Hej Alle Ænder 
Ja, nu har jeg jo snart haft perfi i 1 år og 10 måneder, så jeg synes det er ved at være tid til et laaangt billedeindlæg med Perfi i den tid jeg har haft hende 
Perfi's rigtige navn er De Busies Present Perfect! Hun er welsh cob se. D og er 4 år og 1 måned
Den ene måned er meget vigtig 
Hvis I er trætte af at se billeder af Perfi, så spring dette indlæg over 

Først så lillepigen sådan her ud:) Meget yndig.

Så fik jeg hende hjem! Her 2 åe og med meget hår 

Vi begyndte at træne fra jorden af. Bare simple ting som at gå frem, stoppe, bakke og gå pænt i snor. Hun var slet ikke trænet med på nogle måder da jeg købte hende. Havde bare gået i løsdrift med hendes venner 

Til "undervisning". Jeg fik hjælp af Heidi(Limelight) herinde fra og det gav pote!!

Så blev det fastalavn og her er vi klædt ud som henholdsvis Miss Perfect og bondeknold 

Super flotte det var vi:)
Så blev det sommer og så så Perfi således ud:

Så kom vi lidt længere hen på sommeren.

Lidt motion skulle der til for at holde den "slanke" linie 

Så kom jeg en tur op på damen. Dette billede elsker jeg bare 

Så springer vi lidt i tiden og det blev vinter.

Og jeg begyndte at ride på hende. Det tog hun bare så flot.

Taget på en af vores dejlige rideture.

Så fik vi vores nye lækre sadel.
Så blev Perfi desværre syg og indlagt på KVL. Hun har fået konstateret bronchitis og får i øjeblikket medicin. Om 14 dage skal jeg begyndet at ride hende igen, men hendes fremtid som ridehest er stadig lidt tvivlsom 
Og sådan ser hun ud til dags dato:

Mit lille pus 
Det har været næsten 2 dejlige år og jeg er så glad for at jeg købte hende! Dog har det også været 2 år med mange bekymringer, da hun jo har været syg 
Jeg håber at jeg og Perfi får rigtig mange år sammen og glæder mig til at gå fremetiden i møde- med Perfi 
Uha, det tog en krig at få sat alle de billeder ind;)
Så jeg vil blive rigtig glad, hvis i smider en kommentar