Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Link andre faver som menu?? - når man laver ejen menu hvordan laver jeg mine link Hvide og ikke Lilla og blå..??? - som de bliver når man trykker på dem.? - Help.!!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 12:56
hey..!

Jaaa, jeg er træt at at se på den blå fave og den lillae når man har set siden på marsvine hjemmeside hvordan gør jeg den en anden farve ?? HJÆLP..?!

Håber at der er nogle " eksperter " gemt her inde..!!!

Mange knux zzz Toulouse
0
0
Svar på denne tråd

Re: Link andre faver som menu?? - når man laver ejen menu hvordan laver jeg mine link Hvide og ikke Lilla og blå..??? - som de bliver når man trykker på dem.? - Help.!!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 12:57
Kom nu..!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Link andre faver som menu?? - når man laver ejen menu hvordan laver jeg mine link Hvide og ikke Lilla og blå..??? - som de bliver når man trykker på dem.? - Help.!!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 12:59
ved det ik desværre forresten får du en e-mail om lidt
0
0
Svar på denne tråd

Re: lidt mindre
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 13:02
hai igen kan vi ik lige lave det lidt mindre ellers fylder det det hele
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 13:27
Øhm - prøv at forklare dig lidt nærmere, det er temmelig svært at forstå hvad du snakker om...
Hvis jeg ikke selv ved det, får jeg bare kiri til at fortælle mig det, hun har været i praktik som web-designer og ved derfor sådan noget
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 14:24
Markér linkene og vælg en skriftfarve...
0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg kommer med mere..!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 15:37
Ja, det med at mareke linkene virker ikke hos mig og Ozte-- Ja, når du lavet et link ved at skrive fx. www.kandudet.dk dette er blåt ik´? ikke nu men... når du derefter har været inde og besøge siden bliver linket Lillat det er det jeg ikke vil have, forstår du..? - håber i kan hjælpe.!!

mange knuz Toulouse
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ja, jeg kommer med mere..!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 18:08
Ork! Den grund?
Det er fordi at der et sted på webbyen, er sat til, at de link du engang har besøgt, bliver lilla'e.
Men bare fordi du har besøgt dem, bliver de ikke lilla'e for resten af dine besøgende. Kun hvis de besøger linket. Håber det var godt nok forklaret!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ja, jeg kommer med mere..!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 20:34
....og forresten, så hold dig lige til at lave 1-linies-overskrifter næste gang, ikk?
Der er jo en grund til at det hedder overskrifter -man skal ikke fortælle hele indlægget i overskriften:D
0
0
Svar på denne tråd

ve´et.!
Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 23:47
Ja, hesteida jeg skulle bare lige forklare lidt sorry..!!! Ozte - ja, ja - det ved jeg men det frodi jeg vil have det en anden afve som fx. hvidt-!

Mange knuz toulouse
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider