Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Musik..
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 22:28

..Det sagde vidst det meste.

Selvom der med garanti har været 100 indlæg af denne slags, stiller jeg så spørgsmålet én gang til.

Hvilke/-n musik-genre hører du/I?

Selv hører jeg:

Hiphop/Rap - Og derunder tilhører alle genrene såsom G-Funk, Old School, Dirty South, Westcost, East Coast, Underground, Gangsta m.m.f.

Triphop

Soul

R'n'B

Jazz

Gospel

Blues

African - Kwaito, Zola osv.

Reggae - Dancehall, Dub, Roots Reggae osv.

Garage

I'm a real music lover.. Så har også en milliard yndlings artister. Et par af dem er Bob Marley + Familie, Common, Anthony Hamilton, Sizzla, Too Short, Talib Kweli, Warren G, Isaac Hayes, Shabba.. Kunne blive ved i en uendelighed. Music is my everything!

Hvad betyder musik for dig?

For mig, er det noget, der kører 24/7. Jeg vågner til det, spiser til det, slapper af til det, rider til det, laver lektier til det, sover til det. Musik skal der hele tiden være. Det gør mig rolig, vild, glad og ked af det.

Come on y'all..

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 22:40

Hører hvad jeg finder godt. Newage, rosk, pop, jazz, funk, opera, heavy - alt. Desuden er jeg en dør til det med genrer xD

Jeg kan ikke lave lektier, samtidig med at høre musik. Kommer til at koncentrere mig om musikken, i stedet for at koncentrere mig om opgaverne.

Kan godt lide at falde i søvn til det. ;D

Står automatisk op til det, for det kører rundt i MIT hoved, når jeg vågner. Har jeg oplevet en del, på det sidste. At der simpelthen cirkulerer en sang rundt i hovedet på mig, i det øjeblik jeg vågner.

Så sent som i dag, drømte jeg ligefrem at jeg hørte These Are The Days Of Our Lives, og den kørte selvfølgelig videre, da jeg vågnede. :P

Jeg hører mest Queen. (Har nogen på msn mon lagt mærke til det? ;D)

Roben&Knud, Sarah Brightman, Survivor (dog kun med Eye of The Tiger :P), Led Zeppelin, Barry White, Enya, samt nogle andre, høres der heller ikke sjældent her ;D

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 23:13
lige for tiden hører jeg meget Mikael Simpson, In Flames, Opeth, Pet Shop Boys, Dark Tranquillity, Under Byen, Placebo og Massive Attack.

jeg ved ikke.. jeg hører vel en del trash, indie, brit, alternative, lidt death og noget dark wave o_O Men jeg hører da også ganske almindelig pop og rock, lige for tiden er jeg bare lidt til noget.. deprimerende musik ;D

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hov lol
Forfatter: 
Dato:  18-06-2006 23:15
hvad det betyder for mig? ingenting.
men det kan få mig i alle slags humør, og jeg hører musik det meste af døgnet.. når jeg laver lektier, sover, stener, spiser.. tjah, stortset hele tiden

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

Don Diablo
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:39

høre lidt af vært. musik betyder for miig: at jeg har noget at høre paa.

k. H. Kiksen.

Fighter- magic- Don diablo- sigge

<3

0
0
Svar på denne tråd

musik...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 14:42
Pop/rock

8-) Whatever 8-)
.Nu med Lacarus(Brian).
.Amme Namme Nam, Haps Haps Haps.
XD

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 20:15

Hører virkeligt blandet!

Men en klassiker er Bryan Adams "Summer of '69"

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

Numsebanan
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 19:19

Jeg KAN høre det meste, lige undtagen techno og björk.

Jeg kan godt lide musik, men det er ikke sådan jeg bliver nødt til at lytte musik hver dag.

Jeg elsker Det elektriske barometer.

- (i de fleste tilfælde) mvh. Trine :-P

Brun pony vallak efterlyses..! Hvor er han??:-)

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 19:51
Lige nu hører jeg udelukkende: ELEKTRONISk POP! yeah!

Sandra & Tímon
..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider