|
|
| 3 spørgsmål |
|
|
YO YO YOOO! PUUUJ det er varmt, kan I holde det ud? he he. det er lige til at blive skør af... så jeg har tænkt over nogle ting: det hedder en ko, to køer, men siger I køer eller kø'r? hvad er forskellen på en tunnel og en tunnel? - I ved, man lægger jo trykket forskellige steder. og har I også de der vildt smart kæmpesolbriller som alle har? minus mig... jeg ved det godt, det er nogle super gode spørgsmål, men plzZzZ svar så jeg kan få ro! smiler ( )
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stiiinky :D |
|
|
jeg siger Køer  Aner ik det med Tunnel´er  Jeg har Ikke de dersens solbriller  knuuus
Stald DM <3 Løth´s Ami <3 Ingen kan skille os ad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha humor.. |
|
|
Humor! Jeg siger køer Jeg sir tunnel, og ikke tun´nél.. Eller tjja.. Bruger ikk det ord så tit  Jep har også kæmpe store solbriller fra Dior Uhh de var dyre, men jeg ville ha dem!!
Med Venlig Hilsen- Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <3 BU 04/05 rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
haha, jamen fantastiske spørgsmål sabrina haha hmm, tror jeg siger Kør, men er faktisk ikke sikker haha har ingen anelse om der er en forskel, men har faktisk også tit selv tænkt over det :p heeh Ja, jeg har netop anskaffet mig at par herlige og billige efterligninger kun sådan at jeg ken rende med dem og så dum ud på roskilde fordi de virkelig er en plat efterligning haha det var vist det 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| RE: Spørgsmål |
| Forfatter:  |
Zoubareva |
| Dato:  |
14-06-2006 12:28 |
|
Hejsa Jeg vil da gerne svare på spørgsmålene - JEG HAR SVARET PÅ TUNNEL-SPØRGSMÅLET, men det kommer vi til; 1) Jeg siger køer (med temmelig langt ø - rigtig fynsk^_^) 2) Forskellen på tunnel og tunnél er som følger; En tunnel er ligesom et slags rør man kører igennem, hvis i forstår? F.eks. gennem et bjerg el. lign. TUNNEL  En tunnél derimod er ikke helt det samme - det bruges når en vej krydser en anden vej, over den første - got it?. Det ses f.eks. på motorveje hvor der kører et tog over, right? Det hulrum under broen hedder en tunnél. (håber I fattede noget af det) TUNNÉL (i baggrunden kan man se en tunnél)  3) Nix, ikke kæmpe-insekt-briller. Men har et par, hvor det ene glas mangler 
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson ! - DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha |
UlrikkeB |
14-06-2006 12:31 |
|
Ej hvor sjovt, jeg tænker også altid på det med tunnel. Jeg aner ikke hvad forskellen er? Hvis der altså er en forskel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg siger; kør, tån'æl og nej jeg har ikke de der sindssygt grimme solbriller.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Siger kør  Og tunnel vidste jeg faktisk ikke. Men så blev jeg da klogere  Og nej, gider ikke købe solbriller 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it. You can't come uninvited
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 spørgsmål |
|
|
aaah jeg siger køer men har stadig ikke fattet det med tunnellerne? (eller hedder det tunlerne? underligt ord)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
14-06-2006 15:35 |
|
Aner det ikke. Tror du skal ønske dig svarene i julegave  Men nej, jeg har ikke de der "moderne" briller. Det er jeg sgu for fattig til 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE:3 questions |
Zoubareva |
14-06-2006 17:22 |
|
Line Larsen: Jeg aner ikke hvor jeg vidste det fra... Men har fået forklaringen engang... ^_^
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson ! - DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommer sommer sommer |
Serena |
14-06-2006 17:39 |
|
men siger I køer eller kø'r? jeg iger køEr hvad er forskellen på en tunnel og en tunnel? jeg lægger trykket på nn'erne i midten.
har I også de der vildt smart kæmpesolbriller som alle har? yup, jeg har kæmpesolbriller 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt :P |
|
|
Tror nok jeg siger køer  Kan ikke helt svare på tunnel og tunnel, for aner ikke hvad der er rigtigt at sige :S Og jeg siger begge dele? og nej, jeg har ikke de der solbriller, de er simpelthen gyselige Synes ikke det klæder særlig mange folk, med sådan nogle klovnebriller Ja, undskyld, men jeg kommer altså til at tænke på klovne!
-Team Jessen- Dunja, Boy & Star Ny bil? Se www. thomasbiler.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal |
Vildrose |
14-06-2006 18:01 |
|
jeg bruger ikke solbriller aldrig hahah og jeg siger kør tror jeg nok? også er en tunnel en tunnel og en tunnel er en tunnel. hmm
Vildrose The rose is a friend of the thorn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOL:!! |
Olaa |
14-06-2006 18:10 |
|
Stinky: Jeg skal da lige love for du har brugt hovedet! Jeg siger Kø'r xD Do'h Jaa, tunlerne Men aner det ikk.. Og nej, jeg har ikk de dersens meget "seje" solbriller  Nogen der så kan svare mig på dette:
Hvordan ser det ud omme bagved universet, og omme bag alle planeterne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lålålålålå .. |
TeamFM |
14-06-2006 18:19 |
|
Tror nok at jeg siger kør  Tunnel&Tunnel : Jeg bruger begge ord . Og ja, jeg har et par sygt seje briller fra Gucci  KIIIG  » Mia uden Faust Vil altid elske dig, min dejlige haflinger. ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
14-06-2006 21:12 |
|
jeg siger kbenhavnsk kø'r jeg siger tunnél, tror det er det samme  ja det har jeg paris hilton 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg siger køer. Tror ikke der er nogen forskel på tunnel og tunnel.  Nej, har jeg ikke.
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har nogle meget sejere solbriller 
Patricia og Lukas Efter at krigen er slut, findes der mange tapre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 spørgsmål |
|
|
sawa: nejnejnej københavnere udtaler ordene, så de siger køer! de jyder jeg har hørt, gemmer bare nogle af bogstaverne væk, så det f.eks. bliver til kør 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
14-06-2006 21:36 |
|
Jeg siger køer. Ja, der er jo forskel på en tunnel og en tunnel - som der blev forklaret længere oppe. Det ene udtales tånnel, som skal udtales hurtigt, også er der tunnél, hvor trykket lægges på e'et. Sådan vil jeg mene, at det er. Og jo, har et par super lækre STORE pinke solbriller. Fra Ærlige Bent 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
Sawa |
15-06-2006 11:28 |
|
nix 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK... |
|
|
det hedder en ko, to køer, men siger I køer eller kø'r? -Køer... Tror jeg nok  hvad er forskellen på en tunnel og en tunnel? - I ved, man lægger jo trykket forskellige steder. -Og udtale-mysteriet løses: 1. udtale) Udtales "tånnel" 2. udtale) Udtales "tunnæl" Og så... Ja  og har I også de der vildt smart kæmpesolbriller som alle har? minus mig... -Har solbriller, ja. Fandt et par rimelig store på en bakke herhjemme igår Vildt kiksede børnebriller!
Håber du får ro nu 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tegrums |
piller-paller |
15-06-2006 16:10 |
|
jeg siger kør. og tunnel og tunnel? tja. vel det samme. og ja jeg har sådan nogle. men bruger mest mine pilot/rockstarbilleder. yay!
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaae.. |
|
|
Jeg siger nokj en blanding af kø`r og køer
Der er vidst ingen forskel på tunnèl og tunnel.
Nej, har ingen solbriller.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|