatter:  |
Team Møllen * |
| Dato:  |
29-06-2006 21:11 |
|
Ja ænder, nu kom jeg lige til at tænke på; Hvor lang tid har i redet? Og hvor lang havde du redet da du fik din første hest/pony? (hvis du da har en ) Ja et dybt ligegyldigt indlæg fra mig af!
- Det sagde jeg jo så ! I´m sleeping my day away ,, Marthine og Lukas <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor længe har I redet? |
|
|
Jeg har "kun" redet 3 år  De første 3-4 mdr. en gang om ugen, og resten af det første år 2 gange om ugen. De næste to år 3 gange om ugen (Det var på rideskolen) Udover det, har jeg redet traver, så det er heldigvis ikke kun en gang om ugen :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Uha ! 10 år tror jeg Begyndte/red ihverfald at ride da jeg gik i 0 klasse, og skal op i 9´ene nu  Hmm ? Havde redet 1 eller 2 år da jeg fik min første pony ?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eow gangztarh |
|
|
ca. 7 år. 5-6 år på rideskole, ½ år på en part, ½ år på en anden part.
Patricia og Lukas Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Jeg har redet i 10 år til august. Fik min første part da jeg havde redet i 6-7 år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaauh |
KK! |
29-06-2006 21:22 |
|
Jeg har redet i 8½ år, siden jeg fyldte 8 8) første 5 år på byggelegeplads 3-6 gange om ugen imens de 5 år, redet 3 år rideskole 1 gang om ugen oveni. Sidste 3½ år, redet privat på forskellige heste (stort set shetlændere) og har nu fundet drømmehesten jeg rider 4 gang om ugen ii ?
MvH Kimse -Shetlænder ER og BLIVER det bedste - -Man bliver aldrig for stort til en Shetlandspony-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheeeh |
|
|
jeg har redet i 10 år startede da jeg var 3 år jeg havde redet i 2 år da jeg fik min første hest
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har redet i 12 år til august.
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
29-06-2006 21:36 |
|
9 år og et par måneder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralulala! |
Frk. Louise |
29-06-2006 21:36 |
|
Har redet i 6 år
Frk. Louise :DLemonade-is?:D Søger halvpart på en II eller Iér pony, nær Dragør! Kig på min præs. eller skriv en besked!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Vi er vel ved at være oppe på de 8-9 år 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor lang tid har du redet? |
|
|
jeg har redet i øhm lad mig nu se? jo 13 år... god det lang tid 
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Har haft med heste at gøre i godt.. Sølle 2 år og et par måneder
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn . |
Cokie |
29-06-2006 21:50 |
|
Har redet i godt 11 år . fik min første pony da jeg havde redet i ca. 5-6 år .
Stutteri Møllevang. Dansk oldeborg Avl Oldenborg hesten Kan og vil <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
29-06-2006 22:18 |
|
3 år og nogle måneder .
Mange FjordHilsner . Ann-Sofie & Aslaugh Team AA - De Bedste Venner i Verden ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sina&Sunshine |
Sina |
29-06-2006 22:57 |
|
12 år 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdasfadg |
Olaa |
29-06-2006 23:02 |
|
11 år og jeg er 13. Jeg har redet i 8 år på rideskole.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lang tid.,.. |
|
|
Jeg har reddet i 7 år. Altså starter jeg på mit 8. år efter sommerferien. Jeg har ikke hest men part, og jeg havde reddet i 5 år, da jeg fik min første part.
Whatever  Amme Namme Nam, Haps Haps Haps * Bam margera *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
*Team-Midgaard* If you'r fearless, it's only 'cause you'r afraid of the fear -citat Kloge Nøk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg har redet i 11 år.  Da jeg fik min første pony, havde jeg ikke rigtig redet før. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Har redet 1 år og 10 Måneder  Jeg startede min ridning på en Part?  Så lånte jeg en pony mere da jeg have redet i 2 måneder. Så fik jeg en anden part efter 7 måneder ca. fordi min daværende part døde  Så løbte jeg den part efter at have redet den i ½ år. og så har jeg haft egen hest i 11 måneder, og "låne hest" i 1 år og 7 måneder  Men har i det 1 år redet 4 gange om ugen. Og efter det år red jeg hver dag. (Dog på 3 Forskellige heste)
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnmnjm,jkkj |
|
|
jeg har redet i 4-5 år. haft part på loti, i et halv andet år..
Lori my love and my best friend ever!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| låjlåjlåj . |
|
|
Jeg har redet i ca. 5 år . Da jeg fik Flik Flak havde jeg redet i 4 år . 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fuygihojpkågufy |
|
|
9 år. 
© Mvh Anna & Nørlunds Trinity Stolt dressur rytter *Medlem af SÆK *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
30-06-2006 12:58 |
|
øhm.. ja ::p *regne, regne* jeg begyndte juli da jeg var 6... så knap *regne, *regne* ... øhm 9år  jeg kan ikke helt hust ke.. øhm... havde redet i omking 8år? da jeg fik deus. dog kun 1år da jeg fik halvpart på privat hest. alt alt for tidligt. men min mor var md og vidste hvordan dt bør ske når man omgås heste.
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm |
hopzen<33 |
30-06-2006 13:04 |
|
begyndt at ride da jeg var.. hmm.. 6 år. så jeg har redet næsten 9 år.. jeg fik min egen da jeg var 10...
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
.··..··. `·. Skathhh <3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kaæslkdæasld |
|
|
Næsten 5
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33 Min hjemmeside her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nhfsm,a,gsw |
|
|
Hmm, tja, fiik min første pony da jeg var 1, Men red først da jeg var 2, og red selv da jeg var 3  Hehh Sååh i 13år (Snart 14 )
Mvh. Camilla. -|MayBee, Flicka Og Veronika|- <'3 Nogle super Dejlige spring ponyer,, <,3 { Ny pony, } ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrwerwer |
HGlarsen |
30-06-2006 18:07 |
|
jeg ahr redet i 9-10 år nu må det være, tror jeg fik Yasmin da jeg havde redet 1 år !
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
unfautless xD |
30-06-2006 18:21 |
|
Hvor lang tid har i redet? jeg har redet ca. 6 år. Og hvor lang havde du redet da du fik din første hest/pony? (hvis du da har en ) jeg har desværre ikke nogen.
- unfautless jeg tilbyder fotografering, for 5-8-10 kr., kommer nemlig an på hvor mange billeder jeg tar. tilbehør koster ikke ekstra. hør mere på min mail, som står i min præs.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
|
|
jeg skal til at igang med mit 11. år, Jeg fik min første hest for ca 2 år siden, og havde haft part i 2år på det tidspunkt.. Min mor ville sikre sig at jeg selv kunne tage ansvar ;P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blablabla |
|
|
Mhh... Jeg har snart redet i 7 år, havde redet i ca. 5½år da jeg købte min hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor mange år ? |
lillianus |
30-06-2006 21:23 |
|
har redet i 11år siden jeg var 4 .. og vil blive ved med at ride indtil jeg dør 
Stjerne&aK Elsker min stjerne Stvaespsaerne V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe... |
Bisoma |
30-06-2006 21:45 |
|
Hehe det er da mange som har ridd mye lenger en meg 
Men jeg har da ridd i 9år,jeg hadde ridd ca 8år når jeg fikk Nicki.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har redet i næsten 8 år. Havde redet 5-6 år da jeg fik Chela.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg har redet i 12 år - fik min første hest, da jeg havde gået til ridning på en rideskole i et års tid.. den hest jeg fik, var forresten den samme som jeg havde lært at ride på! dejlige Mona! 
Sandra & Tímon ..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå ., |
TeamFM |
01-07-2006 00:25 |
|
Har vel redet i omkring 3-4 år ? (: » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
01-07-2006 10:14 |
|
begyndte da jeg hva 3, stoppede da jeg hva 5, og begyndte igen da jeg hva 7-8. og nu er jeg 12. så må du jo lige regne ud, hvor mange år det bliver. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Her til sommer har jeg redet i 10 år 
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakuna matata |
Vildrose |
01-07-2006 18:45 |
|
jeg sad på en hest som 3 årig.. det skete hver sommer og jeg red i skoven, lidt ældre red jeg på bane, men fik aldrig undervisning. red bare på min mors venindes hest. fik først undervisning som 9 årig. dvs 5 års undervisning og de 8 år andre uden 
Vildrose 'Don't try to fix me, I'm not broken'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhfghggg |
|
|
jeg har redet i 9 år og har ikk hest endnu
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 kig efter araberne nede på roskildedyre skue smukke er de som altid min part med det sorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|