|
|
| Dressur billder fra idag ;D |
|
|
Go aften ænder.. Det er ved at være længe siden, i sidste har set lille skralle (ascari) så tænkte at det var ved at være på tide igen.. Forresten nogen af jer som skal ride DSP charmpionat i år???    Ved godt jeg skal rette mig mere op, og kigge op..  Kom gerne med kommentar 
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Ser rigtig godt ud  Hvorfor har den det hvide på, på næsebåndet ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressur billder fra idag ;D |
|
|
gode billeder, den er sød 
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Han er godt nok blevet mørk siden sidste gang jeg så ham! Men rigtig dejlig  Husk at få albuerne ind til kroppen. Skal ikke starte championat for DSP, men DSA for heste - men det ved du jo 
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog! JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig Udstyr sælges, se: www.freewebs.com/team-pip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| freja & amina |
|
|
Tusinde tak.. Det er fordi når den sveder, får den sådan nogle grimme mærker som indimellem giver ham små sår..
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suuuper |
| Forfatter:  |
naha |
| Dato:  |
18-06-2006 22:33 |
|
super lækker pony 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Stinky: tak tak  Helena: Sys du det, tror ik han har skiftet farve.. Ja, det er fordi jeg har så store overarme at de ik kan komme ind.. hehe ej, gas  naha: tusinde tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hei... |
|
|
Det ser godt . Glæder mig til at se jer igen. Skal i snart starte stævne?? Hvis Sizze blir klar skal vi startet DSP champinat. Ved ikk helt om det blir Middelfart ellers Ikast. Skal ride medalje klasserne. Jeg må endnu kun skridte på hende glæder mig helt vildt til at kunne ride hende rigtig igen 
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
Find-Nemon |
19-06-2006 13:48 |
|
Kig op menneske! Ej, måtte bare lige ud med det, men du ved det jo godt! Sød pony 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh .. |
|
|
Den er dælme lækker. Ser rigtig godt ud.  Held og lykke med championat. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Freja & Benjamin: Tusinde tak.. Betina og de dejlige ponzer: Mange tak.. Ved ik helt om jeg kommer ud og starte noget inden charmpionatet. Skal ride begge steder, måske os en madalje klasse;) Hva er der sket med hende siden du kun må skridte? Find-Nemon: Ved det, men gør det kun når jeg rider hjemme, ik til stævner.. (hehe) Mivser - Play Boy: Tak skal du have..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Cikorie : hehe, tusinde tak Er os rigtig glad for ham  Desvære er jeg bare for gammel til at ride stævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Vildt lækker pony. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot pony |
*Stina&Perfekte Perfi* |
19-06-2006 14:59 |
|
Lækker pony:)
Welsh Cob. Sec. D Det bedste ride- og køredyr i verden Vil du se et pragteksemplar??? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghf hc |
Souloglille |
19-06-2006 16:23 |
|
Mega lækker pony, og gode billeder.. Ser rigtig godt ud!
Kirsten S. Laursen Edzer, Tintin og Soul Charfilo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Tusinde tak, for de pæne ord alle sammen..  cikorie: du får ham ik.. heheh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe. |
|
|
Sizze er kommet galt af sted over på Bramming sportsrideklub. Sizze stod bundet i kæderne på staldgangen. Min mor stod ved siden af hende- var ved at sadle hende op. Så kom der en der gik under kæden med sin pony. Hun har westernsaddel på. Knoppen hænger fast i kæden og trækker Sizze med frem. Så stejler hendes pony og trækker Sizze mere med frem. Sizze blir bange og stejler os, så hun er ved at komme over den anden. Sizze går i panik og kæmper for at komme fri. Hun stejler så endnu højere. Grimen springer og Sizze falder bagover og lander på ryggen. Min mor forsørger på at få hende fri- hjælpe hende men kan ikk komme til det. Min mor vil ikk ha at man går under kæderne og plejer at tager den af- holde dem når der er nogle der skal forbi, men hun nåede det ikk før hun gik under.
Sizze var meget bange, rystede og var opknebet. Hun var ved at gå i chok. Hun kom hjem til os selv, blev pakket godt ind og fik ro. Hun havde sår over det hele, hævet bagben. Hendes ryg har heldigvis ikk taget skade men hun har fået ligesom et trælår. Dyrlægen sagde vi kunne takke hendes smidighed for at det ikk gik værre. Hun må kun skridtes helst på ligeud stykker så vi tager en del til marbæk og på stranden. Dyrlæge kommer i næste uge og se på det igen. jeg var mega bange for at hendes ryg havde taget skade så jeg ikk kom til at ride hende igen.
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| betina.. |
|
|
Betina: Hvor sktækkeligt.. Dumme person som gik under! Hvor er det synd for sizze men godt at hun kommer sig.. Det må have været forfærdetlig at se..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
cikorie: Han er da os sød, lille dino drengen.. Har du redet nogle stævner på ham?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe. |
|
|
Tak. ja det så rigtig grimt ud. Jeg så det ikk for jeg var på Roskilde dyreskue sammen med Susse ( Sizzes gamle ejer). Susse havde Sizzes 2 årige føl Zoya med. Hun blev bedste DSP og nr. 6 ud af aller racer ( for 2 årige). Hun er os mega lækker. Min mor havde min veninde med over på BSR. Hun skulle ride på Sizze. ironisk min mor ville ikk ha at de red hjemme på banen da den var glat så derfor ville hun betale de 50 kr. det koster for at man låner ridehuset og så kommer Sizze galt af sted derover . Det er derfor at jeg meldte fra i Vejen, Kværbækgård og Tørring-Uldum.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| a<fraslæoqw |
|
|
gud hvor er den lækker. rigtig fine billeder  mine to veninder skal ride DSP champationat i år 
© Mvh Anna. Stolt dressur rytter Medlem af SÆK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Betina: ej.. Hvor er det bare træls sådan noget.. Men du skal nok komme efter det igen Ja, hun er lidt hot, hvis hvis hun var 3 eller 4 så købte jeg hende Hun skal nok blive et lækker ridedyr Milan: Tak skal du have Hva skal dine veninder ride?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cglilhkioiæl |
|
|
Ascari: Jeg ved det ikke, jeg har ikke så meget forstand på champationater, hvad kan man vælge at ride?
© Mvh Anna. Stolt dressur rytter Medlem af SÆK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Okay, der går 4-5 og 6 år charmpionat for ponyer, og det går i spring og dressur. Og til sidst rider man om at have den bedste DSP pony inde for 4-5 eller 6 års klasserne:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
20-06-2006 23:44 |
|
Gode billeder 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja det er han...  Ikk rigtigt... Han har været i genoptræning og sådan, men nu er han næsten i springform igen  Dressur går ikke til stævner, for han spænder helt vildt op...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Haha, ja der må være noget om snakken med at de fede må svede, jeg sveder godt nok hele tiden når det er så varmt - og når jeg samtidig skal ride tre heste er jeg godt nok lige ved at dø!!! Jeg synes nu stadig han er blevet mørkere, men det er nok også fordi solen skinnede helt vildt i Randers, der lignede ham og Flika jo to guldponyer - Som de jo også er. Forresten, Flika har været på dyrskue, hvor den fik 22 point og gik videre til mønstringsfinalen - mønstret af den lille Phillip Tænkt hvis den havde været en "rigtig" DSP, typemæssigt altså, havde den så fået 24 point? 
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog! JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig Udstyr sælges, se: www.freewebs.com/team-pip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| srtjhdjfgjfgj |
|
|
Super super lækker pony!
MVH. Antonia - med Eros Linkin Park <3 I've become so numb I can't feel you there I've become so tired so much more aware I'm becoming this all I want to do Is be more like me and be less like you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D |
~kiksen~ |
21-06-2006 12:09 |
|
smuk smuk pony, ser godt ud. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skralle ralle |
|
|
Helena: Det er helt udholden..;) Tør slet ik at tænke på når der bliver over 28 grader.. Ja, det er nok det, guldponyerne.. hehe tæske lækkere  Nårh hvor sødt, rider han os stævner på hende? Og til jer andre, tak for de pæne ord. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe. |
|
|
Zoya eller som hun hedder Brandzöed Zoya Bredager er nu blevet solgt i en ½ part. Susse skal står for det avlsmæssige og Stutteri Moonjam for det ride mæssige Stutteri Moonjam har i forvejen Sizze første føl og Zoya ½ søster Zoé Bredager. Zoé er nu 5 år. Jeg forsøgte ellers at plage mine forældre til at vi skulle købe hende. Synes min mor skulle havde haft hestetrailen med da hun hentede mig i Roskilde men øv jeg kunne ikk få min vilje så må jeg jo når jeg er færdig med mine ponyår selv få et føl af Sizze  Milan- Anna: Der går os medalje+ avls klasser til DSP champinatet. De går i lb2 ( bronze) la2 ( sølv) og la4 (guld). Avl er for 7 år og ældre og går i la4. Medalje er åbet for 5 årige og ældre. Spring: lb met. B1 ( Bronze). MB met. B1 (sølv) og MA met. B1 ( guld) Måske skal jeg ride lb2 og evt. la2 enten i Middelfart eller i Ikast.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
21-06-2006 15:57 |
|
Lækker pony