Hey Katrine!
Ja...tror jeg sådan lige hurtigt kan komme i tanke om et stævne, men det ved du jo er der...(det på min rideklub)
*LOOL* men tag dig i agt når vi engang ska konkurrere! hi hi...Polly, eller en anden hest skal jeg nemlig have derned igen efter ferien...også skal jeg jo have undervisning mindst fire gange om ugen!

Ej...grunden er ikke så god: fordi jeg har taget på og har det ikke så godt med det...det du sidst så mig var jeg bare det normale, men jeg har tabt mig RIGTIG meget efter det! ...så jeg har været temmelig tynd...og nu har jeg taget på, sådan mere end dengang du så mig, og det har jeg det ikke så fedt med...sådan psykisk..så selvom jeg stadig vejer det som jeg nok burde, (hvor jeg har vejet for lidt imens polly stod deroppe) vil jeg gerne tabe mig igen, fordi så har jeg det bedre med mig selv så...(har det bla. dårligt med at jeg ikke rigtigt kan passe to par bukser jeg købte imens jeg havde polly deroppe, og jeg bla. ikke kan se mine ribben, tydeligt længere)
Så Polly eller en anden hest og jeg, vi skal i træning igen, her snart - hi hi...også blivert vi jo mere konkurrence dygtige!
hyg!
-Oztereje.