|
|
| *Ferie* |
| Forfatter:  |
lillianus |
| Dato:  |
16-06-2006 15:54 |
|
Hej alle Ænder  Ville lige meddele at jeg skal til Tyrkiet på Søndag . Glæder mig helt vildt meget. Har allerede fået fri fra skole idag så har 2 måneder sommerferie. Skal ride en masse når jeg kommer hjem igen.. Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? hvis, hvor hen så ? Hvornår får i sommerferie? skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? Håber i svarer !  "Muhahaha"
Stjerne&aK Elsker min stjerne Stvaespsaerne V.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie. |
|
|
God tur  Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? Jep, på en måde. hvis, hvor hen så ? Ridelejr Team Cabe i uge 28  Hvornår får i sommerferie? D. 23 juni - og helt til den 16 august  skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? Hestene jeg rider flytter desværre, så det virker ikke sådan :/ Men det kan jo være, at jeg hjælper på rideskloen, og skal være forrytter - gratis ridning 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
16-06-2006 16:07 |
|
ok..god tur.. skal til bornholm.. Skal faktisk ride mindre end jeg plejer 
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ -Who knows and who cares...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
16-06-2006 16:09 |
|
Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? - Jeg skal til DK (bor i Holland) hvis, hvor hen så ? - Som sagt til DK ... ridelejr , en uge hos kusinen og en uge til langelands festivalen... Hvornår får i sommerferie? Fik jeg igår  skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? - Jepp , for redet seriøst og få noget godt undervisning ... samt en masse stævner ...
Josefine - Sukema alias Flæske! Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie. |
|
|
Malaika & Tulle: Skal du så ikke ud at ride på Bornholm?  Så kan det jo være jeg ser dig, hvis jeg skal være turist-forrytter på rideskolen (Så længe jeg ikke skal ride foran tyskere De snakker for meget).
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie. |
|
|
Jeg får sommerferie på onsdag. Jeg skal 2 uger til Thailand + og sikkert også til et sted i europa, men det er ikk sikker endnu. Ja, jeg skal ride en masse, for jeg skal passe 3-4 heste. (:
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
God tur. Jeg fik sommerferie i mandags og har så 9 uger frem. Jeg skal på ridelejr i uge 27. Ellers skal jeg ikke.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
16-06-2006 16:22 |
|
Ja, vi kører kl. halv 1 i nat til Italien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferie... |
Malaika & Tulle |
16-06-2006 16:29 |
|
Whatever: Jo det kunne da godt være men skal til Hasle, så det kommer jo an på hvor du bor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malaika & tulle: |
|
|
^ Øh hva ?
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie. |
|
|
Malaika & Tulle: Tror den besked var til mig  Rideskolen ligger i Rønne Regner med at tage op og hjælpe et par uger, men hvornår kommer du herover? Lige en hjemmeside: www.smedegaardsrideskole.dk Heste i alle størrelse xD (HaHa, rigtig reklame-sætning )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ferie... |
Malaika & Tulle |
16-06-2006 16:39 |
|
Hovsa ja det var til *TheOne*..! Vi tager derop fredag i uge 27 og tager hjem lørdag uge 28..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie. |
|
|
Malaika & Tulle: Det er løgn Lige den uge jeg er væk :/ Fredag skal jeg op til dyrskue, og søndag rejser jeg på ridelejr (Team Cabe). Og så kommer jeg først hjem igen om lørdagen  Synd, at jeg ikke er der den uge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie :) |
[ Cille ] |
16-06-2006 19:17 |
|
Tyrkiet? Lækkert, god tur  Har selv på en måde haft ferie siden 24 maj.. Der har jo bar været eksamer, men har været ude hos hestene ca. 5 timer siden da hver dag, så har bar slappet af sammen med krikkerne  Skal til Kreta en gang i Juli, besøge nogle venner i Jylland, og i sommerhus (argh ).. .. Ha en god tur 
- Cille - Lykkelig part på Rasmus som nu også fås i hvid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
AanneXD |
16-06-2006 20:49 |
|
Jeg skal til Tyrkiet den 10. september 
Med Venlig Hilsen Anne Hvad der var, vender ikke tilbage . Så længe livet varer, har man tid tilovers . Den, der priser fortiden, dadler nutiden . Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
16-06-2006 21:03 |
|
Malaikia & Tulle : Hvornår skal du til bornholm ? Jeg ska til Balka Strand i uge 28 (: Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? Ja da  hvis, hvor hen så ? Med min nabo til Bornholm  Hvornår får i sommerferie? D. 23 juni (: skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? Nej (: Måske lidt på bornholm , men Fie (min nabo) er ik rytter (: » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
16-06-2006 21:24 |
|
*TheOne*: det var da ærgerligt..! TeamFM: Tager afsted fredag uge 27 og tager hjem lørdag i uge 28...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie. |
|
|
Hvad er det for noget at tage til Bornholm, lige den uge jeg er væk  Ej, i må have en god tur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfsdffsdf |
|
|
Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? JA  hvis, hvor hen så ? Norge *GAB* og ridelejr Hvornår får i sommerferie? På fredaag  skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? Tja x] det siger jo sig selv JA
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghgdggjjgjj |
|
|
Skal i også ud og rejse nogle steder i år ? jep hvis, hvor hen så ? Italien  Hvornår får i sommerferie? på fredag  skal i oz ride en masse, nu når man har fri sÅåå laaang tid ? Regner jeg da med 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|