|
|
| Lidt spring/dressur billeder |
| Forfatter:  |
Cecilia&Gold n Silver |
| Dato:  |
10-06-2006 23:00 |
|
Så fik jeg hevet kameraet med ud til Silver idag Og det blev både til nogle dressur og spring billeder. Det var første gang efter et pænt stykke tid at vi sprang ogen, så det var hverken højt og vi sprang iik så mange spring. Det er kun fremskridt der er sket med ham. Det var rigtig dejlig endelig at komme til at springe ham igen, og jeg kunne mærke at han også nød det fuldt ud Han brugte ryggen rigtig fint og sprang super dejligt! - jaja nu til billederne     uha <3  Solen ødelægger lidt af billedet og min mor har kappet mit hoved af, menmen.  Ja, min højre arm flagre lidt. Så til springbillederne    - Der er kun to da vi iik sprang så meget og mange af de andre blev meget dårlige, eller også var jeg slet iik over springet  Men måske kommer der flere springbilleder i morgen eller onsdag  Håber i nød dem 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Find comfort in pain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
AanneXD |
10-06-2006 23:09 |
|
Det ser fint ud  Dejlig hest 
Med Venlig Hilsen Anne Hvad der var, vender ikke tilbage . Så længe livet varer, har man tid tilovers . Den, der priser fortiden, dadler nutiden . Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KLUB)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Gud, hvor har du dog tynde arme!! 
Men ham Silversen er dog for dejlig! 
- Sasma Med Dildahlgård's Kira <3 Hest med forkøbsret søges til udlån. Skriv for mere info Jeg kan alt - jeg har bare ikke lært det endnu Arto Hp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cdfvdgbnh |
Cecilia&Gold n Silver |
10-06-2006 23:18 |
|
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Find comfort in pain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ååårrh |
JuliaF |
10-06-2006 23:20 |
|
ååårh, hvor er i søde<3 i passer bare så godt sammen!! glædr mig mega til at se jer snart<3
Juljaa Fårsnæs & Flarjing Dåttjess <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfrgthy |
Cecilia&Gold n Silver |
10-06-2006 23:24 |
|
Cecilie (Darling) : Jeg tror måske bar det er billederne der snyder, for det er iik det jeg plejer at ha problemer med .. Men ellers tak for tippet, og rosen til Silver  Juliaaa : mange tak søde <3 Du ska se os snart, du ska komme til Egtved i august ? Så ka jeg ogs se dig og fly <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Cecilia: Okay. Det var så lidt. 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| RE. bILLEDER |
Zoubareva |
11-06-2006 00:26 |
|
Gaaal en smuk hest! 
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson ! - DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiiikz <3 |
~kiksen~ |
11-06-2006 09:34 |
|
smuk pony, smuk farve. 
k. H. kiksen fighter <3 sigge <3 magic <3 Don Diablo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
11-06-2006 09:39 |
|
Er du gal en lækker hest du har dig der  er vild med hans farve 
Hennie & Rozita You and me 4-ever ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drfgethy |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 09:53 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Flot hest.  Det første billede er rigtig godt. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saxcdfg |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 10:06 |
|
Prinsessa : Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Iiih hvor er han bare super smuk.  Giv ham til mig. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thryjuk |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 15:32 |
|
Simi : Haha, du får ham ikke  Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dcfgyh |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 17:15 |
|
Pernille(Cassie&Bettina<3) : Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nye billeder |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 21:20 |
|
Så kom der lidt nye billeder idag Som man også kan se på billederne sveder han utrolig meget, men der er iik så meget at gøre end at ride ham let og give ham elektrolytter..  ^Han ser lidt træt ud der, men det var han ikke !   ^Landing. Vi arbejder meget på at han ska bruge ryggen noget bedre, men det er han ikke god til..   ^Lidt sjov vinkel.. Det ligner ogs han er mega feeed  Ja, det var li' de nye billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dmbngdjl |
|
|
Det er gode billeder Dejlig hest  Men det ser lidt mærkeligt ud, at du sidder med hænderne så langt fremme.
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfggb |
Cecilia&Gold n Silver |
11-06-2006 21:52 |
|
{#~[NUMSEFISKEN]~#} : Mange tak  Mener du i spring ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wee... |
Henry og dressurponyerne |
12-06-2006 14:32 |
|
Ser fint ud, der er lige et par småting, men det er der jo altid  utrolig smuk pony 
Henry * Med dressur ponyerne Indian Kasmir & Magic Main *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsdgthy |
Cecilia&Gold n Silver |
12-06-2006 14:59 |
|
{#~[NUMSEFISKEN]~#} : Det kan godt være, men synes kun jeg sidder langt fremme med hænderne på det sidste dressur billede .. Henry og dressurponyerne : Ja det er der sikkert Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avwkurebusnf |
MonicaP |
12-06-2006 15:03 |
|
Gode billeder, søde  Silver er bare skønno!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcsfgbh |
Cecilia&Gold n Silver |
12-06-2006 15:11 |
|
Mange tak sødeste Ja Silver er bar en dejlig en, ligesom abdullaaah!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
ja 
- Sasma Med Dildahlgård's Kira <3 Hest med forkøbsret søges til udlån. Skriv for mere info Jeg kan alt - jeg har bare ikke lært det endnu Arto Hp
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertert |
HGlarsen |
12-06-2006 18:59 |
|
Altid skønt at se silver og dig sammen - er SÅ glad for han kom hos dig! Ser rigtig godt ud - kan se han er ved at få sin smukke farve igen, og musklerne er også ved at være på plads .. Silver savnes, giv ham et kys på mulen fra mig ?
*~ Pernille H. G. Larsen ~* med - Moonhaze Silver Spiral , Kastan & nu uden Yabadoo :'( ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dscfghy |
Cecilia&Gold n Silver |
12-06-2006 19:20 |
|
Du er så sød Pernille Mange tak <3 - Det ska jeg nok (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhgxdjghj |
TeamANDRikke |
12-06-2006 19:27 |
|
Dejligt at det går så godt med ham, gode billeder..!.. 
Rikke Thingholm (TEAM AND) » Elsker Penny Lane «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| scdfgj |
Cecilia&Gold n Silver |
12-06-2006 19:28 |
|
Mange tak Rikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|