Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Det der med at være flippet.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 13:54

Har tænkt på det her et par gange, og nu laver jeg altså et indlæg om det. Der er jo en del herinde som er meget flippet/punket/whatever, aner ikke hvad i vil kalde jer selv. ;)

Vil ikke bruge nogle navne her i indlægget, for tror godt i kan regne ud hvem jeg mener - og det er bestemt ikke negativt eller ondt pænt. :) Men synes altid 'sådan nogle' (misforstå mig ikke, jeg har intet imod det, og synes det er nogle fede stile/ en fed stil) høre Rock, Heavy, Metal, 'punk' osv. Har aldrig mødt en som hørte Techno f.eks. betyder musikken så meget? Og skal man have en bestemt stil, for at være 'sådan'?

Jeg mener bare, når man er flippet, er det vel fordi man går i det tøj man har lyst til, om så det er et par stramme bukser, og en top med en eller anden popstjerne på, og høre techno/pop musik? Man er det vel ikke bare fordi man er sort om øjnene og høre rock. Nu kan jeg ikke bruge mig selv som et eks. for jeg er bestemt ikke 'flippet', eller hvad den stil hedder. ;)

Nu bliver jeg sikkert nedgjordt fordi jeg brugte ordet flippet, når det (muligvis) hedder noget helt andet. Synes bare ikke det er at være sig selv, for hvis man var det, gik man vel ikke med make up, osv. :)

Og please misforstå ikke indlægget for noget dårligt, det er vildt svært at skrive det, så det ikke bliver taget negativt.

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:00
Jeg er nok en af dem som har en lidt "anderledes" stil, går nemlig kun i sort. ;)

Og ja, jeg hører rock.
Men jeg hører da også andre ting, som f.eks. disney musik. ;D

Men synes da jeg er mig selv, bare fordi jeg går med make up.
Jeg synes det er pænt og klær mig, ellers ville jeg nok ikke gå med det.
Og jeg synes jeg er grim uden.
Men synes det er en underlig ting at sige man ikke er sig selv bare fordi man går med make up.

Simone
- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside

Amatør Fotograf
Tager ud til stævner, arrangementer og privat.
Pris:
3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:11

Simi: Jeg vil ikke mene man er helt sig selv, hvis man går med make up. Kan godt se hvad du mener, og forstår også godt hvis du synes det er noget latterligt noget at mene, men tror ikke jeg kan forklare det jeg mener hverken ved at sige det, eller skrive det. ;) Men hvis man tænker langt nok ind i det, så vil jeg ikke mene man er helt sig selv hvis man smørre make up i fjæset.

Lige meget om det bare er fordi man synes man bliver kønnere af det.

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:13

forstår faktisk ikke helt indlægget.

jeg er ikke gsh, elle rhvad det nu hedder.

jeg hører rock, men min tøjstil er nok på grænsen til poppet. det er absolut ikke noget jeg tænker over når jeg køber tøj. mine ynglings farver er postkasse rød og marineblå

af makeup kan jeg lide at holde det enkelt/ naturligt. bare mascare, evt eyeliner, evt kraftig eye liner men sjællant. en rødlig lip gloss.

Tror ikke nødvendigvis tøjstilen styres af musik smagen.

Mvh. Sarah

This is my life, and I dont care.

0
0
Svar på denne tråd

jeg øh kan
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:14
ikke lige helt forstå hvad du mener ;D

Hvorfor skulle man ikke være sig selv med makeup? man er da lige netop mere sig selv, fordi man gør det man har lyst til. - og hvis det er at gå med makeup, så tæller den vel med. :)

men igen, jeg fatter ikke helt indlægget.. hvem er anderledes og hvem er flippet og hvem er..? ;D

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:18

Karen: Nej okay, har fattet det kun er mig selv som ved hvad jeg mener. ;D Men holder stadig fast i det med make up'en. ;)

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

jamen hvorfor
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:21
skal man gå og føle sig utilpas, hvis man kan afhjælpe det med makeup?
Jeg føler mig ulækker uden, men jeg bliver da ikke mindre mig selv fordi jeg er kulsort om øjnene. for det er sådan jeg har valgt at se ud. :)

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:25
Karen: Forstår godt hvad du mener, men hvis man vil have make up i hovedet, så vil jeg ikke mene man er 100% sig selv (ved godt der ikke er mange som er det!) men hvis man putter det i fjæset, må det jo være fordi man ikke vil vise sig til andre folk uden, og derfor tænker en del over hvad andre tror om en osv. Ved ikke om det hjalp på at forstå hvad jeg mener. ;) Selvfølgelig kan man godt være 'sig selv' selvom man er make up på, til en hvis grad.

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:31
vel også godt hvad du mener, men fordi man bruger makeup ryger hverken personligheden eller 'ægt-heden' jo ikke.

Ja, man bruger det fordi man ikke har lyst til at vise sig uden.
..og?

Alle har vel en måde som man gerne vil opfattes og ses på, et image.
Og hvis man kan 'forsvare' det med makeup, så kan jeg ikke se problemet i det.

men jeg tror det er godt at du ikke er i min omgangskreds, for puha en masse kunstige dukker vi er så. :)

og til din slutkommentar "til en hvis grad", hvem bestemmer hvornår det er?

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:36
Karen: Nejnej, du har vidst misforstået det, eller også har jeg skrevet det total forkert. Man bliver vel ikke kunstig af det, for går selv med en del make up, og vil ikke mene jeg er kunstig, eller det må folk sgu selvom..

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

hahah lol
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:42
så du mener ikke at du er dig selv? ;D

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:46

Jo vil da mene jeg er mig selv, abre ikke 100% jeg dække sgu også fjæset med make up, så..

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

arabstrappp
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:47
omg jeg fatter ingenting nu lol

men for at vende tilbage til indlægget ;D Hvordan er 'sådan nogle'?

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:50
Okay fair nok. Ja du må meget undskylde den måde jeg omtalte flippet/punket folk. Men som du kunne læse var det ikke negativt eller ondt ment, og jeg synes det er en fed stil, du f.eks. har!

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

Hahahah
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:51
jeg fatter ikke hvad du mener ;D jeg ser da meget almindelig ud? ;D

jeg prøvede ikke at få dig til at undskylde eller noget som helst, jeg vil bare gerne vide hvem de omtalte folk er ;D

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:56

Har faktisk samme mening som dig *Zig-Zag*, men jeg kan kun næsten følge dig i det med make up'en. ;-D

Jeg tror ikke at dem der bruger make up ikke er 100% sig selv, men blot at de måske ikke tør være 100% sig selv. :-) Okay, det lyder meget underligt ;-D

Mvh.
Carina
Elsker min lille Omira-mus! <3
Se hende her: heste.dyregalleri.dk/h...p?ID=15057
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 14:58

Karen: Ja du ser sikkert meget alm. ud, og det var ikke for at 'køre på dig', men jeg render f.eks. ikke rundt og er kulsort om øjnene, men nittebælte osv.

Carina: "Jeg tror ikke at dem der bruger make up ikke er 100% sig selv, men blot at de måske ikke tør være 100% sig selv" Der var den nogenlunde, men alligevel ikke helt. For vil ikke mene det er fordi man ikke tør. ;)

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

mmmgeez
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:05
njah. jeg synes nu at jeg ser meget almindelig ud :) men et eller andet sted falder jeg vel ind under 'sådan nogle', det kan jeg godt følge dig i.

okayokayokay. Jeg ser ud som jeg gør fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg ikke tør andet. jeg går med kraftig makeup fordi jeg synes det er flot, og sort tøj fordi det er mit ?look?.

HVORFOR skulle jeg gå uden makeup når jeg ligner en ..ad ;D uden? jeg gider da ikke gå rundt og føle mig grim. :)

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:07
Karen: Kan følge dig i det du skriver nu. ;)

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:13
Jeg går i tøj ;D

:-* Born to be wild :-*

And theres nothing wrong with me

this is how I'm supposed to be

Trøller

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 15:13

Jeg er ret ligetil person, er meget mig selv, klæder mig lidt sporty, er generalt en jeans-

Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta
...Nu uden Arabiens Tamara...
Pony eller hest med springkapacitet søges, 4-8 år, 137-148/160-168, Fyn, Sønder- eller Midtjylland, ca. 20.000 kr. Skriv hvad du har
0
0
Svar på denne tråd

sadasdasd
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 16:48

Jeg hører techno og er "sceen" også kaldet hardcore. Ikke vildt specielt, men jeg hører hardcore, grindcore og metalcore. Men derfor elsker jeg at fyre den af til techno så nej din udregning passer ikke helt her

Hilsen Josse & Miré

I wonder why <3

0
0
Svar på denne tråd

6 teng
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 16:59

Vil da sige jeg er mig selv, selvom jeg bruger make-up. Vil ikke sige at man ikke er sig selv bare fordi man bruger make-up, men det er nok fordi jeg altså ser på det indre-jeg

Kyssh Lotte
Smil så solen skinner
Nutid og Datid, JHN for altid
Rigtige rytter rider araber

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Vi driver dig til vandvid!

0
0
Svar på denne tråd

w00t w00t
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 17:15

jeg forstår dig heller ikke helt. man kan da sagtens være sig selv bare fordi man går med makeup

..er man så heller ikke sig selv, hvis man går med halskæder, neglelak osv? det er jo bare 'ting man har på', eller øh hvad man siger.

og jeg aner ikke hvad jeg er, hvem og hvorfor

Mvh Vildrose
Some people are so afraid to die

that they never begin to live.

0
0
Svar på denne tråd

Need help finding the name for a tune
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 17:25

Du går da også selv med makeup? Og som Josse (sikkert andre også) så "skal" du ikke kun høre ondt rock og metal fordi du går i anderledes tøj (som egentlig ikke er anderledes).. Jeg er måske en af dem du tænker på, men jeg hører stortset alt musik hvis jeg synes det lyder fedt, der er ikke noget værre end dem der !11KUN! vil høre metal for ellers mister de deres onde selvopfattelse.. doh

Helene

"En pony er en babyhest der ikke er blevet en voksen hest endnu"

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 17:34
Hvorfor ialverden vil den ikke skrive Hummelsweatshirt?

Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta
...Nu uden Arabiens Tamara...
Pony eller hest med springkapacitet søges, 4-8 år, 137-148/160-168, Fyn, Sønder- eller Midtjylland, ca. 20.000 kr. Skriv hvad du har
0
0
Svar på denne tråd

dejligeste
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 17:38
fordi HN synts ordet er for langt

Mvh Vildrose
Some people are so afraid to die

that they never begin to live.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 18:07

At smøre sort i fjæset er vel bare at vise hvem man er, og ikke hvordan man ser ud? ;D

Hvis jeg smører sort i fjæset, så er det fordi jeg synes det er pænt. Det er MIG! :)

Ikke at det er mig, for jeg gider ikke bruge det :P

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 18:46
Hvis det er naturligt for folk med fx sort makeup, er det da mere "fake" ikke at bruge det? For så kan man jo lige præcis ikke se hvem de egentlig er

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 18:49
Hvad så med alle dem som går med "bling bling" osv?
Er de heller ikke sig selv?

For de prøver vel at ligne deres pop idoler.

Jeg forstår ikke hvorfor folk skal være så meget efter andre bare fordi man kan kan lide at have meget sort rundt om øjnene.

Simone
- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside

Amatør Fotograf
Tager ud til stævner, arrangementer og privat.
Pris:
3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Make up
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 19:04

Tror måske godt lidt jeg forstår hvad du mener? Altså, at hvis nu man var 100 % tilfreds med sig selv, og kun viste sig som man var, så er man 100% sig selv? Eller ?

Jeg er i hvert fald heller ikke helt mig selv, for make up'en sidder da også fast på mig hver dag.

Penge gør dig ikke lykkeligere,

Men det gør liver noget nemmere :P

<3

Sasha

Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
0
0
Svar på denne tråd

6578436574032
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 19:38
Jeg har en veninde som bare lever for techno, og hun er vildt flippet! ;)

Monica Pedersen

Med Egely's Prins Abdullah <3

heste.dyregalleri.dk/h...p?ID=17846

www.freewebs.com/monicap/

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 19:43

Indlæg blev sjovt nok misforstået, selvom jeg prøver på at gøre sådan det ikke blev det!

Josse: Jeg havde ingen udregninger, og jeg spurgte hvorfor det tit er sådan! Jeg undrede mig faktisk over, hvorfor mange folk vil have tøj, make up og musik skal passe sammen!!!

Domze: Nej du var faktisk ikke en af dem jeg tænkte på..

"der er ikke noget værre end dem der !11KUN! vil høre metal for ellers mister de deres onde selvopfattelse.. doh" Det er jo lige netop det jeg mener. At mange folk ikke mener de kan høre andet end vildt heavy osv. for ellers bliver de set som 'pop-tøZZer'.

Nynne: Nemlig. Hvis man var/er 100% sig selv, behøver man vel heller ikke make up?

Simi: Jeg er da på INGEN måde efter folk som kan lide at have en masse sort om øjnene? - Som jeg HAR skrevet synes jeg det er en fed stil, kender bare flere som smørre sort på, hvor det ser og virker utrolig kunstigt.

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

sig selv?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 21:40

Nej, gør man vel ikke.

Og man viser jo heller ikke 100 % sig selv, når man har makeup på?

Penge gør dig ikke lykkeligere,

Men det gør liver noget nemmere :P

<3

Sasha

Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
0
0
Svar på denne tråd

humannnanana
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 21:43
okay vi snakker to forskellige ting efterhånden.
Noget er at VÆRE sig selv. og noget andet er at SE UD som sig selv. og ingen ser vel ud som sig selv, med mindre de render rundt splitternøgne.

mvh Karen
¯\(º_o)/¯

0
0
Svar på denne tråd

ziiihhhggg
Forfatter: 
Dato:  01-06-2006 22:21

Ye, og så skal folk tage sig sammen. Men det er vel også rimelig fordømmende af dig at tro at alle er sådan.

Og o to the kay.

Helene

"En pony er en babyhest der ikke er blevet en voksen hest endnu"

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 11:31

Haha, Karen, så viser jeg vilst aldrig hvordan jeg ser ud ;D

Yuck.. Får nogle meget underlige billeder

Jeg går i det tøj jeg finder behageligt og pænt. Det kan være et par jeans og en sweatshirt, og det kan være... et andet par bukser og en sweatshirt? :P

Det er faktisk hvad min garderobe består af. Må ikke gå i mit yndlingstøj for min mor - i hvert fald ikke i skolen. Hun synes jeg ser fattig ud. :P

Men når jeg lige får fat i en ny skjorte, 5 par bukser (har p.t. kun 2 :P) og nogle t-shirt-ting, så skal I bare se løjer ;D

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 14:51
Domze: Jeg tror langt fra alle er sådan!

Zig-Zag

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 15:04

Jeg har altid opfattet "flippet" som en tøjstil. Sådan partisanertørklæde, lange sokker til knæene, blomstrede nederdele, you know.

Og dem som maler sig sort om øjnene og går i sort opfatter jeg som goth'ere. Det er jo også svært at vide hvad folk er medmindre man spørg dem.

Patricia og Lukas

Sød fjordhest søger gratis part i Solrød.

skriv for nærmere information

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider