|
|
| Hvem husker du? |
| Forfatter:  |
Team Møllen * |
| Dato:  |
19-06-2006 16:41 |
|
Hej Ænder  Lige lidt tid siden vi har haft et huske-indlæg så ville lige lave et. Jeg begynder, og jeg husker: BananBrød - En af mine bedste veninder  Simi - Tager rigtig flotte billeder Shalimar - ? Karen (Isabella) - Smukke heste Josse med Miré - Smuk pony Rollo - Ja, men husker ikke vores alle sammens Rollo?  Kristian - Gult regntøj  Sasma - Meget aktiv herinde Fjordbollen - ? Team Toss - Hendes gode sangstemme  Dums <3 - ? Æblet - Rigtig flot pony og hun er aktiv herinde HGlarsen - Rigtig rigtig flotte ponyer! Ehm, kan ikke rigtigt huske flere  Forresten skal jeg over til BananBrød her på Søndag så der får i nok nogen tåge-indlæg  + Evt. nogen billeder  Nå, men ...
[ Det sagde jeg så ] Marthine & Lukas " Who knew? "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer da lige ;) |
|
|
Stinky - Rigtig god veninde. Beritt - Miin Rikke Vi har det SÅ morsomt sammen  Chaos - Også en god veninde. RikkeJ - God veninde. Simi - Mester Fotografen  HGlarsen - Er helt syg med Curly  Josse&Miré - Lille Miré  Kan desværre ik huske flere...  Knuuus
Stald DM <3 Løth´s Ami <3 Ingen kan skille os ad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kaptajnen er klar |
Shalimar |
19-06-2006 16:55 |
|
Ting jeg husker  Christine - Lorte sjov, lorte køn og øh. bor lorte tæt på mig. Og går lorte meget i klasse med Diana kramer.  Line Calano - venner med gokke, snakkede med hende i randers Natacha - fordi det er uden s?  Maria Juul - Hun rider Damgårds ponyer Duke - djævlens barn. ja sgu Tror det var det 
Anne Alting har en ende. En regnorm har 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aksdælakd |
|
|
Rollo: Moaaar x] Tsk.. Kristian: Faar x[ Tisset: Hmm? Natacha: Ved jeg ikke :S Theis: Hendes flyvene Ludo HÆNNY og Rozze <3 : Min bedste veninde x] Ayla: Nellie Beritt: Hendes dumheder RikkeJ: Ved jeg ikke Chaos: ved jeg heller ikke xb Duke: tjo  Skovgård: ?? Simi: ? Anne Cathrine : Sødeste 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
19-06-2006 17:20 |
|
Jeg husker: Team Toss Stinky Karoo Theis Mathilde (S. Columbine) - mener det er sådan {#~NUMSEFISKEN~#} Olaa Fjordbollen <3 Sawa JosefineS Shalimar Stald DM Rollo Rozita & Hennie *Zig-Zag* Patricia Jørgensen Duke Miniheste Beritt Chaos *æblet* Zoubereva Sasma Simi Guido-Bastian Line uden Nikita Duke Surprice Molle Julie xxx Karen Isabella Line Larsen Vildrose Dums <3 Kode123 Kristian Find-Nemon Hamlet Silkepigen [fersken] ~kiksen~ Sismofyt BananGrød Gyngehesten Timon Juzze Cecilie (Darling) BRACEFACE - eller noget i den stil ? Odin Guramien - Jeg husker alle fordi .. Fordi , at det gør jeg  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjrhgdkjbh |
Nanna (Sebastian) |
19-06-2006 18:10 |
|
jeg husker mig fordi jeg er sød
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
19-06-2006 18:13 |
|
Husker mange. Og da det alligevel er en kedelig dag, så here goes: Kiksen - Hun en virkelig genial genialitetsbutik Æblet - Sagde engang til mig jeg skulle kopiere alle de her navne så jeg slap for at skrive dem igen. Men hvem glemte det? MIG! The Æblemos - Minder om Æblet Æbleskrov - Minder også om Æblet  Josse med Miré - Ikkeponyrytter der rider pony Juzze - Billeder fra Bernstoffsparken Molle - Ellom Beritt - Hendes uheldighed Domze - Et Z Tec--zen - Et Z mere! Fjordballen - Eller Fjordbollen  Mutter Rolse - Hun er jo bare vores alles mutter Kristian - Det sexede gule regntøj  Hamlet Christine Zazs Nadjæa Juliette Catja Carina Stinky Karen(Isabella) Avana Johanne(Kahlua) Theis Gajolen Line Med Calano - Isa10 Yasmin2005 Bananbrød Bæver Katrine (Latent Lafaette) Katrine (Baroc) CilleR Pernille(Cassie og Betti) Jacq/Walde Karoo CelleMedMonse Freja Fersken Stald Cado Team Møllen Team FM Guido-Bastian Duke Surprice Natacha Line Larsen Team Toss Patricia Jørgensen HGLarsen Timon Odin SisseOgRøde Chaos Guramien JosefineS Sawa Skovgård Rendsborggård Simi Sasma Og nu skal jeg spise - interessant ikke? 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heehehe |
|
|
Okay så  Jeg husker: JaQuire Natacha Trøller Beritt cecilie c Duke Guido-bastian HG larsen <3 The æblemos <3 Æblet Sasma Jolly Jumper Cocktail Line larsen Lige hvad min husker kunne præstere 
GURAMIEN Good to be special
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtrhyuol |
Cecilia&Gold n Silver |
19-06-2006 18:38 |
|
HGlarsen MonicaP Janni & Speedy JuliaF Love-Naicon Josse med Miré Simi Chaos Cecilie (darling) TeamFM Sasma Karen (Isabella) Stinky Kristina G. Outzen Tine . Numsefisken Pernille R Trøller Vildrose Kiksen Find-Nemon Fjorbollen <3 Line uden Nikita Patricia Jørgensen Rollo Shalimar ja..
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
19-06-2006 18:42 |
|
Cecilia&Gold n Silver  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
19-06-2006 18:45 |
|
Jeg husker: Rollo: Hun er måtte sølge så mange af hendes heste. Theis: hun har den smukke theis og ludo. Fjordbollen<3: Så god og dejlig en veninder <3 elsker hende Team toss:Så sweeet <3 rigtig sød + hun synger som en drøøm Gyngehesten <3: dejlig kender hende i virkeligheden. + Rozita står omme ved hende <3 Kathrine og Kentucky: Kender hende i virkeligheden, dejlig veninde Chaos: katja? Simi: Coco?  æblet: billeder hvor hendes hest ligger ned, og hun er fliiink:) duke: minder meget om dums dums<3: Erling håhå sandra(beauty star): Har skrevet meget med hende på msn og mobilen, Lige dem jeg kunne huske, kommer sikkert flere!!
Hennie & Rozita <3 -Vi to sammen for altid. Silver & Rozita <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkfdsgfds |
|
|
heeijsa ja undskyld hvis jeg ikk staver jeres navne rigtigt eller hvis det ikk er det i hedder mere  æblet kode123 annecathrine najia sofie--risti rollo the æbelmost find-nemo stald codo berrit krastian hglarsen bananbrød simi sasma fjordbollen og mange flere jeg ikk orker at skrive
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 kig efter araberne nede på roskildedyre skue smukke er de som altid min part med det sorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
19-06-2006 19:03 |
|
Ok: Team Møllen: <3333333 Sina Sasma Tæzzah TeamFM Stald Cado Beritt Find-nemon Domze Josse med Miré Simi Vildrose Odin Johanne (Kahlua) Avana NUMSEFISKEN Rollo Kristian Fjordbollen Rozita & Hennie Cecilia Gold 'n' Silver Karen (Isabella) Stinky HGlarsen Julie xxx Theis Duke Natacha Line Larsen *TheOne* JaQuire Guramien Christine Gajolen Whatever Team Toss Richelieu Arabians Zasha ox Æblet Patricia Line uden Nikita ??
Karrywurst I'm not an actor, i'm not a star And i don't even have my own car +_+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasd |
|
|
Find-Nemon - det skriver ud hver gang, MEN JEG ER PONYRYTTER =p
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husker... |
Malaika & Tulle |
19-06-2006 19:27 |
|
Jolly Jumper - bedste veninde Guido-bastian - Vi har gået på samme skole Trøller - p.g.a hesten Guramien - troede engang hun hed gummianden  JosefineS - hun kommer fra holland, og har hendes msn Fjordbollen - har hendes msn Hennie & Rozita - hendes billeder fra ridehuset Æblet - p.g.a hesten og hun er aktiv *TheOne* - hun skal på ridelejr, den uge jeg er på bornholm TeamFM - Spurgte mig hvornår jeg skulle på Bornholm Sasma - hun minder mig om noget med en frø!!  Simi - hun tager vildt gode billeder Avana - har engang haft hendes msn Sawa - har hendes msn Molle - har hendes msn Rollo - hun er moderator Natascha - p.g.a noget med om der er s i hendes navn Duke - mener det er hende der diskutere med natascha Dums<3 - minder om Duke Patricia Jørgensen - hendes navn Team Toss(hedder hun stadig det?) - hendes signatur Isa10 - hendes navn og tror det er det... Kommer sikkert på flere om lidt!!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ -Who knows and who cares...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg, Djævlens barn? Hvilken kompliment  Men at jeg skulle diskutere med Natacha, forstår jeg ikke xD Nå, lad mig se.. Theis Natacha Line Larsen Find-Nemon Trøller Zippeline Hamlet Stina&Perfekte Perfi Rollo Kristian Guido-Bastian Fersken Malaika&Tulle (eller hva' fa'en hun nu hedder ) Josse med Miré Simi Karen(Isabella) Domze Stinky Æblemos *Æblet* Gajolen HGlarsen Kristina G. Outzen JaQuire Badering (medmindre hun har skiftet navn xD) Numsefisk KristinaChili (synes det er forkert, men hun hedder Kristina og har en smuk hest der hedder Chili, så vi siger bare det er rigtigt! Shh! ) Toesen Julie xxx *Zig-Zag* Jennifer(Uden Zigato) (hvis det da er rigtigt xD) Dums Sasma Sina Sandra (Beauty Star) Molle Juzze BananBrød Zoubareva Anna Hvidkjær Ida Uda Tessa&Sera (eller hvordan det nu er) Og SÅ kan jeg ikke komme i tanke om flere (Men det kommer lige om lidt ) Er ret stolt af, at kunne huske så mange 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
19-06-2006 20:08 |
|
Tak fordi I husker mig alle sammen
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse med Miré |
Find-Nemon |
19-06-2006 20:09 |
|
Josse med Miré: Ha ha. Det vidste jeg slet ikke  Troede du var 17  Tror det fordi du engang havde Nislotti (Var det ikke dig der havde hende?)
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
dem jeg husker: find-nemon shalimar duke theis domze *æblet* fjordbollen team toss henry og dressurponyerne hennie og rozita kathrine og ayla eller sådan noget josse med mirè kode123 (321?) bananbrød bønne Kristina G Outzen Tine line - Nikita dums sawa mormor sandre(beautystar) c. jessen (starboy) til denne og dendenstående: jaja, i ved hvem jeg mener  catja (boy&dunja) HG larsen line larsen patricia jørgensen zig-zag sasma sina trøller karen (isabella) julie xxx skovgård julie aka frk. kinky pinky (eller noget) rollo kristian natacha og... så gik jeg istå
mvh. Nanna og Fersken Fersken, rød, hoppe, 135 man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Jeg er da blevet husket ok mange gange .. jeg husker : Kode123 - ?? Rozita og Hennie - henning *æblet* - Ret aktiv Rollo - Moderator + aktiv Natasha - Moderator, og herre funny.. Julle aka frk. kinky-pinky - Dums gamle part, + rigtig flink pige Vildrose - ret aktiv ? Chela - ?? Nanna (Sebastian) - ?? Find-Nemon - navnet. :'b .. Tine. - Rigtig flot hest ! Josse med Míre - Hesten er flot ! (: Fjordbollen <3 - ?? Team Toss - ? Sasma - Fordi hun har været i tv Line (Uden Nikita) - Ved ik ? Guramien - Haah? :'s HGlarsen - hende med de skønne arabere Line Larsen - ?? [ferken] - navnet ? Karen (Isabella) - Rimlig "kendt" herinde. Domze - minder om mit navn ? Duke - ^^ det samme  *Zig-Zag* - Navnet  kristian - moderator . Sina - ?? Juzze - ret aktiv . Ved ikk flere , ? /; .. Husker alle dem jeg ikk ´har glemt.. 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg husker |
|
|
Molle- Wellow , god veninde
And - Roskilde
Odin - Roskilde ++ Beauty Vildrose - Roskilde  Kode123 - Hendes pony, springrytter.
Duke - Herning
Theis - Herning, buller
Natacha - Roskilde, hendes hår!
Line Larsen - Herning
Find-Nemon - Nemo
Trøller - Pinse stævne Trausti
Zippeline - Ikke så aktiv mere?
Hamlet - Laaang banning
Stina&Perfekte Perfi - Smukke Perfi
Rollo - Herning, roskilde 
Kristian - Herning ?
Guido-Bastian - Kommer altid til at sige, Guddommen Bastian  Fersken - Frugt?
Josse med Miré - Miré og Herning
Simi - Roskilde (måske herning ? ) Karen(Isabella)- Hendes søster + Isabella
Stinky - Hvem var det jeg mødte? Æblemos- Æblet navnesøster
*Æblet* - Herning, roskilde, Shirley
HGlarsen - Smukke Yabadoo
Kristina G. Outzen - Springrytter
JaQuire - Hm .. Speciel 
Badering - Hjælp ..
Numsefisk - Blander rundt på hende og find-nemon
Julie xxx - xxx
*Zig-Zag* - Ponyen
Jennifer(Uden Zigato) - ?
Dums - Domique (eller hvordan det staves)
Julle (+ mere) - ^^
Sasma - Roskilde, 2*JHNtræf, Kira
Sina - Blander sammen med Tessa og Sera
Sandra (Beauty Star) - Herning + Beauty Star
BananBrød- Roskilde + Hntræf
Tessa&Sera - Herning?
Grr - LOL! Roskilde "Nanna" 
Reneé - Hvad hedder hun her inde Sasma?
Beritt - Hesten + dumhederne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
husker : Braceface - håhå dums<3 Sandra(beauty star) josse med miré karen(isabella) Sina Sasma Tæzzah TeamFM Stald Cado Beritt Find-nemon Domze Simi Vildrose Odin Johanne (Kahlua) Avana NUMSEFISKEN Rollo Kristian Fjordbollen Rozita & Hennie Cecilia Gold 'n' Silver Stinky HGlarsen Julie xxx Theis Duke Natacha Line Larsen *TheOne* JaQuire Guramien Christine Gajolen Whatever Team Toss Richelieu Arabians Zasha ox Æblet Patricia Line uden Nikita Så er der vist ikk fler,
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harald <,3 |
Caro Med Prin$en Harald <,3 |
19-06-2006 21:17 |
|
Jeg husker ikke nogle fordi at ingen husker mig 
Caroline med Prinzen Harald </3 And wee are nothing without each other And together wee are everything wee need!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha... |
*æblet* |
19-06-2006 21:33 |
|
Find-nemon - Nemon med N Theæblemos - Min navnesøster Patricia - Min daaarling, 'kattikat' Chela - Hun er bare SKØN *Zig-Zag* - Navnet,ponyen og meningerne Simi - Virkelig dygtig fotograf Odin - Navnet Vildrose - Siger sin mening Dums<3 - Meget aktiv -sød Sawa - AKTIV. Og rigtig positiv HGlarsen - Rigtig sød pige, dejlige pony/hest/er Kristina G. - Altid glad og positiv -sød Juliette-Lækre heste Christine-Sød og positiv, køn Hopla- SÆK. Dejlig pige Sasma-Ikke så aktiv mere? Avana- Siger sin mening Karen(isabelle)-Kommer tilbage idag, ikk? Stinky- Siger sin mening Johanne(Kahlua)- DEJLIG pige. desværre livstids bannet *bæver*- Et navn Trøller- Sød og dejlig pony Molle- Bannet, skøre tøs mødt IRL. Juzze-Sød. og mødt IRL *Catja(Boy&Star)*- Sød dejlige hyppere -Timon--Aktiv Olaa- Dejlig pige, mødt og taget billede af Rollo- Hele JHN's mor Monica P- Sød Min vidunderlige Herman- Lækker hest Zazs-Køn Bønne-Rigtig sød og dejlige pige Rozita og Hennie-Sød Silkepigen-Øh? -Navnet Lillep-Navnet Peterplys-Navnet Juliexxx-Sød. Theis-Jhn, mødt IRL Sandra(beauty star)-Rigtig sød pige, mødt IRL Natacha- Moderator . Sød og god til at formulere sig. Line Larsen- Sød. Kode123-Noget med "Frugt med Mille". Fjordbollen-Dejlig pige, sød og positiv
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Og Shiiirley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg husker alt for mange |
Vildrose |
19-06-2006 21:36 |
|
Kode123: dum dum dum Juzze: har mødt hende, høøøøj Molle: har mødt hende, lav  Odin: hmm, hun er sød. min veninde Spasta: hendes stemme :| Tessa: sød og forbinder hende med sascha! Stinky: well.. har skrevet med hende i 2 år  Simi: min veninde + tager super billeder Vickie: hun er vist nok rimelig kortbenet  Theis: horsemanshit  Karen: ved det ikke Domze: Karen mormor: hullede ridebukser  Julie xxx: juliiEeeh And: Nanna
Vildrose hjátalling uge 26
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
19-06-2006 22:11 |
|
Duke: Hun er sej Og hendes føl har det fedeste navn xD Line Larsen: Også sej Og en stripperkiks xD Natacha: Skæv xD JaQuire: Også skæv Sandra (Beauty Star): Sød Jolly Jumper: Har gået på samme skole som hende! Guido-Bastian: Hun har set mig  Simi: Hendes kamera er sejt  Æblet: Ikke særlig aktiv mere  Rollo - Loá. Eller hvordan det nu blev stavet  Tamrotte: Smuk parthest Fredrikke: Hun er sjov at debattere med 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg husker:
Team Toss: Herlig møgunge. Æblet: Snakker ikke så meget med hende længere, men dejlig pige Chaos: De kalder mig Teddy. Haah.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg husker: Theis Æblet -  Natacha Silkepigen The æblemos Team FN? Kan aldrig huske det. Cecilia & Gold n' Silver. HGLarsen MonicaP Tímon Springhingst? Vildrose Odin Stinky Karen Josse & Miré Simi Chaos - fordi hun har købt en skod hest af på på NforN til 5 mio.  Jennifer (uden hest) Duke Line uden Nikita Tamrotte Dums Hopzen Hopla TheOne JaQuire? Find Nemon Rendsborggaard Nanna H Naha Sasma julle aka frk. kinky pinky Beritt Team Møllen Zoubareva Fjordbollen Team Toss Olaa Zig-Zag Kode123 TokenWHite Avana Frederikke Katharina (bonzo) Cecilie C? Mia-Musen Rozita & hennie Sina Noller Ida? Trøller Chela love naicon cokie Line Larsen Tascha Rollo Kristian Stina og perfekte perfi? Signen Guido-Bastian Sandrutski Nu kan jeg ikke mere!
Patricia og Lukas Efter at krigen er slut, findes der mange tapre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker |
*Stina&Perfekte Perfi* |
20-06-2006 08:00 |
|
Jeg er kun blevet husket af en- det er for dårligt Jeg må vidst hellere være lidt mere aktiv herinde  Jeg hukser: Chaos RikkeJ Stald DM Stinky Simi Æblet Fjordbollen Vildrose Kode123 Find NemoN Annecathrine HGlarsen Sasma Sina Josse med Miré Rollo Chela Team Toss Karoo Og jeg husker faktisk mange flere, kan bare ikke huske dem nu  Og fremover så husk lige dette: *Stina&Perfekte Perfi* 
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
weee der var nogen der kunne huske mig... havde jeg ikke troet.. - Æblet
- Simi
- Theis
- Vildrose
- StaldDM
- Ida
- Catrine og Taylor
- Fjordbollen
- HGLarsen
- Numsefisken
- Chaos
- Find-Nemon
- Kode123
- Annemette
- c.jessen
- Sasma
- TeamFM
Det var vist det
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Så skal hjernen igang  Jeg husker: Theis: Hun synes jeg er sej Ö . AL MAGT TIL KOZAK! (Var det ikke sådan? xD ) Duke: Bare skøn (Og - det var ikke ment på noget klam måde. LOL xD ) NataSha: Skæv  Teamjaquire: Mødte hende i søndags. Pisse skæv pige xD . Sidder stadig og griner af, da jeg skulle hjælpe hende med at få mine bukser af. LOL xD Æblet: Hun skriver altid jeg er sød i disse indlæg - synes hun havde fortjent at blive husket denne gang, da hun faktisk virker sød xD DOH. Har husket 5 - og pisse lange romaner til de få :L . Tror jeg er snaksalig? Så stopper nu xD
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it. You can't come uninvited
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
Der er ingen der husker mig.. Men jeg husker jer alle sammen, men jeg glemmer jer bare hemmeligt nu fordi i ikke huske mig, HAHA 
PART SØGES PÅ HEST I HERFØLGE/KØGE!KIG HER! Mvh. •Freja• < 1oo% Vegetar ! Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Jeg vil have min egen hest, ja jeg vil ! Stolt medlem af SÆK* Skøre Ænders Klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karen... |
*æblet* |
20-06-2006 17:14 |
|
Ups. det er fordi at det er fra sidste gang jeg skrev den, så kopiere jeg den, og glemte at rette dig .
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Og Shiiirley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
20-06-2006 18:15 |
|
DUKE ! HVORDAN KUNNE DU ?  Nu var jeg ellers så sød at huske dig  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
20-06-2006 18:42 |
|
Find-nemon: miin stavevideeen, hun har den stadig. + hun virker sød.  Æblet: Æble? ;P The Æblemos: ? Æbleskrov: ? Josse med Miré: dejlig pony. (: Juzze: ? Molle: ? Beritt: Hendes uheldighed Domze:? Tec--zen: ? Fjordbollen: ? Rollo: moderater. Kristian: moderater. Hamlet: ? Christine: ? Zazs: ? C.Jessen ? et eller andet : ? C.Jessen osv..? er det catja eller carina? jeg er go til at huske.. Stinky: ? Karen(Isabella): ? Avana: ? Johanne(Kahlua): ? Theis: ? Gajolen: ? Line Med Calano: ? Isa10: ? Bananbrød: ? Bæver: ? Katrine (Latent Lafaette): ? Katrine (Baroc): ? CilleR: ? Pernille(Cassie og Bettie): ? Karoo: smuk pony. CelleMedMonse: ? Freja: ? Fersken: ? Stald Cado: ? Team Møllen: ? Team FM: ? Guido-Bastian: ? Duke: ? Surprice: ? Natacha: moderater Line Larsen: ? Team Toss: ? Patricia Jørgensen: ? HGLarsen: yabadoo.  Timon: ? Odin: ? SisseOgRøde: smuk pony. Chaos: katja Guramien: ? JosefineS: ? Sawa: ? Skovgård: ? Rendsborggård: ? Simi: gode billeder. Sasma: virker sjow.  line uden nikita: ? kode123: sjov frugt.. osv. 
k. H. Kiksen. Fighter- magic- Don diablo- sigge <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
Vildrose |
20-06-2006 18:48 |
|
Æblet: sidder du og kopiere dem hver gang o_O
Vildrose hjátalling uge 26
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FørLår? |
|
|
Æblet: Tjah. Der er ikke rigtig nogen indlæg, som interesserer mig mere. Her er begyndt at blive lidt "kedeligt".
Juzze: Og nej, Kira er ikke høj! 
Vildrose: Luk carporten :L
- Sasma Med Kira der kan alt - Hun har bare ikke lært det endnu Hest søges til udlån - skriv for mere info ~ Arto Hp ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Imponerende, hvordan kan du blive ved med at huske den psykopony?  Og du er nok et af de eneste mennesker som nogensinde har kunne huske navnet rigtigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem husker du? |
|
|
karoo HGlarsen team hvidkjær julle aka kinky pinky hopla dums odin stald DM hennie og rozita henry og dressurponyerne josse og miré josse og raffe karen stinky simi kode 123 richeleui arabian vicky timon sisse og røde æblet the æblemos numsefisk theis æhh kan ikk huske fler'
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
21-06-2006 19:49 |
|
PATZZZKI: DU GLEMTE MIG 
Karrywurst I'm not an actor, i'm not a star And i don't even have my own car +_+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
21-06-2006 19:58 |
|
Æblet Natacha Silkepigen The æblemos <3 Team FM Cecilia & Gold n' Silver. HGLarsen MonicaP Tímon Vildrose Odin Stinky Karen Josse & Miré Simi Chaos Jennifer (uden hest) Duke Line uden Nikita Tamrotte Dums Hopzen Hopla TheOne JaQuire Find Nemon Naha Sasma julle aka frk. kinky pinky Beritt Team Møllen Zoubareva Fjordbollen Team Toss Olaa Zig-Zag Cokirie Karoo Theis Molle Julie xxx [Fersken] ~Kiksen~ Kristina og så Linse, men kan ikke lige stave hende efternavn  Muligvis flere ? Så sig til 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asølkaæsld |
|
|
Dét var da utroligt Ô stort set hver gang jeg er husket  så står Tiss lige nedenunder 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
21-06-2006 21:01 |
|
HUSKER: - Odin
- vildrose
- sasma
- tæzzah(tessa/tessah ?
- æblet
- domze
- stinky
- line larsen
- sawa
- 23SHORTHY23
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Jeg husker: Find-Nemon Frederikke(Aladin) C. Jessen(BoyStar) Carina(Boy, Dunja og Star) Sasma Kristina G. Outzen ~Kiksen~ Christina(Rasmus) Kode123 Shanie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du? |
|
|
æblet: hvis du kopierer dem, så husker du jo ik folk så.. kopierer du bare deres navne  jeg husker: Simi - god ven Karen(Isabella) - god ven Domze - Helenonono Stald DM - Lykkæææmus Chaos - Cecilie  RikkeJ - vi elsker horsemanship! Kristina G. Outzen - KRIIIS <3 Tine . - virker super cool  Theis - gammel ven vel Duke - ved ikk hvorfor Natacha - Michelle  Line Larsen - ved ikk hvorfor Molle - ved ikk hvorfor Juzze - er det ik hende der tror hun har mødt mig? Vildrose - vi har skrevet sammen et godt stykke tid Odin - gået på samme rideskole Princemand - gamle ridelærer TheOne - bornholm TheNobody - bornholm Tímon - sød pony hende med Rozita - ved ikk hvorfor Fjordbollen - pga. ^ Gyngenoget - pga. ^ Beritt - suuuper cool  Find-Nemon - hun ved jeg elsker Anders! <3 Zig-Zag - Leeea Julie xxx - Julie Nanna(Sebastian) - fordi hun bliver fed af alle de is Vickie85d:o) - sød! Rollo - jeg har mødt hende Kristian - jeg har mødt ham Sasma - noget med at hun har gået tur tæt på hvor jeg bor sheteren - hvorfor mangler der et t? Stina & Perfekte Perfi - står også i Tranegilde Avana - Johannes ven? Johanne(Kahlua) - gammel ven Nadjæa & Banks Limerick - har givet god kritik Jannie (Magic Bonnie) - HAHA jeg ved sgu ikk hva hun hedder.. [Baronen] - rider vist ret godt *Baron* - tror hun har Theis' gamle hest :s Josse med Miré - gammel ven DustDancer - Josses ven Milan - ved ik helt hva hun hedder, men Josses ven Patricia Jørgensen - hendes hår Christine - virker sød Whatever - pga. ^ Julle aka frk. kinky pinky - jeg ka hendes navn! suparh skør  Jennifer (uden hest) - hun har ingen hest Æblet - vi er næsten altid uenige Line uden Nikita - Nikita HGlarsen - springrytter MonicaP - fra fyn? love-naaa noget - fra fyn? JuliaF - ikke fra fyn :s Dums - hun kan stave til sgu  julieladegaard - god ven Catja og Carina - ka ik kende forskel Cecilie (Darling) - ææh? pga. ^ Shalimar - ved ikk hvorfor Tine M - søde heste Numsefisken - ved ikk hvorfor Team Hvidkjær - vist Karens ven? øh det må være det.. hahaha jeg er satme en freak :|
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ejåosdjos |
Nanna (Sebastian) |
21-06-2006 22:29 |
|
sabrina hvorfor skal du slynge den skindbarlige sandhed lige i fjæsingen på mig : ( hulkhulk
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg husker... |
|
|
... Hmmm.. : Team FM (eller sådan noget :S ) Numsefisken Sasma Duke Guramien Theis Rollo Whatever HGLarsen Avana Dums Æblet Julie xxx Timon TheOne Odin Vildrose Simi chaos Zig-Zag Fjordbollen Stald DM Og så er der jo en masse flere . . . ka ik nå at nævne flere;)
<3 Mathilde <3 <3 Sascha Columbine <3 <3 R.I.P Rosa! Elskede og Elsker dig <3 <3 En fejl er først en fejl 2. gang den begåes!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Nå men lad mig begynde. Har kun en halv time.. RikkeJ: RÆVEMOR :'D .. Stald DM: Virkelig en der har brug for staveplade og en ny hukommelse .. Stinky: Så er der snak om sort underholdning : D *Æblet*: Skuffet over hun glemte mig : D Hun har MIN Pony <3 Cecilia&Gold n Silver: Rigtig sød (: Stina&Perfekte Perfi: Perfi er bare skøn (: Beritt: Fejlbedømte hendes hyp ;P Simi: Genial tøs : D Chela: Vi overtager total skolen med stil : D Også så dropper vi lige hvorfor vi husker hvem, det tager da evigheder  HGlarsen Kristina Q Outsen BananBrød Sasma Domze Dums<3 Julie kingy pingy noget Josse&Miré Karen (Isabella) *Zig-Zag* Kode123 Min vidunderlige herman Team Toss Nadja cecilie c Vildrose Odin Theis Natacha Rollo Kristian Duke Molle Line Larsen Julie xxx vickie85 Tine M Fjordbollen Shalimar Naha Cikorie Lika Orker ikke lige mere x( har hovedpine..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem husker du? |
|
|
nanna: sådan bliver det nu
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Idapiien og Casablanca |
22-06-2006 20:20 |
|
uuh. theis Baronen Christine Kode123 ? Domze ? Æblet Nikita .. ? Stinky Odin Vildrose Jennifer (uden hest) ? Josse med Miré ? eller sådan noget :b Rollo Julie xxx Line Larsen HGLarsen Avana Henry og dressurponyerne Stad DM kiksen Bananbrød Duke Sasma Trøller Natascha Ej opgiver Er så dårlig til det her :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhjdhgjdghj |
Chris (Zoltan) |
22-06-2006 22:35 |
|
Husker disse: Christine Rollo Theis Karoo Hennie og rozita Henry og dressurponyerne TonePetersen (Kom lige i tanke om, at alle engang huskede hende, og nu er der ingen! xD) HorseGuy (Samme kommentar som til Tone) Dreaming * (Samme kommentar som til Tone) Sasma *Æblet* *Baron* [Baronen] Kristian Stina(M&R) Natacha Mia-fra-øen Zippeline Richelius Arabians (Staves?) Zouriba (Egentlig ikke en jeg er stødtpå, men så at der var så mange der havde skrevet hendes navn, så nu kom jeg til at huske hende! Ved godt det er stavet forkert - meget forkert nu jeg tænker over det!!!) Chaos Karolinemor (Okay, måske ikke en Junior, men hun har da lavet et indlæg for ikke så lang tid siden! ) Kristina G. Outzen Simi Juzze Josse med Miré Bananbrød Sheteren (Har lige set hun har skiftet navn!) Carine (Dunja Boy og Star) C. Jessen (Boy og star) HGlarsen LAndresen MonicaP ... Gider ikke mere! Nå, fortsat god aften!
--> Chris <3 ~ Med min Zoltan Of Swing ~ ^^ We are the champions, my friend ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|