|
|
| Glade springbilleder herfra . |
|
|
Heej ..  Jeg er i super godt humør, Koko var simpelhen SÅ god idag . Han drillede lidt men han gengaldte drilleriet ved a springe et MEGET farligt spring . Jeg er meget stolt a min lille pruhest . Her er lidt billeder, i gerne må komme med konstruktiv kritik .  ^^ Hansen falder af .. Det grinte vi lidt a .   ^^ Han drillede !!   ^^ Det her spring var MEGET farligt .. det er omkring 100 cm .  ^^ Sys det så lidt sjovt ud . SÅ kan man os se hvor stor Koko er (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm. |
| Forfatter:  |
*LoveDem* |
| Dato:  |
02-06-2006 22:08 |
|
ja, hvor er koko dog dejlig!! Sjove billder  Sikke en lækker spring bane!!
Taxi<3 Top <3Linda Lev livet ud Ungdommen varer ikke længe Findes der noget bedre end heste? NEJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Bil'fd |
Zoubareva |
02-06-2006 22:10 |
|
Hej. Enig med *LoveDem* i at det er en flot bane!  Og køn hest! (og flot afsidning fra Hansens side) 
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson! - Selfannounced ruler of the very Earth, Great Druid of the Stuff, and magistrator of the three Orbs of Nylon. Posseser of power to control the living
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej .. |
|
|
Mange tak  Ja, banen er faktisk ret god . Den var bare ret mudret idag . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
dejlige billeder ... men der er noget forkert over din opstilling?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haaahaha |
Fytte |
03-06-2006 00:00 |
|
ka godt li første billede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
 Det er IKKE 1m! Men ellers fin hest og gode billeder, du skal nok bare have lidt mindre tøjle på så små spring og pas på med flyvehænder!
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
 ^den hest har jeg sgu da redet på ? . Det er en rideskole hest ikk ? Jeg kiggede lige i din prof, og jeg fandt ud af at jeg også har set den der Betonie . Fikst. men rigtig flotte billeder 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vhbfngh |
|
|
Dejlig hest, og dejlig bane.. Men syntes der er et eller andet der ser forkert ud?
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Latoya |
TokenWhite |
03-06-2006 11:46 |
|
...Jeg synes nu sagtens, det ligner et spring på 1 m. Dejlig hyp;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdfdfd |
Molle |
03-06-2006 11:48 |
|
Jo, det er en meter :s
,, Molle Bolle '' Med ismulen der kan springe 1,10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar .. |
|
|
Cikorie : Ok ? Sidste gang jeg lagde billeder herind, sagde i at jeg 'lå' meget ned over hesten , og det har jeg så prøvet a rette på . Fytte : heh .. Signen : Jo, det er det . Da flagene er 90-95 cm . Og med bom på bliver det en 100 cm . Dums : Jo, han er rideskolehest .. Koko M hedder han . Betonie red jeg da jeg var ponyrytter .. Hun har tidligere stået ude omkring Slangerup / lynge rideklub hos Katrine . Team toss : Hvad ser forkert ud ? Token White : Taak .. Molle : Ja, det er så .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Dejlig hest og bane  Synes ikke du skal have benene så lang tilbage som de er på nogle af billederne.
Don't you dare to try change me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kiiikz <3 |
~kiksen~ |
03-06-2006 14:51 |
|
fiiin hest. 
k. H. kiksen fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Du flagre for meget med armene og hænderne skal ikke så langt frem. Sys godt nok heller ikke det ligner spring på en meter
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhmmm |
|
|
Fine billeder. Synes bare at hesten ikke ligner en springhest, men at den er meget langt, og strækt. Så er din opstillingen også helt forkert, eller retter sagt; Den ser forkert ud. Synes det ser lidt forkert ud det 'hele', men det betyder ikke at hesten elsker at springe.  Tag det ikke til dig ^ det er bare min vurdering. - Billederne kan også snyde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signen (Nellie) |
cecilie c |
03-06-2006 15:42 |
|
hvordan kan du vide 100% at det ikke er en meter var du da der for det ved jag at ciller var så det ved hun nok bedre end du gør 
Hilsen Cecilie og Valiant -en gang i mellem møder man en meget speciel hest- en hest der for indflydelse på resten af ens liv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
cecilie: Du kan se det på støttens højde. De er ca 1.50 og bommen er ikke over halvt så højt oppe. Nikitia: Min mening, som du fik udtrykt lidt bedre 
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det er ikke en meter, men ca. 80-85 cm, det kan man tælle på hullerne i støtten. der er 5 cm mellem hver støtte..
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg synes at bommene ser ret brede eller lange ud, i forhold til mange andre steder, derfor ser det nok mindre ud end det er Og dejlig hest  Er det ude på Vestegnen?
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D... |
|
|
altså synes det ser lidt forkert ud . du smider din overkrop og hænder/arme for langt og dine ben for langt tilbage .. eller ved ikke hvordan man skal forklare det det er lidt svært  men sød hest det på vestegnen ikke ? Signen (Nellie): Helt ærligt du kan sku ikke se de huller med mindre du altså har super syn og hvis hun siger det er 100cm så er det 100 cm. hun sidder jo ikke og lyver, og synes det meget sjovt du skriver ikke så meget tøjle på på så små spring for det skal man altså heller ikke på de større (ikke for at chekenere staves? bare en kommentar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| •Team Bal• . Shella . |
|
|
Jeg kan SAGTENS se de huller ! Mht. tøjlelængde har jeg ikke forstand på høje spring, kun på den her størrelse + lidt højere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er træstøtter= ingen huller men de har sådan nogen slags revner, man sætter de der skåle i...
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ? |
Putte<3 |
04-06-2006 14:57 |
|
Heejsa:) Goe billeder:D NU kan man jo helt kende Hansen igen ! Det jeg kan huske fra når vi sprang, var at hun altid faldt a:P Os i dressuren:P Men selv da hun var mindre græd hun bar aldrig,blev kun sur på hesten:P Kram Katrine:D
Miin Baroc<'3 En dag tilbage, rid mens du gør det, spring mens du tør det. en dag tilbage! -den bedste ridelejr sang:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjgndskgdgdg |
CL ; [ Laban <33 ] |
04-06-2006 16:29 |
|
fine heste (;
Fra - Carmen Louize <3 Med vidunderet Laban :') <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 meter |
|
|
Det spring er altås ikke en meter  Fin hest, pas på du ikke læner kroppen for meget frem
Mvh Marie Nogle gange finder man først ud af, hvad man har, når man har mistet det. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spriiing |
*Speedy* |
04-06-2006 22:42 |
|
Det spring er da ikke en meter Det er vel omkring 80.. Gode billeder, men pas på du ikke "smider" det hele fra dig over springene. Og så skal benene ikke så langt tilbage over springene 
~Kathrine~ med super-ponyen Speedy! Springrytter, ALTID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
04-06-2006 22:48 |
|
Du hænder/arme kommer for langt frem. Det er fint du giver hesten tøjle, men så meget behøver den ikke. Synes den ser lang ud, over springene.
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guoiiuig |
|
|
Ej helt ærligt . Skal der virkelig et målebånd ud før folk tror på hianden kan i ikke bare tro på hende når hun siger det er 100cm . hvorfor skulle hun lyve for jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guoiiuig |
|
|
Ej helt ærligt . Skal der virkelig et målebånd ud før folk tror på hianden kan i ikke bare tro på hende når hun siger det er 100cm . hvorfor skulle hun lyve for jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
05-06-2006 08:38 |
|
Til alle: Hvis hun siger det er en meter, så er det nok en meter  Nogen gange kan billederne sagtens snyde. - Og kan det ikke også være lige meget om springet er 95 cm, eller 1 m. ? ( )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HMMM |
|
|
Til alle: Hun skrev faktisk: Omkring 100cm = hun vidste det ikke helt præcist, så lad da være med at bide hovedet af pigen!
Line uden Nikita - Gnarls Barkley 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold kæft hvor |
|
|
er i skod. kan det ikke være ligemeget hvor højt springet er? tag jer dog sammen. sød hest! hvor er det første billede cool 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CiLLeR <3 |
|
|
Hej... Pas på når du springer at du ikke "kater" armne frem så din tøjle bliver alt for løs, når du gør det mister du kontakten i munden på hesten og du giver hesten mulighed for at stikke af... desuden har de fleste heste brug for støtten over springet.. det vil også hjælpe dig hvis du bare giver en smule efter så du har kontakten stadig i en omspring så du har mulighed for at vende hurtigt efter springet... hvis du løsner tøjlen hest så du får en pæn buepå skal du først have samlet tøjlen ind og hve kontakten hvilket kan tage flere sekunder inden du kan dreje og dette kan koste i tiden.. men ellers ser din opstilling meget fornuftig ud... du husker at kigge op over springet, har de overkrop med... så det eneste du skal prøve at rette i din opstilling over springet er at holde albuerne mere inde ved kroppen, og dette vil også bevirke at du bevare støtten over springet.. Held og lykke med det i er flot på vej..
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|