Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Så skal vi JORDE! :'b
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 16:20

Igår var jeg ude ved Dums, og min mor havde da også lige spurgt om jeg ville med ud på en tur.

Så ja' det ville jeg jo så gerne ;) , det skal lige siges at jeg altså IKKE har galopperet på Dums ude i naturen..

Nå men vi kom så ridene på sådan en græs sti, hvor der er indhegning til nogen kør, og en mark lige ved siden af. Og der er så en lille ophævning (altså en lille bakke) , og der galopperede jeg, :'/ det var så første gang på HAM! (Jeg har sgu galopperet på marker, osv på andre heste) . Nå men det gik jo så meget godt :P ..

Så kommer vi til en mindre stejl bakke, denne bakke er en VILDT god jorde bakke :'b Så der skulle vi så jorde,

Jeg behøvede ikke en gang at sige noget, før Dums var på vej! Han jooordede afsted som en gal :P . Og da han stoppede, lavede han 3 af sådan nogen små hop ;D .

Det var VILDT sødt, for han var simpelthen SÅ glad :b ,

Blot en af mine små "historier" . Og i må da også gerne komme ud med nogen af jeres Jorde historier ;)

M.v.h Dums <3

Overdrivelse, fremmer, forståelse!

Sig aldrig hej til fremmede

man kunne lære dem at kende?

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 16:23

Eh hvor sødt :P

Tja mine sejeste jordetur var på rømøstrand og i norge ;D

I norge var jeg sådan lidt nervøs for det var en ret bred hest som gav mig indtrykket af at være en flue på dens giga brede ryg . Heldigt for mig var det en meget flink hyp :)

Don't you dare to try change me.

Cavallo ;D

Dag & Nat mødes ved daggry og solnedgang.

- Det er derfor de tider er helt unikke for mig.

<3

0
0
Svar på denne tråd

at jorde...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 16:46

Jeg synes ikke det er specielt fedt at jorde.. Hvad får man ud af det, fart?

Jeg har ikke noget imod at galopere stærkt, men ikke stærkere end at jeg kan stoppe min hest hvis der er et hul, og jeg ved ikke hvad.

Kan ikke se det sjove i det.. Måske hvis man gjorde det 1 gang hver tredje måned eller sådan noget..

Nu lyder jeg nok helt vildt kedelig, men jeg har fået en pony der kan være svær af styre, pga. det altid sku gå stærkt..

ANNE.

Og Lokkamotivet<3

0
0
Svar på denne tråd

Fatter and?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 17:19

Anne(Lokka<3): Ja' men man kan ligesom ikk rigtig stoppe en hest i galop op af en lidt stejl bakke ;) .

Der mener jeg at man skal lade den køre sit ejet løb , for ellers er det nemlig at hesten vidst kan falde ? :/ ,

Jeg jordede jo op af en bakke , der er rimlig stejl ;)

M.v.h Dums <3

0
0
Svar på denne tråd

HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 17:33

Lyder sjovt. :D

Jeg elsker også en god galop, - men kun når jeg har styr på hesten, og kan stoppe den. ;)

Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd

mit svar
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 17:34
Jeg tog også en gang i mellem en 'jordetur' på et par 100 meter på min gamle pony. Men jeg var godt nok ikke vild med det, men det var ponyen. Jeg gjorde det kun, fordi den var så sikker på benene, fordi det virkelig var noget den kunne lide og KUN når jeg kendte underlaget, skridtede altid der først for at kigge huller mm.

MVH. Jennifer.
("v")
Z+M
`V´

0
0
Svar på denne tråd

Synes det er sjovt...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 17:39
.. at ride om kap. Vores heste elsker det, og gør selv alt for at komme først, vi kan bare sidde på ryggen af dem og nyde vinden i ansigtet..

<3 Winnie & Tøsen <3

>> Your horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care <<

0
0
Svar på denne tråd

vc cnvbnjvxvbm
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 18:10

Syntes os det er vildt skægt :D

Sissel aka Team Toss
Er lige så skør som mine ponyer!
Boss for Andedammens vogtere.

Også kendt for Møgungen.

Aht-Ps-Cc-Tossen94

0
0
Svar på denne tråd

Lolipop
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 18:18

Aj hvor godt!

Heeh jeg elsker også en frisk galop på Harald!

Caroline med Prinzen Harald </3

And wee are nothing without each other

And together wee are everything wee need!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 18:20

At jorde er da enormt sjovt ;P

Jeg har lige været på strandtur (fra mandag til onsdag) og hold da fast hvor er det skægt at jorde ved stranden, det gode ved det er at man altid har et godt stykke at stoppe på...

"Nadia og Silver sock"

If you got nothing, you got nothing to lose.

SPRINGRYTTER;p

0
0
Svar på denne tråd

Dums...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 18:37
Ja og hvor fedt er det at man ikke kan stoppe sin hest?

ANNE.

Og Lokkamotivet<3

0
0
Svar på denne tråd

Wauw...!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 19:07

hvis man har en god hest kan man også stoppe densevom den jorder afsted.. !!

Har ikk jordet på Tessa endnu.. men mange gange på tulle

KRIS&TESSA!!
TESSA ER DEJLIG!!
JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN
DET ER KUN BRUGT EN GANG.
SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
0
0
Svar på denne tråd

Så skal vi JORDE! :'b
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 19:40
puha nej tak.. men Annes Lotus er bare SÅ NICE, jeg elsker den hest ;D og Karen elsker vist fart, så jeg synes selv vi havde en ret fed tur på stranden engang B) ellers er jeg ikk så meget for fart

Sabrina med Athene.
Stald Kee Daimond
11/9 '97 - 8/2 '06
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 19:52

Da jeg var på tur sammen med nogle andre på deres STORE araber , fuldblods , Danskvarmblod .. Som går nooget hurtiger end en lille tyk fjordhest !

Når men så kommer vi til en bakke som vi plejer at galopere hurtigt op af . Når jeg får så at vide , at jeg skal give ham lange tøjler .. såå han kan følge med ! Okay da ..

så jeg giver ham lange tøjler og wuups ! så er han i fuld jord op i midten af "flokken " . Jeg kunne ikke få ham stoppet lige indtil han var ved at støde ind i et træ .. Fjollede pony

Mange FjordHilsner .

Ann-Sofie & Aslaugh

Team AA

- De Bedste Venner i Verden ♥

0
0
Svar på denne tråd

Fatter and?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 20:49

Anne(Lokka<3): Når man rider op af en bakke VED man at hesten stopper! For den kan ikke klare mere.

Men ak ja, nogen kan lide at jorde, andre kan ikke ;) Men en ting plejer at være sikkert! Hesten elsker det !

M.v.h Dums <3

0
0
Svar på denne tråd

4w5tgserf
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 20:54

Hvorfor laver du denne: :'/ , hvis det gik godt? :P

Jeg ELSKER at jorde, der er ikke noget bedre :D

Hehe ..

Venlig hilsen Julie xxx

~ Nu uden Indi <|3

0
0
Svar på denne tråd

Fatter and?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 20:56

Julie xxx: Haah det er blevet en dårlig vane :P .

Er begyndt at lave sådanne smiley'er:

:')

:'(

:'/

;'/

;') .

De ser herre fede ud på msn /: , men de ser altså ret så gode ud på JHN.

M.v.h Dums <3

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 12:36
'jorde' ikke ret tit. måske en gang hver 5. md eller lign. og det er udelukkende fordi deus har brg for det

Mvh. Sarah

This is my life, and I dont care.

0
0
Svar på denne tråd

jorde...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 13:15

faktisk aldrig. jeg synes ikke det er specielt godt for min, dels fordi hun har ret tynde ben. Selv ville hun gerne jorde 24/7 ;D da hun elsker at løbe om kap.

En gang da jeg var på en tur med en veninde, var der et lige stykke. vi havde aftalt at vi kun skulle trave lidt på turen, da jeg ved hvordan min pony er på tur. Så vil vi trave og ligsså snart vi havde sat i trav. PLUUUM, så var de ellers på vej med 520 km/t ned i den anden ende. vi kan ingenting gøre for de jorde bare af. Min veninde rider på en hest og jeg rider på en pony. min lil pony har ikke de store problemer med at løbe fra heste. (engang løb hun fra en hest på omkring 1,70 8-) ). videre med historien:

vi nærmer os enden, hvor man så både kan ride til højre og ventre, så jeg ved at hvis jeg drejer min pony lidt til venstre vil hun stoppe fordi det var modst vej, som hvis vi skulle hjem. men nååh nej, ponyen jorde (LÆS: JORDE) rundt i et hjørne som er 90 grader og fortsætter så til den anden nede hvor der står to hvide sten som hun blir bange for. gudskelov for mig.. min ven inde som rider hesten kommer så i en nogenlunde kontrollerende galop ned til mig..

TAK TIL DE HVIDE STEN; havde de ikke stået der havde vi nok jordet rundt et eller andet sted endnu ;D

så jeg prøver aldrig på at få min pony til at jorde, men hun er alt for frisk på tur. bukker og løber 8-) så hun benytter hver chance til at løbe stærkt.. lidt trælst..

© هvع you tøs ©

Ingen kan alt, men alle kan noget!

.··..··.
`·. Skathhh <3<3
0
0
Svar på denne tråd

hmmm---
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 15:21

det er altis sjovt at få en jorde tur på min lille shetter på 110

hihi er altid vedat falde af fordi jeg griner og det går bare PISSE stærkt og det er PISSE sjovt :P

cecilie :*

også kendt som cecilie c

pleace dont call me sweet

;)

0
0
Svar på denne tråd

æalksæalsdk
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 15:30

lyder sjovt :'b ;D

Krikken er verdens mester i at JORDE! man skal bare lige trykke lidt med begge ben ikke noget rigtigt anspring og så er han på vej x] Inden man er med er man i den anden ende ;D

Fjordbollen

-Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
Min hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 17:10

Anne(Lokka<3) : "Hvad får man ud af det, fart?" Ja fart, som mange heste synes er fedt!

Mig og min veninde tager ofte (hvis markvejene er til det) en jorde tur, så ponyerne får lov at tænde helt af. Det går ekstrem stærkt, da begge to løber noget hurtigt. Så længe ponyerne elsker det, synes det er helt fint. Selvfølgelig kan der ske alt muligt, men altså kan der jo ved alting. :)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

hahah ;D
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 13:16

haha, jeg sagde det jo ;D det er han altså for herlig til ;D

nu havde vi jo skov liggende tæt på da jeg havde ham, så der havde christina, ponyerne og jeg, fandme mange fede ture ;D

har jeg ret når siger at han nød det i fulde drag ? han var sikkert glad for endelig efter det snart ½ år du har haft ham, endelig at komme ud at strække sig igen ? kunne jeg da forstille mig ;D haha

men ihh, hvor er jeg savner nogle jordeture på ham 8-) eller rettere sagt bare ham generelt :'/

*DjævleØ's POWER*
!!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!!
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
=]
MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider