|
|
| Nogle der har knallert? |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
21-06-2006 15:04 |
|
Hej! 2. dag i sommerferien og jeg er megaglad. Ved ikke hvorfor, men jeg ligner vist denne her smiley - Dog knap så grøn i hovedet  Men ville bare lige høre om der var nogle af jer der havde en knallert? Og evt. hvad I har givet for den? Og har i kørekort til den? Og hvad har I så evt. givet for det? 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kaslækaældk |
|
|
Ikke endnu x] SNYD har ikke fået sommerferie endnu
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2006 15:19 |
|
JEg vil ha en Puch maxi  (Ved ik hvordan det staves  )
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdsad |
|
|
Jaa jeg har knallert/scooter. En Honda SFX som jeg låner af en venindes storebror, men må have den i så lang tid som jeg har lyst. Øhh har ikke kørekort. Alt i alt en billig fornøjelse udover benzin =]
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cristiano er MUMS |
Find-Nemon |
21-06-2006 15:32 |
|
Fjordbollen <3: Ha ha. Ferie er dejligt  Trøller: NOO, ikke en Puch Maxi. Skal ikke, vil ikke, og kommer aldrig til at eje sådan en "ting"  Josse med Miré: Jeg vil også kende din venindes storebror X) Ej, men må være fedt! Og nej der er ikke specielt mange der har kørekort. Engang var der en fra min klasse der blev stoppet af politiet. Han havde ikke kørekort til knallert, men sagde at han var i gang med at tage det. Så sagde de bare "Okay", og kørte videre  Så det er vist ikke specielt nødvendigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... |
|
|
Jeg har en Aprilia Sonic, som jeg har købt for ny i slutningen af april, 19.000 med forsikring måtte jeg af med.. Jeg har os kørekort, og det kostede 100 kr. Så det er kun knallerten der har været dyr, og nu ska den til at tunes, så ska af med flere penge.. IHH 
En gang Springrytter, ALTID Springrytter(: Kat. 1 B-pony Spring til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mee... |
|
|
Har haft scooter.. En Aprilia Sonic.. Noget af det bedste du kan få på markedet.. Gav 9000,- for min brugt, men i god stand.. Vil hellere give mange penge for kvalivarer.. Havde også kørekort dertil og det koster kun 100,- at tage.. Men er 18 år nu, så har kørekort til bil og bil i stedet.. Hehe..
Jeg er ubehagelig, usmagelig og f*cked up i hovedet Hvad er det for noget Nej det er ikke en ny stil jeg har fået..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2006 15:52 |
|
Nemo: Ej, den er da for sej 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Har en Suzuki Samurai, dog ligger den stadig i to papkasser og venter på at blive samlet..  Har fået den gratis af en af min fars venner, og han vil endda hjælpe mig med at samle den, så det er fint..
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta ♥ ...Nu uden Arabiens Tamara... . Pony eller hest med springkapacitet søges, 4-8 år, 137-148/160-168, Fyn, Sønder- eller Midtjylland, ca. 20.000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svare da lige. |
|
|
jeg har knallert  En PGO hot 50  har ikke kørerkort til den da jeg fylder 18 om 1½ måned  Den kører dog 60... men skal lige laves lidt mere så den køre lidt hurtigere haha  Knuuus
Stald DM <3 Løth´s Ami <3 Ingen kan skille os ad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhwwkvbkfv |
|
|
Jeg har en CPI skodcorn som kostede 10000 fra ny da jeg købte den sidste år. Jeg har ikk kørekort, da jeg snart blir 18 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja!!! |
VictoriaM |
21-06-2006 20:04 |
|
Har en Puch Maxi K (kikstart)  Gav 1500 kr. Har ikke kørekort men bor på privat vej 
Damask Halsnæs <33 TEaM fJoLLEr-BOLLE Døm ikke en fjordhest for hårdt for de kan hvad de vil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterhhtrerh |
|
|
Jeg har en dejlig rød frækkert - Puch Maxi  Ved ikke hvad den har kostet, da det er min far, der har købt den. Har ikke kørekort til den; jeg er kun er 14. Men satser på at der ikke kommer politimænd til Kettinge. 
MVH. Antonia - med Eros Linkin Park <3 I've become so numb I can't feel you there I've become so tired so much more aware I'm becoming this all I want to do Is be more like me and be less like you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle der har knallert? |
|
|
lykke: haha er du sikker på at du ik har kørekort, fordi du ik bestod dengang, og nu vil du så hellere vente? 
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
|
|
Jeg har en puch maxi 2 - en 2 gears oldtids knallert. Den er virkelig gammel, men starter hver eneste gang jeg beder den om det  - Og den er ikke tunet. Det skal den heller ikke. Den har lige været hos mekanikeren, og han sagde at den var en af de bedste knallerter der nogensinde er blevet lavet - meget bedre end det skrammel af scootere der bliver lavet nu.. Jeg fik den da jeg blev 15, og der kørte jeg på den, men nu da jeg er fyldt 16, kører jeg på den lovligt. Mine forældre gav 1500,- for den - det var ret billigt.. Den type koster normalt 3-4000,- brugt når dse er i så god stand som min. Benzinen er lidt dyr - hvis man køber den færdigblandet. Det er lang billigere at blande den selv. Min knallert kører ca. 120-130 km. på 5 liter benzin. Knallert kørerkortet kostede 100,- Jeg er rigtig glad for min knallert! Nu bor jeg også et sted hvor busserne kun kører hver 2. time, og mine forældre sjælendt gider at transportere mig rundt - det er rart at være "fri".
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Jeg har en Honda SFX. Fået den af mine forældre. Den kostede kun 5000, da det var en af mine venner, vi købte den af. Er rigtig glad for den - er min far bare ikke. Den punkterer altid og ved ikke hvorfor  Lorte scooter. Har også kørekort. Godt nok ikke særlig svært at ta' ;s Der var en til køreprøven der væltede, men fik alligevel kortet 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puch... |
Hamlet |
22-06-2006 10:52 |
|
Mvh. Gunhild&Silver Minä rakastan Sinua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hamlet: |
Find-Nemon |
22-06-2006 10:55 |
|
Hamlet: Jep, jep. Vi er så misundelige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
nej har ikke en knalle men kunne godt bruge en til at komme ud til hestene... eftersom jeg er 18 snart 19 har jeg kørekort til bil og derfor også til knalle...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det der |
|
|
kører rundt på min storebrors speed fight 2.. og den er blååå.. den var vist dyr fra ny a.. meen jeg betaler intet.. heller ikk benzin.. hihi (møg forkælet!) den eneste betingelse var a jeg tog knallertkørekort.. sååh.. det har jeg.. 
Heidi og Landtine for Evigt -elsker kun dig <3
ANE efter sommerferien!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Orh :P :P |
Anna Hvidkjær |
22-06-2006 12:34 |
|
Jeg er ved at anskaffe mig en rød puch  Dejlig lille knalle.. Har ikke kørekort.. endnu. Men det koster 100,- tror jeg?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knallert |
|
|
jeg ville dælme også ha' en puch maxi hvis jeg skulle ha' en knallert
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg (læs: min bror) har en Suzuki DM 50. Fand'me grim, og så kan den ikke længere køre. Spørg ikke hvorfor. Vi har blæst hele kaburatoren ren med en kompressor, skiftet ensretteren, skiftet strålespidsen da vi muligvis druknede den, men den kan sgu stadig ikke køre ordentligt  Det næste bliver at skille den helt ad, og så kigge på det. Suk.. Og nej, jeg har ikke kørekort til den 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Scooter |
|
|
Jeg har en scooter 
Hilsen Helle Nørgaard Henriksen fra Team Nørgaard..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find-Nemon... |
Hamlet |
22-06-2006 16:26 |
|
Jeg håber ikke det var ironisk 
Mvh. Gunhild&Silver Minä rakastan Sinua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
jeg har en ..
daa daa daa daaam :
RØD PUCH MAXI K
Den har sidespejl, ringeklokke og den er mega fed!!!
Må ikke køre sååå langt på den.. men derud hvor jeg rider ligenu( Grumse er HALT! ), må jeg skam godt køre...
Har IKKE koerekort.. Skal også have traktorkoerekort, når jeg blir 16 år =)
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fbnal<hf< |
|
|
Jeg har det halve af Josse med Miré's sæde! jeg sidder nemlig bagpå - og det er pisse hamrende sjovt! aldrig har jeg prøvet noget der susede sådan i maven, som forgik nede på JORDEN! Tak Josse 
© Mvh Anna. Stolt dressur rytter Medlem af SÆK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hamlet |
Find-Nemon |
22-06-2006 18:23 |
|
Hamlet: Nej, nej ironi er ikke noget jeg bruger '( ) Synes det er noget af en samling Puch'er der er herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kalelrtg |
Domze |
22-06-2006 19:55 |
|
Nej, men coming up og jeg glæder mig  DET ER FANDME SJOVT!!1 hahahhahah josse
Helene "En pony er en babyhest der ikke er blevet en voksen hest endnu"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 stk. :) |
Anne89 |
23-06-2006 15:28 |
|
Jeg har både en rød puch maxi K, og en splinterny peugeot vivacity  Puch'en står bare og kigger - venter på den rette ejer (som aldrig er dukket op ::) ) Og ja, har kørekort - selvom jeg hveren mødte op til timerne, eller kunne finde ud af at køre sådan én. Det går meget bedre nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|