Okay, nu kommer der en lille 'historie' *LOL* Hehe, det, der står med blå skrift, er det mest "vigtige"
Altså, for nogle dage siden, fik vi en regning fra rideskolen, og der stod :
PONYHOLD ONSDAG KL. 17.00
Kr. 340,00
PONYHOLD FREDAG KL. 15.00
Kr. 340,00
Det forstod vi ikke, for jeg går da ikke til ridning om onsdagen !? (men det gør jeg nu - kommer senere)
Så min far ville ringe til Winnie, rideskoleejeren, men det blev ikke rigtig til noget.
Jeg tjekkede rideskolens hjemmeside, for at se hvilket hold det var der om onsdagen kl. 17, og det viste sig at være et Begynder/Letøvet hold. WHAT!? Jeg sku' da i hvert fald IKKE gå på Begynder/Letøvet, jeg går i forvejen på Letøvet, hvor jeg og mine 3 venser derude er de bedste på holdet (sorry, ikke for at lyde blæret - men de andre er altså virkelig ikke go'e, de er faktisk ret dårlige... tror hellere de sku' ha' gået på et begynderhold), og så skulle jeg da ikke på det hold, altså begynder/letøvet, nope, slet ikke, når vi (altså mig og mine veninder) i forvejen skulle være rykket op på øvet om fredagen.
Men så i dag, ringer Josefines mor Marisa (Josefine er en af mine rigtig gode veninder fra rideskolen), og spørger, om jeg også har fået sådan en seddel, med ponyhold onsdag kl. 17 osv. Ja, det har jeg jo, og det syntes jeg jo var mærkeligt, især fordi det var et begynder/letøvet hold. Men så fortæller Marisa, at det er et hold, som Winnie (rideskoleejeren) vil lave om til et øvet hold, og så kan jeg og veninderne går der, så vi kan komme videre med ridningen og få lidt mere ud af det. Weee! Så skal vi vist alle 4 på det hold om onsdagen. Det er bare fedt. 
Jeg kommer nok til at tage derud selv med bus/tog nogle gange (og så vil min far komme og hente mig i bil efter jeg har redet) men det gør Cille (en af veninderne) også, jeg hopper på toget, på Vesterport st., og hun på Østerport st., så jeg har tænkt mig at snakke med hende om, at vi kunne mødes på vejen i toget, og vi kunne stille vores cykler ude på Sorgenfri st. lige ved Hummeltoftevej, hvor rideskolen ligger (på Hummeltoftevej 183), og så cykle op til rideskolen. - det ta'r nogle minutter, men det ta'r en halv time at gå, og den bus, der kører derop, kører bagom, så det ta'r ret lang tid, og man skal også lige gå et lille stykke, men det ville jo være meget nemmere hvis den bare kørte ligeud, for så ville det kun ta' et par minutter. Bah! Og så går den ikke ret tit, så det er helt klart bedst at cykle.
Så må man bare håbe, at cyklerne ikke bliver stjålet Men har heldigvis to, så jeg stiller bare min mest "rustne" (som jeg har fundet på en losseplads ) derud. Den er der nok ikke mange der brænder efter at hugge *LOL*
Nå, det var jo en lang smøre... Hehe, så jeg slutter nu.
- *Dixie*
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.
Citat: Peter Plys...
|