|
|
| Andre desperate efter egen hest ? |
|
|
Jeg tror snart at jeg dør !!  JEG VIL HAVE MIN EGEN HEST !! Ihh !! Jeg vil så gerne have en skide hest ! Hvad skal jeg gøre? Er der andre der har det sådan ?! MEN; jeg tror jeg får en hest i konfirmationsgave næste år ! Men kan da ikke vente et år, IIIHH!
PART SØGES PÅ HEST I HERFØLGE/KØGE!! SE PÅ PRÆSENTATION!! Mvh. •Freja• Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Stolt medlem af SÆK* Skøre Ænders Klub |Arto|Msn|Mail|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Desperation |
| Forfatter:  |
Zoubareva |
| Dato:  |
01-06-2006 22:41 |
|
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson! - Selfannounced ruler of the very Earth, Great Druid of the Stuff, and magistrator of the three Orbs of Nylon. Posseser of power to control the living
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre desperate efter egen hest ? |
|
|
naah egentlig ikk, har lige fået lavet en super partaftale så  men bare glæd dig over at du ikk ska ud og muge HVER dag og alt muligt!
mvh. Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desperat? |
|
|
Det er ikke ordet. Jeg savner at ha' en hest - tætteste jeg har været på en hest i over en måned er at stå og kigge på en i en boks x(
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
Ja, det er bare så irriterende ! Jeg har en 'halvpart' 2 gange om ugen, det er bare ikke nok for mig, jeg kunne ride HVER dag ! Jeg er ligeglad med udmugning osv.. !
PART SØGES PÅ HEST I HERFØLGE/KØGE!! SE PÅ PRÆSENTATION!! Mvh. •Freja• Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Stolt medlem af SÆK* Skøre Ænders Klub |Arto|Msn|Mail|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Vil også rigtig gerne have min egen hest. Så man kan knytte sig ordentligt til den. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja, engang |
|
|
tja, for nogle år siden, var det virkelig ogs bare mit største ønske, men nu er der kommet flere interesser til end bare hestene... og jeg prioterer min uddannelse højere, hvilket gør at lektielæsningen skal passes sådan at jeg kan komme ud af gym med et snit der tillader at jeg kan blive optaget på arkitektskolen... og med dette sagt, ja så er lysten der heller ikke i samme grad længere... så derfor er en part et par gange om ugen rigeligt for mig men kan da godt savne det selv at kunne bestemme over hesten, og ikke lige skulle tjekke med ejeren først... men kan sagtens følge jer, har også haft de abstinenser en gang... heeh
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
02-06-2006 07:06 |
|
Nej, fro jeg ville ikke have tid til den! 
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en kiiiks :P |
~kiksen~ |
02-06-2006 08:23 |
|
k. H. kiksen fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Jaaa mig.. og Har fuyndet den jeg skal have og vi køber den vidst her i weekenden.. Det bliver så fedt.. Zoubareva: Så kan du os prøve ham og komme ud at ride ham.. HAn er trænet til galop løb.. Zå han kan løbe stærkt..
Elsker baby.. (Am's Toscana) Hun er bare den skønneste Hoppe... Elsker dig min super hest..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gider sgu ikke... |
|
|
Næææh. Gider ikke. 
Line uden Nikita What do you thinking?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
jeg vil ogs have min ejen hest!!! /: Hov nej? Jeg har sørme ejen hest 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Tjah. Jeg er desperat også. Vi burde lave en ny tv-serie; "Desperate Horse-Freaks" 
Jeg leder efter en hest jeg kan låne med forkøbsret. Såh. Jeg har fået lov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: Joeee |
Zoubareva |
02-06-2006 14:19 |
|
Michelle-love: Lyder skønt! Takker  Tillykke med ham i øvrigt... 
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson! - Selfannounced ruler of the very Earth, Great Druid of the Stuff, and magistrator of the three Orbs of Nylon. Posseser of power to control the living
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Nu jeg jeg jo det luksusproblem, at jeg har verdens dejligste pony stående ude på marken, men at det jo ikke er godt nok til mig.. Bare fordi damen nærmer sig de 21, og ikke synes ting på en bane er særlig fedt, vil den her forkælede møgunge-prinsesse(aka: mig) have en til..! Jeg er gået igang med at lede, har prøvet 4, og håber jeg kan komme afsted igen i imorgen.. Iøvrigt har jeg jo lige solgt min smukke araberhoppe, fordi en dressurhest ikke var godt nok..! (Dette indlæg skal ikke tages alt for seriøst)
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta ♥ ...Nu uden Arabiens Tamara... Pony eller hest med springkapacitet søges, 4-8 år, 137-148/160-168, Fyn, Sønder- eller Midtjylland, ca. 20.000 kr. Skriv hvad du har
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Uden hest) |
02-06-2006 15:31 |
|
Nej, men kender følesen, det er så frustrende. er dog glad for jeg aldrig fik min helt egen hest.
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
02-06-2006 16:56 |
|
Jeg ved lige præcis hvordan du har det! Da jeg var 13-14 år ville jeg også bare have min EGEN pony  Men nu har jeg en dejlig part + en pony jeg kan ride når jeg har lyst, så nu er jeg overhovedt ikke interesseret i at få min egen!
Knus Christina
<3 Christina&Rasmus <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Næh egentlig ikke.. Men nu har jeg jo osse to stk..
Sandra & Tímon ..medlem af LRK, Klaufi og Jarpur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Selvfølgelig ville det være rart med egen hest, men jeg har så mange andre ting jeg skal nå og uddannelse er også ret vigtig for mig, så en part er nok for mig 
Mvh. Rikke Escape Dance
100% sandkasserytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harald <,3 |
Caro Med Prin$en Harald <,3 |
02-06-2006 20:40 |
|
Jeg må få hest/pony til næste år så jeg kan godt vente måske før? Men jeg må ride Harald hver dag og næsten behandle ham som min egen og det betrakter hans ejer ham også som såå? Men jo jeg drømmer meget om egen pony/hest 
Caroline med Prinzen Harald </3 And wee are nothing without each other And together wee are everything wee need!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand... |
|
|
ALLE dem jeg kender der rider(næsten) har fået egen hest... Og jeg bliver sindsyg.. jeg har brugt 7 år af mit liv til at ride på rideskole, og orker det ikke mere, har part på en pony, men min far syntes jeg skal stoppe på den, pga. et par fold perioder hvor jeg er blevet løbet ned o.s.v 
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kender det! |
|
|
kender det alt for godt! Det store problem er bare at pengende ikke er der til det :/ Hvad Fan*** gør man? Argh  Har heldighvis halvpart på en af de dejligste ponyer, men det er bare ikke nom med halvpart.
Penge gør dig ikke lykkeligere, Men det gør liver noget nemmere  <3 Sasha
Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er ikke ligefrem desperat efter min egen, men kunne da godt tænke mig det.
Patricia og Lukas Hvis du interessere dig for hestesport - så kender du mit hold.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 bogstaver |
|
|
Ja, alle dem jeg kender der rider, har også egen hest/pony, det mærkelige er bare at nogle af dem IKKE er klar til at have en selv ?
PART SØGES PÅ HEST I HERFØLGE/KØGE!! SE PÅ PRÆSENTATION!! Mvh. •Freja• < 1oo% Vegetar ! Hellere Såres Af Sandheden, End Glædes Af Løgne ! Jeg vil have min egen hest, ja jeg vil ! Stolt medlem af SÆK* Skøre Ænders Klu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ta' min .. |
< Freja |
03-06-2006 14:46 |
|
Nej ikke lige, hvis nogen evt står og mangler en 1'er pony, så er min billigt til salg, efter den lige har sagt nej tak på andet sidste spring i en sød lille lb tidligere idag. Ja undskyld jeg lyder somom jeg brokker mig, men det er ikke altid en dans på roser, min har stort set ikke lavet andet end at være skadet de sidste 6 måneder, også er det jo lige fedt
At vise svagehed er tegn på styrke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jzshveiuwyev E |
Camiillla |
03-06-2006 16:18 |
|
Vil også helt vildt gerne have egen hest  Lige fortiden passer jeg en pony, men jeg har ikke nogen faste dage?! forvirrende ! Har ikke noget imod at muge ud eller blande foder, for det høre jo til når man har med heste at gøre. Vil gerne ha' egen hest fordi at man ikke skal spørge en anden om lov før man fx. vasker den eller noget andet, desuden er det lettere selv at tage stilling til ting omkring hesten hvis det er ens egen  Så nu må jeg jo bare igang med at tjæne nogle ekstra penge og plage mine forældre Er simpelthen desperat !!
Mvh. Camilla N år vi helbreder heste helbreder vi os selv ♥ Elsker Heartland bøgerne ! εïз εïз Horsemanship
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ui<yyYLIV4YUR |
Camiillla |
03-06-2006 16:20 |
|
* Vil også have egen hest fordi, at man ikke skal dele den med andre, og man for en ven for livet! 
Mvh. Camilla N år vi helbreder heste helbreder vi os selv ♥ Elsker Heartland bøgerne ! εïз εïз Horsemanship
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egen hest. |
|
|
Jeg vil også godt have min egen hest - MEN.. Skal nok i gymnasiet om et år, og så bliver tiden jo nok ikke så stor Så skal nok vente til den tid, og finde ud af, om jeg har tid nok der 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nix - jeg har skam mere end rigeligt  Dog ville jeg utroligt gerne have Aico . *savle*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdfdfd |
Molle |
03-06-2006 18:54 |
|
Niks, 2 heste er RIGELIGT . 
,, Molle Bolle '' Med ismulen der kan springe 1,10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej for dig. |
|
|
Næ, for har min egen pony Men kunne godt tænke mig hun måske var lidt højere + en del år yngre  Men så er det godt jeg bare kan ride min søsters Oldenborger !
Louise & Tika ♡ Sammen til døden os skiller ♡ Herfølge skole årgang 1996 :}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|