Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

ALLE på ner MIG dumme her inde...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 12:36
HALLO...

Jeg har fødselsdag idag,hmm?Jo jeg VED jeg får en hest!!!!:-)

Nå,men JEG syndes altså at Cristina,er heldig får hun har RIDEHUS(ET STOOOORT ET)
En SPRINGBANE,en med alle de nye spring!
En Dressur bane!
Og hele muligviden:-(

Og hun er Milionær:-(
Hmrf...!
Hun er får heldig!
Men hun er ikke snoppet,men ja hun er duuuuum lige som ALLLE jer andre her inde!!!!
Og Hele Cristinas familie er Milionære,de ejer det største OG er gods ejer!!!!
KH
MEGA SØDE KATRINE.
0
0
Svar på denne tråd

Re: ALLE på ner MIG dumme her inde...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 12:39
Okey,HVORFOR skal du sige til ALLE at min Familie er MILIONÆR????
Kan du ikke lade vær??!!

KH

Cristina,som sider her tædt på dumme Katrine!:-(

PS.Jeg er milionær,men blære mig IKKE !Og har heler ikke tænkt mig det!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 13:24
Hej Sød Katrine *SS*

Jeg har også fødselsdag i dag *SS* men 10000-gange tillykke med fødselsdagen, hvad for en hest får du så ??? vor gammel bliver du ???

Knus og Kram fra
Søde Sofie.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 13:37
Tillykke til jer begge to!
Knus Tille:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 13:55
Tillykke!

Christina: Så læd være med at sige du er millionær.... Men jeg er altså skide misundelig på dig... :)

Myz *Smile*- Den HENRIVENDE!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 14:04
Hej Katrine!!!

Hvorfor fanden siger du vi er dumme?????????????????????????????
Jeg gider sku ik være venner med en der syndes vi er DUMME!!
Er der nogle der er enige?????

OG FIK DU SÅ DEN HEST DU SAGDE???

Tillykke med føsdagen til jer begge to!!!!!!!!!!!!!!!!

:-D Qnuzzzzaaaarrrrr fra Simse :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 16:22
Tillykke med fødselsdagen.

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 16:23
Ja, hvorfor skriver du at vi er dumme???? ikke en særlig smart overskrift...........hm. Men tillykke med fødselsdagen til jer begge to!!!!
*Heste-Ida*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 16:27
Ida skrev: >> Ja, hvorfor skriver du at vi er dumme???? <<'

Sikkert for at se, om hun kunne få folk til at skændes lidt om det. :)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 17:38
DU SYNTES AT DEM DER HAR EN HEST ER SNOPPET OG SÅ FÅR DU SELV EN SÅ ER MAN IKKE SÆRLIG SMART VEL. OG DU KAN SELV VÆRE DUM.
JEG VIL GERNE HAVE AT DEM DER ENIG MED MIG SKRIVER DET. QNUZ LINETTE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 19:37
Hvorfor ...... skriver du sådan nogle ting? Er du misundelig eller hvad?
Hilsen Heidi.
PS. Jeg er fandeme ikke dum. Du er vist meget selvsikker hva?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 20:39
Hej ALLE!!!

Nej! Ingen herinde er dumme, og hvis, som KNA skriver, Katrine kun skriver det for at få os til at skændes, så lykkes det i hvertfald kun hende selv at blive upopulær!!

Nogle der er enige med mig?

Qnuzzz fra Simse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 20:54
Ja, du har rat Simse.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 21:17
Helt ærligt! HVAD HAR VI GJORT???
Send dog den hest tilbage, hvis du kun er misundelig!
Det kan der være fuldstændig lige meget, om man er millionær eller ikke!!!
Jeg blev faktisk ret sur!
-Du kender os ikke!
-Du er ikke glad for at du har fået en hest!
-Du er bare misundelig.
-Du fremstiller din veninde, som om hun bare er snot forkælet.
-Du skriver ikke en skid, om din hest.
-Du skriver bare, at hun ikke er snobbet - ligesom alle os andre!
-Skulle der måske være en specielt grund til at hun er snobbet? -Og hvorfor er vi om jeg må spørge? Fordi at "vi" fx. har købt vores egen pony selv??
-Nej...det er fordi at du er skide misundelig!!!!
Jeg syntes at det er noget lort at lukke ud!!!

:(

*Grrr*

Desuden - kan det ikke være fuldkommen lige meget om man bor på et gods, og om hele ends familie er rig?
-Jeg ville heller ikke gå og kæfte op med, hvis en af mine veninder var rig. -Det er min onkel, og det render jeg der ikke rundt og siger! -Tænk lidt på dme du skriver om!
Det er ikke nok for dig at få en hest! -Skriv du et ridehus på din ænske liste til jul!

Hilsen den OVER SNOBBEDE PolZe/Oztereje.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 21:22
Hey!

Jeg kan ikke se, hvorfor man skal svine folk til, man ikke kender!
Jeg blev ret sur før!'-Men bare fordi, at man måske er nogen af de heldige, der har mulighed for at få en hest, så skal man straks være en snob, og være dum!
Jeg tror at det hele handlerom misundelse!!!
-At folk der er misundelige på nogen, siger, at de er dumme!
-Men siden, at du, Linette, skriver at dem der har hest, er dumme - er det nok fordi - at du selv AFSKYR heste - og aldrig ville kunne holde ud, til at have en - eller bare røre en!
Misundelige biiip!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 08:39
Jeg holder med dig. Hun kan ikke tillade sig at sige at ALLE andre er dumme!

Knuz Jenny/Dimse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 08:41
Heh Reje... har du set for meget Stan på MTV? (Beklager, det var bare lige den jeg kom til at tænke på, når jeg tænker på censurerede musikvideoer)

Men lad nu være med at blive kørt op over, at nogen skriver vi er dumme herinde. Det er vel dennes mening og dennes problem.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 09:45
Åhr,@!#$ hvor i dumme iser DIG Oztereje!
Prøv at hør DIG selv du siger at jeg er DUM og jeg siger I er dumme!
Nå,det kan godt være at jeg er Misundelig!!...OG??????

Jeg slår IKKE min hest eller noget,MEN den er
en NEW FOREST,en REND race!
Men den har ingen parpir,HA som Cristina har til ALLE sine heste!
Og nu skal Cristina jo osse snart have føl!!!!ØVVVVVV
Hvorfor skal HUN få alt det hvar???????ØØØØØØØVVVV
Gid det var MIIIIIIG!
Sikke en kæling!
KH

SØØØØØØØØØDE Kartine:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 11:52
Uhh...Katrine..hvor blir' jeg bare bange!
Mine heste er zQ der heller ikke rene racer!

Folk tror måske, at *Nusser Girl* er en snob, fordi at hendes familie er rig - det er måske derfor at hun ikke bryder sig om at du nævner det!
-Men hvad er der entelig i vejen med at have papirer på sin hest???
Det kan der være meget nyttigt...men fuldkommen ligegyldigt, når man ikke skal bruge den til noget specielt - små-stævner, o.s.v..ikke!?

Kan du ikke måske ride sammen med *Nusser Girl* nu??? (Hvis hun der gider)
Kan du der ikke bare se nogle fordele ved, at hun f.eks. har et ridehus?
Jeg har zQ der heller ikke mit eget ridehus vel?
-Jeg rider i skoven, og på en græs-mark! -Det er der også godt!
-Desuden, så syntes jeg også kun, at et ridehus er nødvændigt, når der er dårlig og hård bund, og det er enormt dårligt vejr.
-Det kan der også være ligegyldigt, hvilke spring man har!
Om det er de nyeste, eller om det bare er nogle der er gode nok til det man selv bruger dem til!

Men prøv lige at tænke på, hvilke fordomme folk har, til millionære!
-Du har selv, nogen af alle de fordomme, for at væe millionær!
1) Man er snob
See...det har du selv skrevet! Man behøver slet ikke at være en snob, bare fordi ens forældre er millionære!

Det undrer mig virkelig, at du ikke engang kan være enormt glad over, at du har fået den hest!
Jeg blev der vildt glad, der mine forældre sagde at de ville betale halvdelen af en ny hest til mig! I stedet for at brokke mig over, at vi ikke har ridehus, og misunde min nabo, der hvor vi boede før, over at han havde sandbaner, o.s.v..(nu er det også et stutteri, men hvad så) og jeg ingen sandbane havde, og at min pony "bare" var en lille fed grå pony...det kan der være fuldkommen underordnet!
Se der fordelene ved, at din veninde har et ridehus!
Jeg og en veninde lånte der engang rideskolens ridehus, og hyggede os derinde! :)
Hov....har jeg skrevet, at du var dum?
Næ..bare at du var utaknemmelig, og misundelig!!!

Det nederste indlæg var til Linette!

Til KNA:
He he...neeej...har ikke MTV, men jeg har en del veninder, der sidder og glor det natten lang...jeg har vidst bare set lidt for meget South-Park! (Har kun DR2 & TV3...jeg har nemlig ikke digital parabol) ..Syntes også at MTV bliver lidt for plat i længden! Sad og så en hel dag i sommerferien, på en eller anden der rappede på svensk...det lød...hmm...specielt...ej..har en veninde der sidder og glor MTV dagen lang, og hvis ikke, læser hun i blade...spændene hobby må jeg sige!
Det er der underholdene, i ti minutter...så bliver det for ensformeligt! Jeg må nok hellere holde mig til internettet, og mine hyppere. Så kan Stine og jeg selvfølgelig altid snakke om gårsdagens afsnit af: "Beverly Hils 90210".
-Det bruger vi ret lang tid på! (Ret lallet...men det ser vi nu engang..)...folk må der også have lov til at se noget lallet i TV! SUK...bare jeg slipper for at se "FREINDS". :)

Hilsen Oztereje, som takker KNA for at have et indlæg, med lidt humor i...(Tror jeg vil ind og se South Park) :)...når hun (altså PolZe/Oztereje) startede dagen med at brække morgen maden op! *SUK* :( Okay...slipper der i det mindste for at tage til præst, og sige det ydmygende: Jeg har været for doven til at sælge lodsedler!
Hov...er der nogen der vil købe lodsedler, til fordel for Dansk kirke i udlandet, og Dansk Sømandskirke...? PLEASE???

PS. Hæng en drømme fanger op over jeres senge, det har jeg gjordt, fordi jeg var ved at dø af skræk over en film...den virker..har ikke haft onde drømme i en hel uge! :) (Okay...tror sidst jeg havde en "ond" drøm var der jeg var 5 år..kan ikke huske nogen efter...jeg drømte jeg var rødhætte - også kom ulven og åd mig...hi hi...) I nat var det faktis, første gang, jeg kunne huske hvad jeg havde drømt:
Jeg drømte at to af mine venner, ringede til mig, og sagde et eller andet med, at de kendte en af mine venner - også skældte de mig ud over, at jeg ikke have solgt en eneste lodseddel (i ved...dem fra Dansk Sømandskirke og Dansk kirke i udlandet)
-Virkelig underlig drøm...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 12:58
Hvor er du bare KLAM!!!!
Jeg er bare good,jeg ved hvad jeg laver,og gør ALDRIG noget forkert!!!!:-p

MIIIIIIIG er såååå goood!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 13:23
Er det mig du hentyder noget til???

Du er virkelig selvglad du er!!! Du vil være bedre end alle andre, og omtyaler andre som snobber - uden at du overhovedet har set andet end deres navn!!!

Jeg håber for dig selv, at du syntes du er sød - for lige nu er der vidst ikke andre end dig der syntes det!!

Jeg sad i lørdags, og tænkte på, hvor rart det var, at hende Maren vart holdt op med at rette på andre - og at det med, at der var en der havde kaldt alle for spadsere, også var holdt op -også kommer du!

Du er virkelig sådan en, der får Junior Nettet til at være et sted, folk går fra, ligesom de andre der har lavet lort i det hele herinde.

Jeg syntes at du skulle lade være med at lade din misundelse gå ud over alle andre, og nyde at du har en pony!

Hilsen Oztereje - som syntes at du er for meget!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 17:10
Vi andre har squ da heller ikke et ridehus de nyeste spring eller en dressur bane men vi er tilfredse med det vi har og det skulle du også ta` og blive! Du er en snot forkælede møgunge!
Kan du ikke se at du gør dig selv fulstændig til grin? Tænk at du gider bruge så meget tid på blive upopulær! Du er virkelig dum at høre på og en STOR FED OG TOTAL ULÆKKER KÆLLING!!
Håber du har fattet det nu!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 18:17
TIL KATRINE: KAN DU IKKE LADE VER MED AT SKRIVE OM CHRISTINA . HVA. JEG ER ENDLIG LIGE GLAD OM CHRISTINA ER RIG. DU ER DA BARE EN FED KÆLLING UDEN JERNE. JEG TROR NÆSTEN ALLE HER INDE ER IMOD DIG SÅ JEG SYNTES AT DU BARE SKAL SKRIDE. TTTTAAAKKK
qnuzzer fra linette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 19:39
hejza jeg vil først lige sige at lad vær med aat læse det her hvis i er ligesom hjernelamme katrine.........!!!!
oki katrine du vil bytte din hest med en anden??
hvad er der galt med at der ikke er papir med til din pony/hest..........min er da oz newforst (oz lidt welsh-moutain) men han er min egen bitte lille guld-klump......og han har da heller ikk papir el .noget oki han har id bevis for at jeg ka starte c stævner........
og hvad er der galt med om man bord på et gods el. en lejlihed midt inde i en stor by??om man har mánge penge el .ikk så mange??om man har hest/pony med papir el .uden??
om man får et føl el. ikk??om man er a rytter el. c rytter??
oki jeg er nok oz lidt forkælet men jeg vil ikk sige at jeg er en snob!!!!!!111jeg bor i et parcel hus midt i en lille by (lille og lille)billund.......og har ca. 3 km ud til den rideskole min pony stor på........jeg tar lige cyklen og suser der ud.................

jeg kender da oz nogle der bor på en gård de er da hcerken rige el. fattige freksemel min kusine nuzzer (camilla hende med cooper)har tre ponyer men hun er hverken en snob el. dum hun er min bedste kusine.....(vi er kusiner).........el grinbideren hun er bor oz på en gård og har 4 heste men er heller ikk en snob.el andet.......TAG DOV AT BLIVE GLAD FOR DIN PONY OG GI DEN OMSORG OG KÆRLIGHED............PRØV OG TÆNKE PÅ HVOR MANGE DER ØNSKER SIG EN PONY OG DU HAR BARE DIN EGEN.........PRØV OG TÆNK AT HVIS DU BLEV VENNER MED CHRISTINA SÅ HAVDE DU EN MEGA SØD VEN OG DU KU VÆRE GLAD PÅ MDIN VENS VEJEN OVER ATY HUN VAR SÅ DYGTIG...jeg har vaktisk en venner som jeg startet et mester-skab mod vi var glad på hiandens vejne de begge blev placeret og jeg røg lige uden for placering men jeg var glad for at de andre klarede sig så godt.............og vi spillde rundbold o.s.v sammen aften før det var så sjovt at mine konkurenter var nogle af mine bedts e venner...........

jeg ved ikk helt hvad du tænker oppe i hovdet??

men ku du ik´gå et andet sted hen hvor du ku gøre dig proplær hvis det er det du vil for her er du da bare uproplær ikk?

skriv hvis i er enige med mig??

Qnuzzer fra junior som ikk fatter hvad du har gang i(n)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 19:43
undskyld det var mig der skrev det jeg glemte lige at bytte navn om sorry.........
Qnuzzer fra junior......
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 19:54
hej junior
vi er helt enige med dig.TIL KATRINE: hvis vi fik en pony ville vi være lige glade med om den har papier eller ej. PRØV AT TÆNKE PÅ DEM DER IKKE HAR EN PONY SOM BARE DRØMMER OM DET.

QNUZ LINETTE OG SIMSE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 19:58
Hej Katrine..
Er du hjerneblæst ?:-)
eller elsker du bare at være en :-* led kælling ?:-)

Hilsen en der syntes du er lidt langt ude!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-10-2001 14:06
hej du der katrine. jeg syntes ikke du er særlig smart. jeg syntes hvis du er så misundlig på det store ridehus som du kalder det. så skrive det på din ønske sedel til jul og en hest med papirer til. for du er jo sssssåååååååå misundlig.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-10-2001 19:12
Hej Katrine!!!!
1. Du er ikke specielt sød, nej!!!
2. Du skal sq være taknemmelig over at du har fået en hest! og ikke begynde at brokke dig over at du ikke har noget ridehus og at Christina er dum bare fordi HUN har et! Det er jo ikke hendes skyld!
3. Du kan da bare ride i naturen! man behøver jo ikke have et ridehus for at kunne ride vel???
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-10-2001 19:34
Hej Katrine!
Okay, så du er MISUNDELIG.. Men det er jo
ikke Cristinas skyld, VEL?? Og det er sq heller
ikke vores!!!
Jeg synes lige du skal vide, at du faktisk er
ENORMT heldig at overhovedet får en hest!
Der er MANGE hesteinteresserede piger/drenge der
stadig går og drømmer om at få hest - nogle må
slet ikke gå til ridning!
Tænk lige over det ikk' - og giv din hest en chance!

Mvh. Marie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-10-2001 19:32
Hej Katrine!

Hold Kæft!!! Du er jo bare misundelig(ligesom næsten alle de andre har sagt)

Hilsen Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider