Efter en uges projektuge skulle vi fremlægge i dag. Jeg var i gruppe med 3 andre, to drenge, og en pige. Jeg er rigtig gode venner med dem alle sammen, så regnede med fra starten at det ville blive super godt. 
Over emnet var 'Alderdom' og som underemne valgte vi 'Ældres bolig..' har allerede glemt det. Vi startede med ikke at få lavet en skid, de første 3 dage. Eller vi var på et plejehjem, fik lavet problemstilling, dataspørgsmål osv. men ellers intet. Så her igår, fandt vi ud at vi havde MEGET tarvlt, så mig og den anden pige fik lavet vildt meget, i hvertfald så meget, at vi lige kunne få fremlagt i dag. Drengene lavede rent ud sagt ikke en skid! Vi havde travlt + de ikke gad lavet noget = RIGTIG dårlig sammensætning! 
Vi blev pisse sure på den, sagde det til dem, råbte det til dem, osv. men alligevel fik de intet lavet! arrh jeg var sur!! Det var lige ved vi ville smide dem ud af gruppen, men efter som vi ikke kunne fremlægge med to personer, gik det ikke rigtig.
Vi fik fremlagt, og det gik nogenlunde, udover man sagens kunne mærke på mig og den anden pige, at vi havde været under tidspres.
Det endte med et 8 tal! Noget af det var vi helt nede på 7 med!
Nøøøj jeg var skuffet! Og det var min veninde også. Drengene virkede ret lige glade. Jeg prøvede så godt jeg kunne at snakke os op på højere karaktere (staves?) men det gik ikke. (Kunne jeg også godt regne ud) Vores lære hev mig og min veninde med ud bagefter, og sagde de godt vidste vi kunne meget mere end til et 8 tal, men de var nød til at dømme fair (og det er jo forståligt) og eftersom opgaven ikke var det helt vilde, fordi vi kun havde været to til at lave den, blev jeg sgu skuffet. Jeg havde nærmest sat et andet mål i hovedet/i tankerne, og det endte på et @!#$ 8 tal. Ikke specielt fedt.
men vores lærer vidste også godt, at vi havde været dem som havde lavet stort set det hele osv. Så..
Bare lige et halv langt, surt indlæg fra mig.