|
|
| Min nye hest! |
|
|
HEEEJ! Så har jeg fået hest igen, eller næsten. Jeg har fået part på en hest, jeg kan have næsten som min egen Det er en 8-årig hoppe efter øøh Andiamo eller hva den hedder Hun er omkring 154 i stg. og 1/4 Araber og resten Holstener. Hun har stået stille nogle måneder, så hun har da lidt mave, MEN bare vent hun bliver min nye dressurhest  Hun kom her til aften, og hun er allerede græsset til, så hun kan hurtigt komme ud at stå om natten, det er jo fedt. De andre heste tog også pænt imod hende Det har jo regnet en del, men da det stilnede (fedt ord ikk) af, tog jeg da lige lidt billeder af min lille (iih det gør ondt at se, men hun passer Daimonds boks noget bedre end han gjorde) hest. De er ikk liiige så gode, jeg tager ikk billeder ret tit, og jeg er ikk så gode venner med mit kamera    hahahah Athene var helt oppe at køre, og manden råbte "NEJ HEST DEN LØBER UD" eller sådan noget  VRIIINSK   åårh hun er da køn af en skimmel at være : D   og hun kommer næsten når man kalder!  nåede ikk lige at få zoomet ud, da hun synes hun sku komme  nå kommentar til min lille ny? 
mvh. Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Hun er rigtig fin 8D Glæder mig til ridebilleder ..
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Eij hvor er hun bare sød  Hun er rigtig køn.. Glæder mig til at se hende søndag  Skal jeg tage ridebilleder af jer tirsdag? 
Mvh. Cecilie & Katja © www.Stald-DM.dk Elsker min Hjernedøde Gummiged Hvis du kender hesten Stutteri Jestis Pretty One, vær sød at skriv til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg synes også hun er utrolig smuk Sabi.  Glæder mig til at se hende en dag. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HOLD KÆFT DEN ER FIN!! |
| Forfatter:  |
Beritt |
| Dato:  |
01-06-2006 19:59 |
|
Det har du sku fortjent at få en så fin hest!! Tillykke med det. Glæder mig til at se ridebilleder, og følge jer  *kæmpe krammer*
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt!
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
01-06-2006 20:00 |
|
Hun er da rigtig fin. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Tillykke, eller hvad man siger.  Hun er rigtig flot. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
01-06-2006 20:01 |
|
Hvor er hun fin! Hun ser rigtig sød ud. Men det var da en ynkelig lille pandelok (Som jeg også har sagt voer MSN )
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zdfhcfhh |
|
|
WOW hvor er hun bare lækker Dte er hun godt nok.. OG tillykke  Rigtig fine billeder også (;
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja... |
|
|
Hun er sørme fin - og godt ligeså tyk som Buller Sådanner manner! Tillykke med den 'lille' ny - ja, hun er fin (også selvom hun er skimmel !?). Gode billeder - til trods for at du og dit kamera ikke er særlig gode venner !?
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Davsen |
[ Cille ] |
01-06-2006 20:12 |
|
Hvor er hun dejlig.. Det er da nogle fine billeder!(?) Tillykke 
- Cille - Lykkelig part på Rasmus som nu også fås i hvid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
tak tak tak  nu har hun jo stået stille så længe, og vi har ikke banekort endnu, så der går nok lidt tid, før jeg kan vise nogle ordentlige ridebilleder.. cecilie: JAA hvis vi rider i skoven simone: du kommer bare putte. har hende mandag, tirsdag, torsdag og fredag lige nu, men ka sikkert få hende andre dage  rikke: hehe ja.. håber det går godt med hende. find-nemon (cathrine?): hahah ååh ikk alle ka ha islændermanke  natacha: haha men det er jo meningen at hun bliver smukt og slank, du ved 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hun er rigtig køn, dejligt hovedet .. Tror hun bliver flottere når hendes man os er rykket, hvis den skal det selvfølgelig...
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tillykke med los hippos  Selvom det vel bliver underligt?
Duke I'm going slightly mad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky:: |
Find-Nemon |
01-06-2006 20:27 |
|
Stinky: Ahh, tankelæser du er. Du har gættet mit navn  Ha ha, ikke islændermanke, bare en normal pandelok 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LK.FDM,XC- |
|
|
Sabibi (dit nye navn meget mere muja...-agtigt) hvor ER hun dog KØN !! Wauw, må jeg få en trækketur ?  Kan godt lide når du si´du ikke styr på kamera have, men så vi se billede og billede være rigtig, rigtig god !! Du være mejet sej ! 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Midtfyns D-stævne d. 28-29. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtgwete |
...Fimse...<3 |
01-06-2006 20:35 |
|
Tillykke!  Hvor er hun fin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
taktak. lunaoglouise: JEG ska i hvert fald ik rykke den, det ka jeg ikk men regner med at jeg får en til det, hvis jeg får lov. hehe. duke: meget!! det er virkelig svært at se en anden hest i Daimonds boks, og sådan noget.. og at gå rundt på sommerfolden, når det var ham der plejede at komme hen, nu er det en anden.. ååh  kris: jaa du komme til sjælland og besøge bibi (min kat hedder bibi?) og se hest! :- *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Så kommer jeg på mandag eller torsdag. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er hun fin ;D |
|
|
hvor er hun fin  glæder mig itl at komme ud at se hende  men øhm, det var da ikke den det startede med var det ? eller er det bare mig der hverken kan kende navnet eller hesten ? 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| verghj |
Cecilia&Gold n Silver |
01-06-2006 21:24 |
|
Hvor er hun bar dejlig og se på  Held og lykke med hende ! 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Find comfort in pain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Hun har et rigtig flot hovede, held og lykke med træningen 
Don't you dare to try change me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njsandaa |
|
|
omfg det er jo Athenefis! glæd dig til at komme i gang med hende, hun er supernice.  hils den og sig tak for sidst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sabrina |
Vildrose |
01-06-2006 21:34 |
|
hvor er hun bare smuk! Glæder mig til at se flere billeder. held og lykke med hende 
Mvh Vildrose Some people are so afraid to die that they never begin to live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Tillykke med hende. Hun er da helt ubeskriveligt køn.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
wolla tak igen  simone: ZUPARH! men torsdag ska jeg i "skole"  jullepige: joo det var da lærkes! karen: hahah som om det er en overraskelse for dig jeg hilser !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
Theis |
01-06-2006 22:19 |
|
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummlum.. |
|
|
Bibi og Randi være rigtig lækre .. HAHAHAH.. 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Midtfyns D-stævne d. 28-29. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget smuk hest |
Nanna (Sebastian) |
01-06-2006 22:56 |
|
og hold da kæft en viiild pandelok hun render rundt med. kan hun se ud under den?  forresten, hun er ikk tyk hun er erotisk buttet.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sabrina: |
|
|
ja det er hende ? kan bare overhovedet ikke kende dyret haha, og hed den ikke athene ? hmm, jeg er langsom idag, har også siddet 5 stive timer til årsprøve i skr. mat på a.niveau Ö føj så er lidt så, træt... haha
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
kris: haha =D nanna: ved du hvad, pjat med dig  julie: jo det er Athene? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: Jeg ELENDIG til at tage billeder, og længere nede kommer det her:  TSK TSK 
Mvh. Cecilie & Katja © www.Stald-DM.dk Elsker min Hjernedøde Gummiged Hvis du kender hesten Stutteri Jestis Pretty One, vær sød at skriv til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OMG--- |
|
|
omg jeg er langsom i dag haha jamen tillykke med hende snuske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en kiiiks :P |
~kiksen~ |
02-06-2006 08:29 |
|
tillykke, hun ser fiiin ud.
k. H. kiksen fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
02-06-2006 11:01 |
|
Tillykke... Hun er helt vildt pæn!! og billederne er gode... især nr 6...
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ Nu uden hingst men med føl -Jeg er en fattig kineser, der ikke engang har råd til spisepinde og blir derfor nød til at bide i det sure æble 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalalala |
Christine |
02-06-2006 11:23 |
|
Ej hvor ser hun sød ud - tillykke med hende. Og du er da helt vildt sej til at tage billeder!
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Årh hvor er hun så Køn  Hun minder mig om en, der stod opstaldet på min rideskole engang for ikke så langt tid siden, men den blev solgt 
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
02-06-2006 13:45 |
|
Tillykke 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
02-06-2006 15:42 |
|
Hun er rigtig lækker og køn tillykke med hende,
Hennie & Rozita You and me 4-ever ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
taktaktaktaktak  jullemuz: haha ja da, sådan ak det gå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuhu,bjnhuedol |
|
|
Tror nu ikke på at du seriøst synes billederne ikke er så gode  De er jo rigtig fine. Dejlig hest 
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min nye hest! |
|
|
numsefisken: heheheh nej du har ret, jeg ka bare godt lide at lyve  øh ej, men folk er jo blevet vant til Simikvalitet  og jeg havde ikk styr på solen så.. men ka da godt se nr 6 blev godt nok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
hun ser da rigtig dejlig ud, mange gange tillykke med det.. glæder mig til når der engang kommer ride billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|