Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hej igen!!!
Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 09:24
Ja... Så er jeg endelig kommet hjem fra en underlig ferie i Ungarn.
Vores tur gik rigtig godt derned og det tog 22 timer at køre dened. Da vi var tæt på der hvor vi ville overnatte, bremsede ham foran pludelig op fordi han skulle se noget og han kiggede c'fø'lig ikke bagud. Min far nåde lige at bremse men det gjorde ham bagved os ikke. Så vi startede med at smadre vores ellers helt nye smarte*Ss* bil. Vi kunne ikke låse den og bagdelen blev helt smadret og ham bagved os kunne ikke starte hans bil for der var noget vand der var røget ud.

Det var noget være rod. Så kom politiet og de kunne kun Ungarnsk. Hvem her kan det? Jeg synes det var mærkeligt at de hverken kunne Tysk, Engelsk eller Østrigsk. Så de kørte straks igen og det var ikke ham forans skyld...Slet ikke. Men det kan man heler ikke sige det var, men han kunne have bremset noget for og kigget bagud.

1½-2 timer senere kom vi hen til det Hotel vi skulle være på. Et lækkert hotel.

Næste dag kørte vi hen til det sommerhus hvor vi skulle være resten af ugen.

Dernede så jeg: Heste, Donau(en big blod), og en masse andre sjove ting.Men det er helt vild så tynde de heste er... Være en på Østerlund ridelejr.
Jeg købte 2 heste kortærmede trøjer med en araber og en med vild heste. Så købte jeg en rød grime til Silva , en pung til mig, og nogle pisse sjove slimdimser.

Nå men her til sidst var der en der smækkede døren op i vores bil så den blev mere bulet...! Så det er godt min far arb. i alm. brand bank. Så får vi alt erstattet og bliger.

Det skal lige siges at at tage på resturant dernede i Ungarn kostede 2-300 danske kroner så vi var ude og spise hver aften.

Nå men jeg vil ud og sige hej til Silva, for jeg har ikke set hende en hel uge..*snøft*

Men jeg har lige et spørgsmål: Hvor mange klub stævner skal man have været til før man kan komme på dis. plan i spring? hvad med dressur? Er der nogle regler inden for springning? Hvor høje er forhindringerne? Hvad er den mindste klasse? Skal man have ride støvler eller legins?

Ferie hilsner Katrine & Silva
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hej igen!!!
Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 09:25
Kender i desuden nogle klubstævner i dis. 11/13 her efter sommerferien?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 11:04
Hejsa!!
Det lyder da sjovt!! Hæhæ.... fed ferie! Men surt med bilen! Den har det da vist ikke for godt nu:)
Ja, men ellers lyder det da sjovt;D

Knuz Ida
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 11:08
Hej Katrine!
Jeg er også lige kommet hjem fra ferie, vi var i Italien! :)

Det lyder da til at du har haft en FED ferie!!

Det med stævner; Første gang jeg startede på Dis. plan på Chano, havde jeg ikke startet klub stævner på ham før... såååå.!!

Man kan starte i trænnings klasser som vist hedder LX og LD hvor LX er det mindste, tror jeg nok...
Ellers er der jo LC!

Du kan kigge inde på http://www.rideforbund.dk under klubber, og distrkter...

-Joze
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:18
Katrine: Der der er klubstævne i Hundborg og Thyholm i august måned. Jeg kan godt finde ud af noget mere, hvis du vil vide mere om det, men ellers har din rideklub sikkert fået tilsendt noget!
Du kan starte på distriktplan så snart du har et hestepas og rytterlicens!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:21
Me and B - Du må gerne finde ud af noget mere!!!
Men kun i spring. Du kan sende det til min mail som er - om.clausen@city.dk

KnuZzer og KramZzer Katrine & Silva - Der håber de kan komme ud og starte noget mere...

P.s - Tak for jeres svar....!
0
0
Svar på denne tråd

Til Katrine
Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:34
Jeg skriver lige her, for min egen mail virker ikke fortiden! Jeg tror der er springklasser fra LD - LB (der er måske la i thyholm). Der region nord cup begge steder. Det koster 30,- pr. klasse.
Hundborg er d. 10 -11 august, og der er sidste tilmelding d. 24 juli.
Thyholm er d. 31 august - 1. september, og der sidste tilmelding d. 16 august.
Du kan bare sige hvis der er mere du skal vide!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til Katrine
Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:41
Me and B - Tak...!:)

Er der nogle der ved om ridehesten hippologisk har en hjemmeside????!??!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:43
Silva: NU er jeg på Joras:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 14:46
Katrine: www.ridehesten.dk var det ikke den hjemmeside du søgte? :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 20:25
Den hedder www.ridehesten.com - de prøver jo at være internationale ;-)

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 22:20
Í pony klasser må du gerne have leggins og korte støvler i spring, men i ponydressur og hesteklasser skal du have lange støvler.

Qnuzzer Kia :-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  14-07-2002 22:33
Hey Katrine! :D

Ja...tror jeg sådan lige hurtigt kan komme i tanke om et stævne, men det ved du jo er der...(det på min rideklub)

*LOOL* men tag dig i agt når vi engang ska konkurrere! hi hi...Polly, eller en anden hest skal jeg nemlig have derned igen efter ferien...også skal jeg jo have undervisning mindst fire gange om ugen! :D
Ej...grunden er ikke så god: fordi jeg har taget på og har det ikke så godt med det...det du sidst så mig var jeg bare det normale, men jeg har tabt mig RIGTIG meget efter det! ...så jeg har været temmelig tynd...og nu har jeg taget på, sådan mere end dengang du så mig, og det har jeg det ikke så fedt med...sådan psykisk..så selvom jeg stadig vejer det som jeg nok burde, (hvor jeg har vejet for lidt imens polly stod deroppe) vil jeg gerne tabe mig igen, fordi så har jeg det bedre med mig selv så...(har det bla. dårligt med at jeg ikke rigtigt kan passe to par bukser jeg købte imens jeg havde polly deroppe, og jeg bla. ikke kan se mine ribben, tydeligt længere)
Så Polly eller en anden hest og jeg, vi skal i træning igen, her snart - hi hi...også blivert vi jo mere konkurrence dygtige! ;)

hyg!

-Oztereje.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-07-2002 00:00
Ozte - jep! Har du været til nogle dis. stævner indu? Hvordan gik de der dres. og spring stævner med dig og Polly??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider