|
|
| DRESSUR billeder af Aladin |
| Forfatter:  |
-->Frederikke<-- |
| Dato:  |
15-06-2006 19:28 |
|
Lidt billeder fra dagens træning  I må gerne give ris/ros  Opvarmning, Letridning  Også Letridning   Tror vi er igang med en versade  Taget lidt dårlig - jeg sidder skævt  Trav på volte  Parade   lidt galop  igen igen  Og så da vi var færdige med opvarmning gik kameraet ud surt surt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hephey |
|
|
du sidder rigtig pænt... du falder dog lidt tilbage og det ser også ud til at du kommer til at lægge hænderne ned...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Flot hest. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
-->Frederikke<-- |
15-06-2006 19:34 |
|
Pernille: Taaak surprise: ja, har en rigtig dårlig vane med at ligge mig fir langt tilbage men prøver alt hvad jeg kan for at holde op, men det er sku svært Hænderne ja de vender lidt forkert en gang imellem Og Tak Julie: Taak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det... |
|
|
Det ser fint ud.
Hvor høj er du og hesten?
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeps og den eneste mådem an kan rette det er ved at få det at hvide igen og igen og igen...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder... |
Valsbaek |
15-06-2006 19:36 |
|
Ser rigtig fint ud.- dejlig hest..! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
-->Frederikke<-- |
15-06-2006 19:38 |
|
Meah: Tak. Han er ca 165 og jeg er vel omkring 170-172.. hvorfor ? Surprise: ja det er nemlig rigtigt. og det er bare rigtig svært at få en dårlig vane væk  Valsbaek: Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
ja fortæl mig om det... min vane er at hestens forben åbenbart er utrolig spændende i galop anspring så jeg simpelthen er nødt til at falde helt frem og kigge på dem, ligesom de åbenbart er i schenkelvigninger, min undervisers kommentar "skal du lige tjekke om sokkerne er der eller hvad kigger du efter Carina " og så også at slippe tøjlerne, uha det er jeg god til dorthes kommentar "carina det der kan du gøre når du springer om torsdagen, nu rider vi dressur og der skal du have kontakt hele tiden "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| >Frederikke<-- |
|
|
-->Frederikke<--: Fordi at jeg er ved at lede efter hest, og er sådan i tvivl om hvor stor hesten min. skal være. Jeg er 166, med ret lange ben, men meget spinkelt bygget.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
ja heldigvis griner min underviser som regel bare af mig når jeg får fremstammet "jeg ved det" mens sveden driver ned over panden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
-->Frederikke<-- |
15-06-2006 19:54 |
|
maeh: Okay  synes du egentlig jeg ser for stor/lille ud til ham ? På nogle af de billeder der blev taget synes jeg jeg ser vildt lille ud, og på andre ser jeg stor ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
15-06-2006 19:57 |
|
Lækker lækker  I passer rigtig godt sammen, og du rider ham rigtig godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| C.jessen |
-->Frederikke<-- |
15-06-2006 21:34 |
|
Taak Søde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Souloglille |
15-06-2006 22:12 |
|
Rigtig lækker hest! Og gode billeder..
Kirsten S. Laursen Edzer, Tintin og Soul Charfilo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
15-06-2006 22:22 |
|
Frederikke: Hvor høj er det nu han er ? Uhh, synes første billede er så lækkert Han ser virkelig godt ud, og så kraftfuld med en gang der siger: BANG! Han er lige min type af en hest at være hihi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Don Diablo |
~kiksen~ |
16-06-2006 10:53 |
|
smuuuk hest.  han ser dejlig ud. (:
k. H. kiksen fighter <3 sigge <3 magic <3 Don Diablo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ser jo fint ud ;o) Glæder mig til at se jer på SIV her i weekenden !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|