Weeee, så er jeg så kommet hjem fra 2 ugers ferie på Solskinsøen (Bornholm). Kom hjem sent i går aftes/nat.
Og hvor er det dog dejligt at være hjemme igen !!!
Den første uge (uge 27) var jeg jo på cykelferie, vi stæsede rundt i al slags vejr, op og ned af bakke, puha... Vi sov på Vandrehjem, det var såm'nd moj't hyggeligt. 2 nætter på Boderne Vandrehjem/Rosengården, 2 nætter på Dueodde Vandrehjem og 1 nat på Svaneke Vandrehjem.
Uge 28 boede vi i et lille bitte hus, i Melsted (i Gudhjem), faktisk bare 2 skorstene med tilhørende stue, soveværelse og toilet. hæh...
Dutter (Ditte) var tilfældigvis ogs' derovre (altså på Bornholm), så vi var da ogs' lidt sammen.
Om tirsdagen mødtes jeg med Ditte i Svaneke, så kørte hendes mor os til Nyker, hvor vi mødte Signý (Katrine) og Donna (Louise) fra Joras chatten. Det var rigtig hyggeligt, og vi pjattede meget... gik midt ude på landevejen og skrålede de mest sindssyge sange! Hæh... Mig, Ditte og Katrine ringede ogs' til Rollo, fik Katrine til at ringe op fra min mobil og så skulle hun snakke lidt, mens mig og Ditte skrålede "And Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...." og "Og man går laaaaangt ud til siden - bum bum bum" hver gang der kom en bil eller en cyklist. Weee! Fik da ogs' lige sagt hej til Rollo...
Om torsdagen kom Ditte så til Melsted, så gik vi tur nede på havnen, og købte is, og bagefter var vi ude og klatre i klipperne. Skreg bare hele tiden, og Ditte grinede. Og vi klatrede.
Nåååå... hvad er der ellers at skrive?
Jooo, i morgen ta'r jeg nok op til *Anna*(Maggie), eller rettere sagt op der hvor hendes hypper Maggie står. Skal nemmerlig (måske) på (mini)ridelejr med Anna, i uge 31 (mandag-torsdag). Det bliver nok hyggeligt, vi skal sove i køjesenge i en lade, og ellers bare hygge os med hestene hele dagen.
Så i morgen skal jeg nok op og prøve et par heste, for at finde ud af hvem jeg kan komme til at ride på.
Er så heldig at ridningen på "min" rideklub også starter i uge 31, så jeg kan liiige nå at komme til ridning om fredagen. Så den uge bli'r store-ride-uge for mig

Weeee !
Nå, smutter igen !
- *Dixie*
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting.
Citat: Peter Plys...