Uhh...Katrine..hvor blir' jeg bare bange!
Mine heste er zQ der heller ikke rene racer!
Folk tror måske, at *Nusser Girl* er en snob, fordi at hendes familie er rig - det er måske derfor at hun ikke bryder sig om at du nævner det!
-Men hvad er der entelig i vejen med at have papirer på sin hest???
Det kan der være meget nyttigt...men fuldkommen ligegyldigt, når man ikke skal bruge den til noget specielt - små-stævner, o.s.v..ikke!?
Kan du ikke måske ride sammen med *Nusser Girl* nu??? (Hvis hun der gider)
Kan du der ikke bare se nogle fordele ved, at hun f.eks. har et ridehus?
Jeg har zQ der heller ikke mit eget ridehus vel?
-Jeg rider i skoven, og på en græs-mark! -Det er der også godt!
-Desuden, så syntes jeg også kun, at et ridehus er nødvændigt, når der er dårlig og hård bund, og det er enormt dårligt vejr.
-Det kan der også være ligegyldigt, hvilke spring man har!
Om det er de nyeste, eller om det bare er nogle der er gode nok til det man selv bruger dem til!
Men prøv lige at tænke på, hvilke fordomme folk har, til millionære!
-Du har selv, nogen af alle de fordomme, for at væe millionær!
1) Man er snob
See...det har du selv skrevet! Man behøver slet ikke at være en snob, bare fordi ens forældre er millionære!
Det undrer mig virkelig, at du ikke engang kan være enormt glad over, at du har fået den hest!
Jeg blev der vildt glad, der mine forældre sagde at de ville betale halvdelen af en ny hest til mig! I stedet for at brokke mig over, at vi ikke har ridehus, og misunde min nabo, der hvor vi boede før, over at han havde sandbaner, o.s.v..(nu er det også et stutteri, men hvad så) og jeg ingen sandbane havde, og at min pony "bare" var en lille fed grå pony...det kan der være fuldkommen underordnet!
Se der fordelene ved, at din veninde har et ridehus!
Jeg og en veninde lånte der engang rideskolens ridehus, og hyggede os derinde!

Hov....har jeg skrevet, at du var dum?
Næ..bare at du var utaknemmelig, og misundelig!!!
Det nederste indlæg var til Linette!
Til KNA:
He he...neeej...har ikke MTV, men jeg har en del veninder, der sidder og glor det natten lang...jeg har vidst bare set lidt for meget South-Park! (Har kun DR2 & TV3...jeg har nemlig ikke digital parabol) ..Syntes også at MTV bliver lidt for plat i længden! Sad og så en hel dag i sommerferien, på en eller anden der rappede på svensk...det lød...hmm...specielt...ej..har en veninde der sidder og glor MTV dagen lang, og hvis ikke, læser hun i blade...spændene hobby må jeg sige!
Det er der underholdene, i ti minutter...så bliver det for ensformeligt! Jeg må nok hellere holde mig til internettet, og mine hyppere. Så kan Stine og jeg selvfølgelig altid snakke om gårsdagens afsnit af: "Beverly Hils 90210".
-Det bruger vi ret lang tid på! (Ret lallet...men det ser vi nu engang..)...folk må der også have lov til at se noget lallet i TV! SUK...bare jeg slipper for at se "FREINDS".
Hilsen Oztereje, som takker KNA for at have et indlæg, med lidt humor i...(Tror jeg vil ind og se South Park)

...når hun (altså PolZe/Oztereje) startede dagen med at brække morgen maden op! *SUK*

Okay...slipper der i det mindste for at tage til præst, og sige det ydmygende: Jeg har været for doven til at sælge lodsedler!
Hov...er der nogen der vil købe lodsedler, til fordel for Dansk kirke i udlandet, og Dansk Sømandskirke...? PLEASE???
PS. Hæng en drømme fanger op over jeres senge, det har jeg gjordt, fordi jeg var ved at dø af skræk over en film...den virker..har ikke haft onde drømme i en hel uge!

(Okay...tror sidst jeg havde en "ond" drøm var der jeg var 5 år..kan ikke huske nogen efter...jeg drømte jeg var rødhætte - også kom ulven og åd mig...hi hi...) I nat var det faktis, første gang, jeg kunne huske hvad jeg havde drømt:
Jeg drømte at to af mine venner, ringede til mig, og sagde et eller andet med, at de kendte en af mine venner - også skældte de mig ud over, at jeg ikke have solgt en eneste lodseddel (i ved...dem fra Dansk Sømandskirke og Dansk kirke i udlandet)
-Virkelig underlig drøm...