|
|
| Gamle signature.. |
| Forfatter:  |
~kiksen~ |
| Dato:  |
21-06-2006 12:01 |
|
Heeijsa. keder miig. Kiggede lige lidt rundt omkring, og fandt den her: ...Med Venlig Hilsen... ~kIkSeN~ @@@@ @@ @ min gamle signatur, hvor er den griiim. skrækkelig.  må jeg se din gamle signa? 
k. H. Kiksen. med den lille genialitets butik. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den var |
shetteren |
21-06-2006 15:25 |
|
den så vidst sådan her ud
hejza jeg hedder cecilie og er 12 år og vil gerne skrive med nogle på msn min er ceciliefc@hotmail.com den er bare så F*cking grim..  :*
Mvh sheteren.  behandel de andre :P som du vil behandles. jep det er mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2006 15:51 |
|
Oh god Har haft de mest hæslig signa'er En glad hest, en go hest, en flot hest, en frisk hest, en fantastisk hest, en hurtig hest, den bedste hest er en islandskhest & "intet der er tungere end luft kan flyve"
sagde man dengang
Men så blev Trøller født
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Stem på Trausti til åretshest // //]]> & & El Trøllo wuz here!
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien & "Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier & "Wake me up when september ends" - for jeg ka godt li at sove længe Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien Stolt medlem af: 100% stavegenier Jeg er gud & En gullerod udretter mirakler med heste -og hvis det ikk virker så prøv med et æble & Hilsen Sigrid & Trausti Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud &
Born to be wild  1 2 Jule3 Green day  Trøller
&
Born to be wild  Årets hest 2005  Green day  Trøller
&
Born to be wild  Årets hest 2005  Green day  ღTrøllerღ
& Gør livet til en fest rid islandskhest & En gullerod udretter mirakler med heste -og hvis det ikk virker så prøv med et æble & En Islænder bed sig fast i mit hjerte, og dog føler jeg ingen smerte. På dens ryg jeg altid vil sidde, på en islænder jeg altid vil ride & Til Trausti:
En Islænder bed sig fast i mit hjerte, og dog føler jeg ingen smerte. På dens ryg jeg altid vil sidde, på en islænder jeg altid vil ride. & Så gider jeg sgu ikk finde flere @!#$ mand nogle klamme signature jeg har haft // //]]> // //]]> // //]]> // //]]> // //]]> // //]]> // //]]> // //]]>
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| host ja |
Vildrose |
21-06-2006 16:13 |
|
her er et lille udvalg: 2004: ♥ Fancy ~ Prins ♥ Stol på dig selv - det bringer held  .. Zashia .. ~ Hvad sku jeg gøre uden dig Ascha? ~ |♥ Tígull♥| Søger en part! Læs mere om mig Her (: + Choco + ♥ Choco ♥ Lad galskaben overtage magten.. Bare en lille smule? | Choco | ♥ Mille & Prins♥ ~ Mvh. Tin-Tin ~ HP | Arto | Mail ~ Mvh. Malena ;] ~ Wallapah wallapah  ~ Candaletto .. Mvh. Malena Candaletto .. You'll stay in my heart forever .. Zashia .. ~ Dont for get Candaletto and Rocky ~ ♥ Team BAL ♥ Du vil altid være i mit hjerte Candaletto god. alle de signature jeg har haft. det her er kun en tyvendedel. men det der er også kun fra juli måned i 2004.
Vildrose Alle har fotografisk hukommelse, det er bare ikke alle der har film i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Her er så min, hvis jeg har haft nogle så er de riiigtig gamle, det der har jeg haft i over et år ... KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
21-06-2006 19:47 |
|
Hva så Røller, nakker du min tælletabel?
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2006 20:46 |
|
Kode: Næ nej du  Du hugger min matematik læres tælle tabel 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| total grimmme |
Nanna (Sebastian) |
21-06-2006 22:04 |
|
først <3 NANNA OG KLAUS <3 så Hilsen Nanna og Klaus - I was an ahteist until I noticed I'm God. så Hilsen Nanna og Klaus - I was an ahteist until I noticed I'm God.
Min netponyside - den er ikke 100% færdig, men prøv den alligevel! så Hilsen Nanna og Sebastian Jeg har pink humor
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
LOL! Nogle af jeres er.. grimme xD Lige mit gamle - gider ikke finde flere : . Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? Når alt andet er opgivet... læs brugsanvisningen! . *Jeg holder øje med jer*  Skiftede for et par dage siden. Hvad er bedst? 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it. You can't come uninvited
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Uha, uha  Nu er det jo endnu så tidligt på dagen, at jeg næsten ikke kan finde mere end én, men efter 23 skal jeg nok finde nogle  Før min nuværende, så den således ud: Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better. Kan personligt bedst lide min nuværende. Den er bare pænere og sejere 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xzxzxzx |
Molle |
22-06-2006 17:35 |
|
Min første var noget i den stil :
Mijh og Sofus <3 Dyr har også følelser ! <'3 Eller også var det Dyr er også mennesker ! <'3 Og: ,,Molle & Polle " En rigtig ismule kan tölte.
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|