|
|
| Hvor meget bruger du din mobil? |
|
|
Mangler lidt hjælp her til et matematik eksamens projekt. - Håber nogen kan ofre et par minutter på at svare på følgende spørgsmål:
Hvilken mobil har du? Hvor længe har du haft den? Hvor ofte skifter du mobil?
Hvilket teleselskab har du? - Er du tilfreds? Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft?
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Hvor mange minutter ringer du for pr. måned?
Har du fri sms? - Hvad giver du for dette? Har du fri mms? - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned?
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvilken mobil har du? Nokia 3200 Hvor længe har du haft den? 2 år Hvor ofte skifter du mobil? Ikke særlig tit
Hvilket teleselskab har du? Telmore - Er du tilfreds? Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 3 tror jeg
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Årh forskelligt. Gider ikke regne. Mellem 50 og 100 om dagen Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Ingen Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Flere end min far bryder sig om ;s
Har du fri sms? ja - Hvad giver du for dette? 100 kroner Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? ?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? har ikke abonnement
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Hvilken mobil har du? Motorola V3 (DÅRLIG!) Hvor længe har du haft den? Lidt over et halvt år Hvor ofte skifter du mobil? Hver halve år. ca.
Hvilket teleselskab har du? Telia Ekspress - Er du tilfreds? Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Mellem 200-800 (Har ingen anelse) Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0-1 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 30-120 min.
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? Intet Har du fri mms? ? - Hvad giver du for det? ?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 120,- (Tror jeg)
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? betaler for ting over nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Hvilken mobil har du? 6230i Hvor længe har du haft den? Ehm, et par måneder tror jeg. Hvor ofte skifter du mobil? Meget sjældent. En gang om året tror jeg.
Hvilket teleselskab har du? Telia - Er du tilfreds? Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? Et mere udover det jeg har nu.
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? 200-300 tror jeg.. Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0  Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Meget forskelligt, men tror 60-70 stykker.
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? 60 kr om måneden Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? -
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 60 kr
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Ja, opkaldstaksten er 1 kr pr. minut.
Mvh. Rikke med Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234596 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
11-06-2006 16:29 |
|
Hvilken mobil har du? nokia 6111 Hvor længe har du haft den?1 uge Hvor ofte skifter du mobil? ik særlig tit
Hvilket teleselskab har du? telia express - Er du tilfreds? jah (har kun haft det i 1 uge?) Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2-3 tror jeg
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? ved ik forskelligt Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0-1 for det meste 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? ved ik forskelligt også
Har du fri sms? jah - Hvad giver du for dette? ? Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? ?
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? ??
Hennie & Rozita You and me 4-ever ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Hvilken mobil har du? Nokia 6230i Hvor længe har du haft den? 1 år Hvor ofte skifter du mobil? når den forgående går i stykker
Hvilket teleselskab har du? Cbb - Er du tilfreds? Fpr det meste Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft?3
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned?hmm nok omkring 200 Hvor mange mms'er sender du pr. måned?0 til 1 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? ca 30 min
Har du fri sms?ja - Hvad giver du for dette?99 Har du fri mms?nope - Hvad giver du for det? 2 kr
Hvad giver du i abonnement pr. måned? intet
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Wap og sms tjenerster og hav man nu elers finder på
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mobiltelfoener |
|
|
Hvilken mobil har du? Nokia 5140i Hvor længe har du haft den? Siden November 2005 Hvor ofte skifter du mobil? Når de går i stykker, somregel.
Hvilket teleselskab har du? TDC Maxsms - Er du tilfreds? Ikke helt, de har lavet en del smuttere Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 1
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? ca 1000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Omkring 1-3 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Somregel omkring 1 time - 1½ time
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? 99 Kr om måneden, tror jeg Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? -
Hvad giver du i abonnement pr. måned? Hmm .. Kan jeg ikke huske?
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Opkaldstakst er 25 øre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahahhaha |
|
|
Hvilken mobil har du? - En laangsom nokia 6230i . Hvor længe har du haft den? - ½ år.  . Hvor ofte skifter du mobil? - Hvert ½ år. HVIS jeg ikke er tilfreds. (Kan jeg pga. det abboment jeg har.) . Hvilket teleselskab har du? - Telia Express  . Er du tilfreds? - MEGET ! . Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? - 2 andre.. . Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? - 1000-5000 stks. . Hvor mange mms'er sender du pr. måned? - 0 . Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - 0-100kr. . Har du fri sms? Ja!  . - Hvad giver du for dette? Jeg giver nu 80 kr - man starter med 120 - men det svimler ned af jo længere du har haft det.  . Har du fri mms? - Nej desværre ikke. . - Hvad giver du for det? Giver 3 kr. pr. mms  . Hvad giver du i abonnement pr. måned? - 80 kroner. . Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? - Nix. alt er nemt og enkelt. Og billigt. 
Line uden Nikita - Gnarls Barkley 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
Vildrose |
11-06-2006 16:53 |
|
Hvilken mobil har du? en nokia et eller andet Hvor længe har du haft den? en måned? men købte den brugt, pga den gamle gik i stykker Hvor ofte skifter du mobil? ikk sååå tit, den gamle havde jeg i over et år 
Hvilket teleselskab har du? z0n0f0n - Er du tilfreds? jah Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? telia, sonofon, orange (?), og øøøhhh
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? på et tidspunkt var det 5000 ved ikk nu Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 det er jo dyyyrt Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? ved ikke Har du fri sms? jepper - Hvad giver du for dette? 250 mener jeg Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det? ? Hvad giver du i abonnement pr. måned? jeg betaler ca 300 kr om måneden for den her mobil, med ringe og sms'e osv Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? den gamle gik selv på nettet, så det kostede 200 kr ekstra : @
Vildrose if you can't beat them, join them
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
11-06-2006 16:56 |
|
Hvilken mobil har du? 6610i Hvor længe har du haft den? 2½ år Hvor ofte skifter du mobil? Sjældent
Hvilket teleselskab har du? CBB-Club Blah Blah - Er du tilfreds? Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Svinger meget 500-1000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Ca. 0
Har du fri sms? Nej - Hvad giver du for dette?--- Har du fri mms?Nej - Hvad giver du for det?---
Hvad giver du i abonnement pr. måned? Har ikke abb. -taletid
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? 0
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej for dig. |
|
|
Louise & Tika ♡ Sammen til døden os skiller ♡ Herfølge skole årgang 1996
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hvilken mobil har du? Nokia 5140i Hvor længe har du haft den? Lidt over 11 måneder.. Hvor ofte skifter du mobil? Når den gamle er ved at stå af..
Hvilket teleselskab har du? Telmore - Er du tilfreds? Meget! Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 3
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Ca. 1300-1400 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Puh.. i gennemsnit 1 vil jeg tro.. Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Hmm.. 75 min. ca.
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? 99 kr. pr. måned Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 0 kr.
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Nej..
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta ♥ ...Nu uden Arabiens Tamara... . Pony eller hest med springkapacitet søges, 4-8 år, 137-148/160-168, Fyn, Sønder- eller Midtjylland, ca. 20.000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Hvilken mobil har du? Kan ikk husk hva den hedder  Hvor længe har du haft den? 2 år tror jeg ;'s Hvor ofte skifter du mobil? Det forskelligt
Hvilket teleselskab har du? Kan ikk husk - Er du tilfreds? Yes yes. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? :'s aner ikk.
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Det meget forskelligt ? Men mange ! Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Ingen :'s Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? haah det forskelligt, :b hehe
Har du fri sms? Nej /; - Hvad giver du for dette? ^ Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det?` ^ Sådan 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalulalej! |
Team Møllen * |
11-06-2006 17:16 |
|
Hvilken mobil har du? En Samsung D500 Hvor længe har du haft den? Siden Oktober Hvor ofte skifter du mobil? Ikke særlig tit
Hvilket teleselskab har du? Sonofon - Er du tilfreds? Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? Et par stykker andre vil jeg tro
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Et godt stykke over 1000. Vil tro omkring 1500 eller sådan noget. Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Omkring 0-5. Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - Omkring 30 min. - 1½ time
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? 100 kr. eller sådan noget Har du fri mms? - Nej - Hvad giver du for det? ...
Hvad giver du i abonnement pr. måned? Ved jeg ikke. Betaler ikke selv.
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? - Æhm
Det sagde jeg så! Er 100 % mig selv ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| h6yfasdsg |
|
|
Hvilken mobil har du? 6230i Hvor længe har du haft den? 1½ mrd Hvor ofte skifter du mobil? tit
Hvilket teleselskab har du? telia - Er du tilfreds? ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? 1000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 1 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? hmm... 40
Har du fri sms? ja - Hvad giver du for dette? 60,- pr. mrd Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det? 3 kr. pr mms
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 60,-
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? 40's taletid = 100,- i mrd.
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Hvilken mobil har du? - Nokia 5140i Hvor længe har du haft den? - Siden januar Hvor ofte skifter du mobil? - Når den anden ikke kan mere
Hvilket teleselskab har du? - Telia - Er du tilfreds? - Meget Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? - ØHH??? tror det er 3
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? - mellem 500 og 1000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? - 0-1 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - Mellem 5 og 60
Har du fri sms? - Ja, self. - Hvad giver du for dette? - 60kr Har du fri mms? - Nej - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? - 60kr, også kommer det beløb man ringer for oveni
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon?
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| svar svar |
|
|
Hvilken mobil har du? sony ericsson w800i Hvor længe har du haft den? ½ år Hvor ofte skifter du mobil? ikke specielt tit, først når det er nødvendigt når de går i stykker og sådan
Hvilket teleselskab har du? telia - Er du tilfreds? ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? 1500 ca Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 10, max Har du fri sms? ja - Hvad giver du for dette? 100 kr (telia express starter på 120, men efter hvert ½ år bliver det 20 kr billigere) Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det? - Hvad giver du i abonnement pr. måned? 100 kr Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? næææh
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
AanneXD |
11-06-2006 21:02 |
|
Hvor længe har du haft den? 1 uge Hvor ofte skifter du mobil? Ikke særlig tit
Hvilket teleselskab har du? Tdc - Er du tilfreds? ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 1
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? ved ik forskelligt Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0-1 for det meste 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Ved ikke forskelligt.
Har du fri sms? jah - Hvad giver du for dette? Ved det ikke?  Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? Øhm 90 kr tror jeg 
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Nix.
Med Venlig Hilsen Anne Hvad der var, vender ikke tilbage . Så længe livet varer, har man tid tilovers . Den, der priser fortiden, dadler nutiden . Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken mobil har du? |
|
|
Hvilken mobil har du? - Nokia 6230i Hvor længe har du haft den? - 1 år Hvor ofte skifter du mobil? - Jeg har dem ca. 1-2 år
Hvilket teleselskab har du? - Telia - Er du tilfreds? - Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? - Sonofon, Telmore, Telia og CBB
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? - 1000  Hvor mange mms'er sender du pr. måned? - 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - 5 min. ca.
Har du fri sms? - Ja - Hvad giver du for dette? - 60 kr. Har du fri mms? - Nej - Hvad giver du for det? - 3 kr. eller noget i den stil
Hvad giver du i abonnement pr. måned? - 60 kr.
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? - Niks
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
11-06-2006 21:45 |
|
Hvilken mobil har du? Samsung. Kan ikke huske modellen  Hvor længe har du haft den? Hmm... Et par måneder? Tror jeg. Hvor ofte skifter du mobil? En gang om året ca. 
Hvilket teleselskab har du? Ingen anelse  - Er du tilfreds? Jæs xD Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? Mange  Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Hmmm... 3000 vil jeg tro? Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 0 Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? Huh? Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? Ah... Kan ikke lige huske prisen 3,- per mms mener jeg. Hvad giver du i abonnement pr. måned? 100,- Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Bruger meget køkkenrulle på at tørre den af for hestesavl Men det tæller vel ikke? 
Mvh. Theis ~ Dance With The Devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er mobil nørd.. |
Mette N |
11-06-2006 21:49 |
|
Here you go:
Hvilken mobil har du? 6210i tror jeg nok  Hvor længe har du haft den? I et par måneder Hvor ofte skifter du mobil? Når den gamle ikke kan mere
Hvilket teleselskab har du? Telia - Er du tilfreds? Tja.. Sådan da.. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? Kun det ene 
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Tja, sender 100-150 om dagen, og gange man det med 30 bliver det et sted mellem: 3000 og 4500.. Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Et par stykker.. Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Alt for mange.. Ringer for ca. 300 kr (1kr pr. minut)
Har du fri sms? Ja Hvad giver du for dette? 60kr om måneden - Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? ...
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 60kr
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? I alt omkring 300kr om måneden..
Knus Mette Tænk aldrig på hvad du ikke kan - Men kun på hvad du kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvilken mobil har du? - Samsung X450 Hvor længe har du haft den? - Snart to år, tror jeg. Hvor ofte skifter du mobil? - Hver dag.
Hvilket teleselskab har du? - Er du tilfreds? - Har Telmore, og ja, jeg er meget tilfreds. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? - 3. Telia, Telmore og Sonofon. Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? - Fra d. 11/5-06 til 11/6-06 har jeg sendt 903 sms'er.
Hvor mange mms'er sender du pr. måned? - 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - Inden for den sidste måned, omkring 7 minutter. Har du fri sms? - Hvad giver du for dette? - Nej Har du fri mms? - Hvad giver du for det? - Nej Hvad giver du i abonnement pr. måned? - 0 kr Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? - Ingen
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mobilen |
Frederikke & Aladin |
11-06-2006 21:59 |
|
Hvilken mobil har du? lige pt. en gammel nokia Hvor længe har du haft den? en lille uges tid Hvor ofte skifter du mobil? ret tit for smidder dem TIT væk
Hvilket teleselskab har du? sonofon - Er du tilfreds? jaja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? kun det
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? aner det ikke Hvor mange mms'er sender du pr. måned? ingen, Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? aner det ikke
Har du fri sms? nej - Hvad giver du for dette?- Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det?-
Hvad giver du i abonnement pr. måned? min moor betaler
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? kun at købe nyt simkort hver gang jeg smidder telefonen væk, og så nyt telefoner, vis jeg ikke har flere i "reseve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
LOL! Havde læst forkert xD Skifter ikke mobil hver dag  Skifter måske hvert andet til tredje år 
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ømmh... |
*æblet* |
12-06-2006 10:50 |
|
Hvilken mobil har du? Samsung alla klaptelefon Hvor længe har du haft den? 1 års tid Hvor ofte skifter du mobil? hvert 3 år, tror jeg 
Hvilket teleselskab har du? Tdc - Er du tilfreds? Ja, det er fint nok. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 3.
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Omkring 300-400. Hvor mange mms'er sender du pr. måned? Højst 2 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 15 min vel.
Har du fri sms? Nej - Hvad giver du for dette? 25 øre pr. Sms Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? 2 kr. tror jeg.
Hvad giver du i abonnement pr. måned? Aner det ikke, Moooar.
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Tjø?- Jeg bruger for ialt 700 kr. på 3 måneder (det er sms'er og ringning).
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" -Og Shiiirley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK så... |
|
|
Her kommer mobileksperten HOST! Hvilken mobil har du? -Motorola V547 (endelig har jeg lært det... Og kiggede sleet ikke ). Hvor længe har du haft den? -Et par måneder. Hvor ofte skifter du mobil? -Æhh... Det her er min nyeste mobil i 5 år Den anden er desværre sat ud af spil :-/
Hvilket teleselskab har du? - Er du tilfreds? Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? -Lige nu er jeg ved at skifte til Telia, men da det har taget utrolig lang tid at få mit gamle nr. overført, har jeg stadig Telmore på den gamle. Aner ikke, hvor mange jeg har haft 
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? -Aner det ikke... Nok til at kunne svare ThaiZe, der bombarderer mig med SMS'er (Skriv nu!!! HAha!). Hvor mange mms'er sender du pr. måned? -Æhh... 0 ? Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? -Forskelligt.
Har du fri sms? - Hvad giver du for dette? -Ja. Aner det ikke. Har du fri mms? - Hvad giver du for det? -Aner det ikke.
Hvad giver du i abonnement pr. måned? -Aner det ikke 
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? -Hmm... Ingen? 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar på spørgsmål. |
|
|
Hvilken mobil har du? Motorola V975 Hvor længe har du haft den? Snart 1 år (11 mdr.) Hvor ofte skifter du mobil? Sjældent. Det her er min anden mobil, for min gamle kunne ikke særlig meget (en ældre mobil). Derfor jeg skiftede 
Hvilket teleselskab har du? Debitel - Er du tilfreds? Ja, bortset fra, at de den ene gang trak penge fra kontoen fordi jeg havde været på nettet --> midt om natten på en skoledag, og mobilen kunne ikke gå på nettet Men de var ligeglde.. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? Kun Debitel.
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Forskelligt. Højst 250  Hvor mange mms'er sender du pr. måned? o Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? Jeg ringer ikke fra mobilen normalt - kun hvis der sker noget.
Har du fri sms? Nej, men har 250 "gratis" sms'er. - Hvad giver du for dette? 49 kr. mdr. Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? - - -
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 49 kr. Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? - - -
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fggffdg |
|
|
Hvilken mobil har du? samsung d500 Hvor længe har du haft den? lidt over et år. Hvor ofte skifter du mobil? hmm.. de andre jeg havde inden holdte ½ år.
Hvilket teleselskab har du? telemore - Er du tilfreds? Ja. Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? telemore og sonofon
-kiggede på min forbrug for denne mdr. Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? 1715 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 2. Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? ved ikke men har ringet til 70?. vil gætte på 100 min.
Har du fri sms? ja - Hvad giver du for dette? 100 om mdr. Har du fri mms? nej - Hvad giver du for det? 2 kr pr mms.
Hvad giver du i abonnement pr. måned? har taletid
Team Nigali! Nias & Line. belief, makes things real! makes things feel. Take a chance, Make a change And breakaway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra (Beauty Star) |
12-06-2006 15:18 |
|
Hvilken mobil har du? - Nokia 6230i Hvor længe har du haft den? - 7 måneder Hvor ofte skifter du mobil? - Ikke såå tit, måske engang om året eller mindre?
Hvilket teleselskab har du? - Telia Express Er du tilfreds? - Ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? - Et eller 2 andre mener jeg
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? - Huh.. Har skrevet 30267 i den tid jeg har haft den her mobil, dvs. 7 måneder. Hvor mange mms'er sender du pr. måned? - 1-4, deromkring Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? - Aaaalt for mange :s Min sidste regning var på 450,- + abonnement
Har du fri sms? - Ja Hvad giver du for dette? - 120,- i måneden Har du fri mms? - Nej Hvad giver du for det? - Mener det er 3 kr. pr. mms
- Sandra & Beauty Star Nu snart med Amazing Melody <3 Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
No one would ever take youre place Couse in my heart Youre bigger than the ocean <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hvilken mobil har du? En nokia 6230i, da min gamle gik i smadder og ikke kunne tændes Hvor længe har du haft den? Siden midten af marts Hvor ofte skifter du mobil? hvert andet år - men var det ikke fordi de alle sammen går i smadder, ville jeg gerne beholde dem længere
Hvilket teleselskab har du? Telmore - Er du tilfreds? Rigtig meget  Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2.
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? Over 2000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 0
Har du fri sms? Ja - Hvad giver du for dette? 100 kr. pr. måned  Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? %
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 100 kr. pr måned
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Ingen
- Sasma Med Dildahlgård's Kira <3 Hest med forkøbsret søges til udlån. Skriv for mere info Jeg kan alt - jeg har bare ikke lært det endnu Arto Hp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
Hvilken mobil har du? nokia 6230 Hvor længe har du haft den?fik den d. 26-01-2005 Hvor ofte skifter du mobil?ikk så tit
Hvilket teleselskab har du?CBB - Er du tilfreds?ja Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? øhm 3 tror jeg
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned?over 1000 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0 ca. Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? huh der omkring
Har du fri sms?nej - Hvad giver du for dette? Har du fri mms?nej - Hvad giver du for det?
Hvad giver du i abonnement pr. måned? øhm ved jeg ikk
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? nej
mvh sandra SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)
hende med de 4 fede haffer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår |
|
|
Hvilken mobil har du? Nokia 6101 Hvor længe har du haft den? 1 år Hvor ofte skifter du mobil? Hver 2. år, ca.
Hvilket teleselskab har du? Debitel - Er du tilfreds? Nej Hvor mange forskellige teleselskaber har du haft? 2
Hvor mange sms'er skriver du pr. måned? 300-400 Hvor mange mms'er sender du pr. måned? 0-3 Hvor mange minutter ringer du for pr. måned? 30 kr.
Har du fri sms? Nej - Hvad giver du for dette? % Har du fri mms? Nej - Hvad giver du for det? %
Hvad giver du i abonnement pr. måned? 250 kr. mener jeg..
Andre udgifter du har i forbindelse med din mobil telefon? Nope..
Liv livet..! - Har Samsung på dig..C=
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|