|
|
| Kede tråd(Totalt ligegyldigt indlæg) |
|
|
Heej Ænder. Har brug for noget sjovt.. sidder og laver geografi rapport om LANDBRUG Den skal fylde MIN. 15 sider  Sidder samtidig og hører Lordi.. men, ja, jeg stener.. Hvad skal i lave idag og imorgen ? Skal selv til stævne imorgen (:
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kede tråd. |
|
|
Smut ind i mit indlæg "Indret med Nik & Jay - HaHa xD", så er der noget sjovt Hvis man altså kan følge min humor  I dag skal jeg bare slappe af, og lave blækmat (eksamenssæt). Blækmat er dog midlertidig udsat *Host Host* Så skal jeg bare sidde og stene her på jhn (hvor der er meeeget stille), og så lige have udfyldt min ridelejr-halløjsa. Måske på tide, at få den sendt  I morgen tager mig og Louise så op til traverne og rider Det bliver dejligt <3 De flytter dog i denne måde, så det er ret surt :/ Tiden skal udnyttes <3 Held og lykke med stævnet 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzz |
| Forfatter:  |
sawa |
| Dato:  |
10-06-2006 15:28 |
|
så kan du jo gi et kommetar i mit indlæg  jeg har været til stævne, og skal til dragør markedet i aften >>paardy!!!<< haha skal også på markedet i morgen
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg skal ikke rigtig lave noget. Hverken i dag, eller i morgen. Skal selvfølgelig ud og ride, men ellers ingenting. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kede tråd(Totalt ligegyldigt indlæg) |
|
|
iii dag ska jeg til min søsters fødselsdag  og i morgen ska jeg vist ingenting  nice liv
Sabrina nu med Athene. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| imorgen... |
Anna Hvidkjær |
10-06-2006 16:09 |
|
I morgen skal jeg bare ride Og læse tysk. I dag har jeg sådan set gjort det samme + solet mig i det skønne vejr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
10-06-2006 17:11 |
|
Skal i tivoli med 3 af mine venner ! Whatever: Held og lykke til stævnet! 
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg skal snart til skole-fest. SPØRG mig lige om jeg gider?! Nej xD Men tager nok tidligt hjem igen xD. I morgen skal jeg ud til min stakkels hest og pleje xD (Hun er nemlig døende! )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hører også Lordi  Jeg har været nede hos pownien, og om lidt skal jeg ud og være lidt social med min familie.. - vi skal grille. Imorgen skal igen ned til pownien og have springundervisning.  Fortsat go' dag everybody.
Patricia og Lukas Efter at krigen er slut, findes der mange tapre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lordi (: |
|
|
Tak *TheOne* & Avana (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg eeer |
Vildrose |
10-06-2006 19:48 |
|
hjemme hos en veninde lige nu. nice jeg sidder her hva  ej, men hun syyyr. imorgen skal jeg ud med nogle klamme telefonbøger og ellers intet. slappe af vel
Vildrose if you can't beat them, join them
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødselsdag :-D |
|
|
Tja, idag har jeg været i skole, og nej ikke sådan rigtig skole.. Men et eller andet lege noget :s ? Og i morgen har jeg fødselsdag så der skal den jo fejres:-D
Kamilla med sine 2 yndlinge Kejser og Balahé no man can eat 50 eggs There's nothing wrong with being a loser, it just depends on how good you are at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hva ska' i lacve |
|
|
idag har jeg solet mig i det dejlige vejr og redet... imorgen søndag skal jeg i skoven på bingsemanden kl. "før en hvis herre får sko på" så skal jeg ud til stævne gå OHR og se min undervise ride. 5:00-5:30-tiden skal jeg så til kiropraktor... og så er min dag færdig...
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juhuuu |
kasan-tanja |
10-06-2006 21:37 |
|
ud at kigge på en pony jeg måske skal have halvpart i ssseee...sss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
10-06-2006 22:47 |
|
I morgen skal jeg tidligt op, se en veninde ride stævne, og bagefter selv ud at ride med en anden veninde. Bagefter hjem, grille med hele den pukkelryggede og ellers læse engelsk, som jeg egentlig havde planlagt at gøre nu, men sjovt nok bliver det ikke rigtig til noget 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find-nemon : |
|
|
Hvor skal din veninde starte ?