|
|
| Dét at være skuffet... |
|
|
Det har jeg oplevet alt for mange gange til årets eksamener.  I hvert fald de mundtlige. Er saftsuseme glad for der ikke er mere, og alligevel ville jeg gerne have et forsøg mere, for det er virkelig alt for skuffende  Er kun tilfreds med mine karakterer i to af de fem fa, jeg har været til mundtlig i. Andre end mig der er, eller har oplevet denne skuffelse? 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Ja /; .. Ellers lidt, jeg fik kun 8 i engelsk, men syns godt jeg kunne have fået 9. Skal til Dansk på mandag, så ved ikke hvordan det vil gå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja en gang |
| Forfatter:  |
dippie |
| Dato:  |
14-06-2006 12:54 |
|
en gang det her år i fysik/kemi fik 9 ... men jeg synes selv jeg havde gjort det til et 10-tal .. men mit snit er da på 10 så hvad har jeg at være sur over ? 
Dippie og CHARM------ <3'3 -Bitches know how to rock the world!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
14-06-2006 13:32 |
|
Har det på sammem måde..Fik også "kun" 8 i engelsk og ved jeg kan gøre det meget bedre, og så fik jeg 7 i Fysik/biologi. Det er jeg virkelig også skuffet over..! Skal op i mat på fredag og det er jeg virkelig ikk god til, men vil aligevel gerne have 8 selvom det nok er umuligt!!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ -Who knows and who cares...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så... |
Acoghestene |
14-06-2006 14:33 |
|
glæd dig med at der til næste år kun er to mundtlige fag, og resten er skriftligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det der |
|
|
jaa total.. så træls.. fik kun 9 i mdt matematik.. det er så min egen skyld, fordi jeg fuldkommen panikkede og sad pludselig og græd.. meen jeg regnede rigtig til sidst! så træls, ku jo ha fået meget mer..
meen ellers er jeg sq tilfreds med mine mdt endtil videre
engelsk: mdt 11 matematik: mdt 9, skr. 11 dansk: mdt 13, skr 9, diktat 9 fysik/kemi: mdt 11 (? er sq ikk en gang god til fysik) skr. 9 biologi: skr. 9 ( har ikk været oppe i mdt endnu..ska jeg imorgen) tysk: (har jeg heller ikk været oppe i endnu)
det ska så lii siges a dette er en 9. klasses eksamen..
(det er okay a kalde mig stræber..heeh)
Heidi og Landtine for Evigt -elsker kun dig <3
ANE efter sommerferien!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... |
|
|
Alle mine mundtlige er gået af lortens til  Har været så nervøs at jeg ik har ku sige noed, pisse irriterende
En gang Springrytter, ALTID Springrytter(: Kat. 1 B-pony Spring til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
14-06-2006 15:39 |
|
Surt. Hader at blive skuffet! Hvilke karaktere har du så fået? Jeg har fået: Mundt. engelsk: 11 Mundt. tysk: 11 Mundt. fysik: 8 Mundt. matematik: 10 Skrift. matematik: 10 Diktat: 10 Skrift. fysik: 9 Skrift. biologi: 8 Min svage side er helt klart fysik/kemi/biologi. Det er virkelig et hadefag som fanden har opfundet 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, jeg |
|
|
er blevet meget skuffet over mine eksamenskarakterer. I de mundtlige ihf, jeg ved ikke hvilke jeg har fået i de skriftlige endnu. -men jeg håber at de kan opveje dem lidt. Men ellers, så er det jo godt at man har årskaraktererne  dem er jeg lige pludseligt blevet meget glad for men det her eksamensræs.. Det er jo lidt om at være heldig. hvis man trækker et fedt emne, vil man højst sansynligt også få en fed(ere) karakter. og os som ikke har heldet med os, tjah, vi må bare tude 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jæs Karen, har det på samme måde  Jeg har bare været uheldig  Mundt. fysik/kemi/biologi - 10 (Yay!) Mundt. engelsk - 10 (Havde ikke tid til at høre lytteøvelsen ordentligt igennem, hvilket trak mig ned fra en sikker 11'er ) Mundt. matematik - 10 (Yay!) Mundt. tysk - 9 (:() Mundt. dansk - 9 (Rigtig, rigtig tud. Havde virkelig troet på 11 eller 13. Kom op i en reklame. ) Har så lige fået karakter for eksamensstil. Det blev rigtig godt  Og også diktat, som var fin nok. Resten ved jeg ikke noget om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke:: |
Find-Nemon |
14-06-2006 16:31 |
|
Duke: Du har sgu da bare at være tilfreds med det hele  Du har jo ikke fået under 9.
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg kender det... |
|
|
Har fået 7, 9, 9, 9, 9 :S
-Team Jessen- Dunja, Boy & Star Ny bil? Se www. thomasbiler.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Nej, jeg ved det, men når jeg nu havde sat næsen op efter noget højere, skuffer jeg mig selv. Ikke at karaktererne er dårlige, men JEG er ikke tilfreds. Det lever ikke op til min standard. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
14-06-2006 17:21 |
|
Synes SLET ikke du brude være utilfreds(og for den sags skyld også jer andre). Det er da nogle flotte karakter du har fået  Men hvis du plejer at få meget højere, så er det jo nok derfor. Jeg har fået: Fysik/kemi/biologi: 9 (plejer at få 7) Matematik: 6 jeg er en nød til det, meen jeg synes altså det gik bedre en et 6 tal, det må jeg indrømme. der blev jeg lidt skuffet. Dansk: 10 wee  Engelsk: 8 det er ok, men ved jeg kunne få højere. Fik en ret irriterende tekst, fattede ikke så meget af den. Den var mærkelig. Tysk: skal først op fredag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Lille P |
15-06-2006 00:05 |
|
jaah er virkelig også blevet skuffet i mange af mine fag. Dansk mundt. : 11 Mat. skift. : 9 (blev trukket ned fra en 10'er af censor) Engeslk mundt: 10 (var detaljer fra en sikker 11'er, var virkelig skuffet der) Tysk : 10 (igen detaljer fra 11, mega træls) Naturfag mundt: 8(panikkede fuldstændig og begyndte at græde, fik mig dog taget sammen til sidst, kom desuden os op i lorte emnet!) biologi skrift: 8 (hader den digitale prøve!) fysik skrift : 9 (igen, hader den prøve)
Kram fra Katter og Can Tali
Nu den stolte ejer af "Dåse med tal i"  "Stupid is as stupid does"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eksamner. |
Freiisen |
15-06-2006 00:17 |
|
Jeg er sku' godt tilfreds! Hvis jeg ikke dummer mig i morgen får jeg et snit på cirka 9,8 stykker, så det er sku mere end udemærket! Det eneste der virkelig irriterer mig er mit 7tal i tysk! Jeg plejer at ligge på 10 i tysk, men fordi vi har fået ny tysklærer ( en gammel nar, som absolut ikke kan fordrage mig ) endte jeg med et 7tal til eksamnen! Hvilket absolut ikke er fortjent!
Freja Someone so close and jet so far - away! Honeyburst !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Eksamen |
Zoubareva |
15-06-2006 00:32 |
|
Næh, jeg er egentlig ikke skuffet... Men det kan jeg nå at blive endnu, hvor jeg stadig mangler biologi + matematik. Men her er, hvad jeg har fået i 9. klasses FSA; Mundtlig fysik: 9 (egentlig tilfreds, var oppe i induktion, som ikke lige var min stærke side. Men havde jeg været oppe i radioaktivitet, så havde jeg nok trukket noget højere med hjem ^_^) Mundtlig dansk: 13 (:D Var oppe i et eventyr ^_^) Mundtlig tysk: 10 (var oppe i sport) Mundtlig engelsk: 11 (var oppe i tvær-kulturelle forskelle) Mundtlig fransk: 11 (tæt på 13, faktisk. Manglede bare lidt ord til sidst.) Og mere ved jeg så ikke endnu - men jeg kan da konkludere, at jeg nok alligevel skulle have valgt en sproglig linie på gymnasiet.
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson ! - DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem der bare |
|
|
skulle ha den skide folkeskole igen  Blev student sidste är, og der kan man tale om at blive skuffet!! Fik 6 i mundtlig bioteknologi og 5 i den skriftlige del - fik 9 i ärs!! Fik 6 i mundtlig mat. A og 5 i skriftlig - fik 9 i ärs! Fik 8 i old - fik 8 i ärs, men kunne ha' gjort detr 100 gange bedre! Fik 8 i skriftlig dansk - fik 10 i ärs! Fik 7 i skriftlig eng - fik 11 i ärs! Sä kan man vidst kun sige, at det er heldigt at ärskarakterene ogsä taeller lidt i gym 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zoubareva... |
|
|
Argh, hvorfor kom du op i eventyr?!! Gjorde min veninde også, og fik 11  JEG ville have været oppe i eventyr Hulk! Nå, her kommer de: Fysik/kemi: 10 (gik OK) Dansk: 10 (meget skuffet) Matematik: 10 ( ) Engelsk: 11 (gik dårligt) Mangler fransk og biologi... Men generelt synes jeg denne eksamen er gået utrolig dårligt for mig - mit skriftlige er specielt noget af det værste *BIIP* jeg nogensinde har lavet 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
15-06-2006 14:23 |
|
Hvordan fanden kan i være total skuffet, og synes det gik af @!#$, hvis i har fået 11? Jeg ville være lykkelig.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes sgu.. |
Anna Hvidkjær |
15-06-2006 15:35 |
|
Synes sgu det er lidt ondt er jer der bare har fået mega gode karakterer at sige i er skuffede over 11 osv .. Prøv at tænk over dem der er jublende lykkelig over at få 9 osv. Så føler man sig satme dum, når det er skuffede at få under 11.. hold da helt op.. Men tillykke til jer kloge hoveder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm... |
Lille P |
15-06-2006 23:41 |
|
at man er skuffet over de karaktere man har fået, selvom andre sys de er relativt høje. Er det jo kun fordi man stiller høje krav til sig selv (for høje ville nogen sige) ...
Kram fra Katter og Can Tali
Nu den stolte ejer af "Dåse med tal i"  "Stupid is as stupid does"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
kan se det fra begge sider. Er skide skuffet over mig selv og mine karaktere selvom jeg ligger på 9/10 stykker. Vil SÅ gerne højere op. Så det kan jeg godt forstå, MEN.. At folk tænker: "what, hvordan kan man være utilfreds med 11?!" kan jeg helt bestemt også godt forstå ville gå helt amok hvis jeg fik 11 eller 13..
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Midtfyns D-stævne d. 28-29. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Anna Hvidkjær: Hvorfor er det ondt? Vi siger jo ikke at det er dårligt af andre at få 7? De karakterer vi er skuffet over, lever bare ikke op til VORES PERSONLIGE standard. Det er præcist det samme med højdespringere, maratonløbere og alt andet. "Arg, jeg løb kun 40 km på 1 time, det er jeg skuffet over" Hvor en anden måske er jublende lykkelig over at have løbet 5 km på 1 time. Det er jo ganske personligt. Hvis du er vant til at løbe 45 km på 1 time, bliver du også skuffet over kun at løbe 40, når du nu ved det er hvad du plejer at kunne. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|