Hej ænder! 
Ja, idag var Carina(Dunja,Boy&Star) og jeg nede og ride en tur i skoven i det dejlige vejr, og det var rigtigt hyggeligt.
På vej hjem rider vi så og snakker (jeg rider forrest), og pludselig ser jeg noget der ligner et menneske bagfra der ligger nede i en grøft. Og det var det sørme også!
Der lå en mand og sov dernede(det lignede han var faldet derned, da han lå sådan) , vi vidste ikke om han var besvimmet! Der kommer så heldigvis en cykelrytter forbi som vi får stoppet. Han hjælper os så, og prøver at vække manden. Han vågner lige med det samme. Han kunne ikke huske nummeret til det hjem han boede på, og han virkede som om han ikke var helt normal, og at han var ret langt væk! Så cykelrytteren ringede til alarmcentralen, og de sendte så politiet ud for at hente ham, og køre ham til det hjem han sagde han kom fra.
Dem fra alarmcentralen spurgte også om han var narkomand osv., men det turde cykelrytteren ikke at udtale sig om.
Han virkede dog som om han var påvirket af et eller andet, men det kan jo også være han har været sådan, fordi han måske ikke har fået sin medicin, hvis han får sådan noget?
Det ved vi jo ikke..
Folk der kom kørende var også søde at holde tilbage og køre stille og roligt forbi, da de jo godt kunne se at der var et eller andet galt, når der sad en cykelrytter i en grøft der snakkede med en mand der var beskidt osv, og da Carina og jeg var der.
Det hjem han bor på er også ret langt væk, så vi aner ikke hvordan han er havnet der!
Det var ret underligt, bare sådan at finde en mand liggende i en grøft.
Vi vidste først ikke om vi bare skulle ride videre, var vi næsten ved, men vi kunne heller ikke lide bare at efterlade ham der hvis han nu havde brug for hjælp, hvilket han så også havde. 
Nå, men lige et billede af de første redningsfolk og -heste. 

Fra venstre af: Carina på Boy og mig på Darling.
Tag jer ikke af mit ansigstudtryk!