|
|
| Mudderkastnings Indlægget xD |
|
|
Sidder lige her og kigger, på det stooore HN :b først sys jeg i skal have det super seje indlæg  www.heste-nettet.dk/fo...345/39231/ Og NU sys jeg sgu også vi skal have et mudderkastnings indlæg ? Det eneste man ikk må, er at BANDE! :b dvs. Indlægget skal være sjovt! Dermed ingen som skal blive sure på hinanden, og starte en rigtig mudderkamp 8D. Så ænder! kan i så se at få kastet med noget mudder 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
| Forfatter:  |
Avana |
| Dato:  |
31-05-2006 17:32 |
|
Okay!  Mudder til dig fordi du startede dette indløg! Mudder til Sasma fordi, derfor! Og til Olaa fordi hun har nogen gode menninger! Og til *LoveDem* fordi hendes Bedstefar tror på ånder! Kom an! 
KH. Avana - Jeg er ikke negativt indstillet... Der er bare en masse, jeg hader!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
En stor stinkende mudderklat til SIMI for hun tager så stinkende gode billeder 
Mvh. Cecilie & Katja © www.Stald-DM.dk Elsker min Hjernedøde Gummiged Hvis du kender hesten Stutteri Jestis Pretty One, vær sød at skriv til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
mudder til jer begge to fordi i er såå dumme!  igen dums, mudder til dig fordi du klaskede der her indlæg på tavlen  mudder til min påwni fordi hun gik så godt idag..eller?  og mudder til alle i verden fordi jeg ligesom hende i de voksnes indæg selv skal muge min boks og rydde op på mit værelse 
mvh. Nanna og Fersken Fersken, rød, hoppe, 135 man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
31-05-2006 17:59 |
|
MUDDER (dvs. heste-eskrement, heste-urin, menneske-eskrement, menneske-urin, en lille smule jord, og et par kokasser ) til: TEAM MØLLEN - Fordi hun er så dejlig  TÆZZAH (TIZZÆD) - ^ & fordi hun ikke kom om lørdagen på dyrskuet SASMA (ZAZZI) - ^^ & det samme som zæd OG ALLE ANDRE PÅ JHN OG HN FÅR SAMME OMGANG. MWUHAHAHAHAHA NU ER DITTE RIGTIG I GANG 
K A R R Y W U R S T Tot <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Kaster i hovedet på ThaiZe, duke og NataSha - og skjuler mig så i min seng . JEG KOM FØRST! Nu kan I ikke tage mig! WAHAHAHAHHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
31-05-2006 18:11 |
|
Til Julie fordi hun ikke må stjæle Lars (Nogle der kender ham? - Jorden dejligste dreng ) Mudder til Sasma fordi hun kan lide toldere men ikke tolke, og så fordi hun forvirrer mig  Mudder til Futte og Putte fordi de er dejlige!!!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mudder til : |
|
|
ja så er der mudder!! Stinky får en ordentlig rulletur i mudder Fordi hun er sådan en god veninde ! Chaos får en klat mudder godt og grundigt tværet ud i hovedet Fordi hun bare er Chaos  Simi får også en rulletur Fordi hun er så super god til at fange hesten på billeder  Knuuus
Stald DM <3 Løth´s Ami <3 Ingen kan skille os ad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mudderkastning... |
|
|
Mudder til : Josse & Kalle : Fordi hun går i min klasse Christine: Fordi hun er så fandens køn (& sød) Beritt: Fordi hun er en større klovn end jeg er(med alle de dersens ting du går og laver ) Vildrose: Fordi hun kaldte mig Satanist 
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nah... |
Theis |
31-05-2006 18:39 |
|
Tager en *** spand *** kolort, og hælder ned i *** sengen hvor *** Blehajen ligger - Er der ikke *** hyggeligt nu, Line?  *** = Man må jo ikke bande Så det blev cencureret bort  TaSJa kan også få en klat mudder lige i fjæset *SLAM*
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en kiiiks :P |
~kiksen~ |
31-05-2006 18:45 |
|
mudder til alle dem der har hest/pony!  + alle de andre, undtagen miig!  eh.. 
k. H. kiksen fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine mudderklatter |
Vildrose |
31-05-2006 18:48 |
|
skal Odin have fordi hun er den bedste veninde man kan have  og Pil fordi hun er er så lidt på jhn 
- mvh Vildrose staevnephotos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mudderklatter |
piller-paller |
31-05-2006 18:50 |
|
du skulle ikke tænke dig at kaste på mig vildrose. 4 mudderklatter igen fordi jeg er 4 år ældre end dig og en sidste. fordi jeg synes du er superalletidersmega sød. og én til josse med miré fordi hun ikke er i århus nok. peace.
betragt mig som en tysk reklame. jeg er ikke placeret i den bedste sendetid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muderklatter til pillepralle. |
Vildrose |
31-05-2006 18:54 |
|
jameeen så får du bare 5! fordi at du er så sund. og fordi du er så glad altid, i modsætning til mig. ahh forresten fortjener molle og juzze også 10, fordi de er så sjove at høre på. fordi de indtaster beskeder på min telefonsvare konstant, mrff haha
Vildrose +__+ Med Sunzet's Apple Jack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjfjhghgjkh |
|
|
En rigtig dejlig stor klat med sten og alle muglige ting i til min elskede Chela, for di hun er så sød Og det samme med Patricia Jørgensen! Og så lige en dejlig splattet lige i fjæset på Fjordbollen fordi hun er så Dåååååm  OGså lige til jer alle andre også 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Line får lige en herlig balje maddikefyldt slimet, klæbende, altædende mudder over sig, og så kan hun have det så godt, når hun prøver at gemme sig  Theis får 7 spande møghamrendelækkert baby-puha (STIK DEN!) i fjæset, og noget af det røg også ned i hendes hals, så hun kaster op på Line og Natacha  Natacha får baby-puhamudderet som Theis kaster op, i hovedet, og begynder også at kaste op  Do you dare??? 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
*Kaster en ordenlig mudder klat i hovedet på Theis*  Og Simi skal også have en ! For hendes pokkers gode billeder 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snederere |
|
|
EN STORT klat mudder til Molle, fordi hun er så dejlig  Og en til Vildrose fordi hun var syg lørdag  Og en til bananbrød fordi jeg tror hun hedder Banangrød og fordi vi ikke kunne finde hende lørdag  *lister mig hen til en folk hnér og hælder en stor klat mudder på dem  *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjjhjkhjj |
|
|
Forresten skal Bessemoaaar/Moaar Rollo have en ordnelig basis mudder lige i fjæset fordi hun vil af med mig  Og en til Sasma fordi hun vil have mig 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc-Tossen94
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wheee... |
Olaa - Nu med Line |
31-05-2006 19:43 |
|
Giver først en til ALLE  Og derefter giver jeg en kæmpe spand til Avana, for hun også har super meninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
En ordentlig klat til toss. Bare fordi du nok er jordens dejligste møgunge (:
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
31-05-2006 20:10 |
|
Olaa - Nu med Line : Det gør man ikke ustrafet! Du bliver lagt i baljen! 
KH. Avana - Jeg er ikke negativt indstillet... Der er bare en masse, jeg hader!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Olaa min snutter <33 |
Olaa - Nu med Line |
31-05-2006 20:14 |
|
Avana: Ad  Jeg er skuffet. Du får først en tur med vandslangen og så ned i nogle spåner, og så skal du ned i mudderet xD LOL, jeg vil ha billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dskjgbskgbæidsgb |
Nanna (Sebastian) |
31-05-2006 20:16 |
|
en klat til line larsen fordi så håber jeg hun kaster en kokosnød tilbage  og til jennifer fordi så kan jeg former hjerter af dem og det bliver hun *** sur over  og til vickie fordi hun er så skidesød og dejlig! og til sasma fordi så kan vi begynde og kalde hende splatma 
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zøasdælkøalpæd |
|
|
Rollo fordi hun vil af med mig *-:
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Voodan |
stellasven |
31-05-2006 20:25 |
|
Tine . For en KÆMPE klat mudder, fordi hun har Jolly, og jeg bliver så P***E ærgelig over at det ikke er mig der har Jolly  Han er bare så flot  Og en en til Sasma, fordi hun har en klæbehjerne, som nu er blevet mudderet til  aj jeg stinker til det her 
Voodan I love you, I swear that's true I can not live whitout you Katrine og Voodan, nu næsten uden Voodan-flip <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MUDDERKASTNING xD |
Team Møllen * |
31-05-2006 20:30 |
|
Argh, mudder på BananBrød fordi hun er så elsket  Mudder på Simi fordi at hun altid tager sådan nogen gode billeder! Mudder på Theis fordi hun har de seje glimmer grimer som jeg også vil have! Og også mudder på jer andre fordi at i SLET ikke er så mudret som i kunne være 
Det sagde jeg så ! *** Marthine og Lukas <33 Vi kan lige det vi vil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm- |
*LoveDem* |
31-05-2006 20:35 |
|
Avana: ArRr... så du tror ikke på mig? han troede ikke på ånder - han snakkede med dem  Du har gjort mig fornærmet  Og derfor for du den største mudderpøl lige ned i underbukserne/g-strengen. Så kan du lærer det Æblet: Du skal altser også havde noget, fordi du sætter billeder ind af din smukke shirley HVER uge, så du næsten driver mig til vandvid  (på den sjove måde ment) -Din hest ER skøn. Find-Nemon: du skal også havde noget mudder, fordi vi ikke må kalde dig 'Find-nemo' Lev med det  Og til alle jer andre i skal sku også havde masser af det hele 
Taxi<3 Top <3Linda Lev livet ud Ungdommen varer ikke længe Findes der noget bedre end heste? NEJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MUDDER! |
Olaa - Nu med Line |
31-05-2006 20:41 |
|
MUDDER TIL JER ALLE FORDI I GIVER TIL ALLE, ISÆR TIL DEM DER HAR SKREVET HER, OG DEM DER SKREV FØR MIG! Lille smiley 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wejkgnlerv |
|
|
panserne fordi de nakkede mig i dag, og jeg derfor fik en bøde på 500kr fjordbollen fordi hun mener jeg er hendes moster tiss fordi hun vil have jeg trykker på hendes banner
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
31-05-2006 20:44 |
|
Kolort i Hovedet på Trøller, fordi hednes Pony er SÅ grim  Så Til Team Tiss med rent æltet mudder lige i hovedet , Fordi hun bor på gård . Så babylort i Fjæset på Fjordbollen fordi hun har 2 heste xD
¤ Bella ¤ <`333 Dog uden Jolly nu . *SUK* <`333 ♡ Men Nu med Flying Don Chello ! <`333 ♡ Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger  www.Isabellasbutik.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
31-05-2006 20:53 |
|
Kolort i Hovedet på Trøller, fordi hednes Pony er SÅ grim  Så Til Team Tiss med rent æltet mudder lige i hovedet , Fordi hun bor på gård . Så babylort i Fjæset på Fjordbollen fordi hun har 2 heste xD
¤ Bella ¤ <`333 Dog uden Jolly nu . *SUK* <`333 ♡ Men Nu med Flying Don Chello ! <`333 ♡ Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger  www.Isabellasbutik.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Så får I alle bare en stor omgang mudder hver ... på hele JHN.. 
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Harald <,3 |
Caro Med Prin$en Harald <,3 |
31-05-2006 21:06 |
|
 Til jer allesammen!!! 
Caroline med Prinzen Harald </3 And wee are nothing without each other And together wee are everything wee need!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålå |
Vildrose |
31-05-2006 21:15 |
|
damnt Nanna med Klaus fortjener også en, fordi at hun stadig har klaus. om hun vil det eller ej 
Vildrose +__+ Med Sunzet's Apple Jack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose... |
Nanna (Sebastian) |
31-05-2006 21:29 |
|
så får du en tilbage fordi du stadig har... øhh... du har... arh @!#$ it.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *LoveDem* |
Find-Nemon |
31-05-2006 22:07 |
|
*LoveDem*: Aldrig kalde mig Find-Nemo uden N til sidst Kæmpe mudderpøl til dig. Hå hå.. Btw glemte da Stinky. Men også kun for Anden er hendes sjæleven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
*LoveDem* |
31-05-2006 22:17 |
|
Find-Nemon: Hvad sker der hvis jeg gør det?  "Åh, jeg pusser min hund på dig Julie" "Uhh, jeg bliver SÅ bange"
Taxi<3 Top <3Linda Lev livet ud Ungdommen varer ikke længe Findes der noget bedre end heste? NEJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm, |
*LoveDem* |
31-05-2006 22:19 |
|
Find-Nemon: Hehe, jeg skal nok lade vær med at kalde dig det  -Bare rolig, så ondskabsfuld er jeg så heller ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke... |
Theis |
31-05-2006 22:36 |
|
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *LoveDem* |
Find-Nemon |
31-05-2006 22:54 |
|
*LoveDem*: En hund? Hå hå det er ingenting ift. hvad jeg plejer at bruge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Til alle dem som har givet mig. Også til Kristina G. Outzen fordi hun er rigtig sød at skrive sammen med.  Og til Stinky fordi hun bare er dejlig.  Og til Josse fordi hun er sjov og også dejlig.  Og til Odin og Vildrose fordi, ja, derfor. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 3 kr. pr. billed, se etv tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis; |
|
|
Ingen fisk, og ingen furbyer.. Jeg har noget der er mere effektivt  Jeg dræber alle de edderkopper der er på mig, efter jeg er blevet drevet til vanvid, hyperventileret, fået angstanfald og hvad der nu hører med! Alle de døde edderkopper smider jeg så efter dig!!!  De er OVERALT 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
JEG VIL KASTE MERE  Stinky: For hun er så skøønno TOSSET, Muhahaha.. Stald DM: Fordi hun er SÅ god til at stave  RikkeJ (Spotlight): Fordi du er skøør 
Mvh. Cecilie & Katja © www.Stald-DM.dk Elsker min Hjernedøde Gummiged Hvis du kender hesten Stutteri Jestis Pretty One, vær sød at skriv til mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm. |
*LoveDem* |
01-06-2006 12:01 |
|
Find-Nemon: Åhh? Du er sku farlig  Ja, hvis du bruger noget der er værer ind hunde til at nedlægge dem der kalder dig det? Så tør jeg slet ikke kalde dig det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *LoveDem* |
Find-Nemon |
01-06-2006 12:25 |
|
*LoveDem*: Jeg er født farlig - eller nåh nej, det var måske ikke mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nanna (Sebastian: LOL! Værs'go - en kokosmød MED mudder . Tilfreds?  ThaiZe og duke: *Hjælper duke med at dræbe nogle edderkopper - vi sender sgu nogle ned til Hempfling, Rikke! . Som slut tager jeg alle edderkopperne, og ligger dem oven på en mase døde fisk og furbyer. WAHAHAHAHAHOSTHAHAH  Og til duke - skjuler jeg en masse edderkopper bag din seng som kan kravle op af din væg, og sige små "tik-tak" lyde når du slukker lyset  (Godt I ikke kender de ting jeg frygter )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
Christine |
01-06-2006 14:50 |
|
ooog så tror jeg vidst nok liiige at en hvis Whatever og en hvis *Gajolen* får 20 tons mudder ned over sig fordi de var så frææække at overdynge mig med mudder, og komme med alle de skæve komplimenter 
- Christine The best things in life aren't things
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
MUDDER til A L L E fordi i bare er nogen skide dejlige mennesker 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM, |
*LoveDem* |
01-06-2006 16:57 |
|
<3TheÆblemos<3: MUDDER TIL DIG, FORDI JEG IKKE MÅ BLIVE DIG 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna (Klaus) |
Vildrose |
01-06-2006 17:19 |
|
hvadså nanannananananana 
Mvh Vildrose Some people are so afraid to die that they never begin to live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mudder!!! |
naha |
01-06-2006 19:07 |
|
en stooor klat mudder fra ridebanen lige i hovedet på jer alle sammen *griner ondt* jegb spuler jer alle sammen over med den ISkolde haveslange *gnæk gnæk* og NU det bedste jeg ødelægger alle husets hovedpuder så alle fjererne flyver rundt og sætter sig på jer så i ligner ISBJØRNE HAHA ta' den! *dobbelt ondt gnæk gnæk*
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fejl? hov, den er rettet nu,.! |
*LoveDem* |
01-06-2006 23:56 |
|
<3TheÆblemos<3: MUDDER TIL DIG, FORDI JEG IKKE MÅ SPISE DIG 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wee me to. |
Cykel pumpe |
02-06-2006 16:39 |
|
Caro Med Prin$en Harald <,3 : STOR mudderklat , med mel i så det bliver X.tra klistret lige i Nakken til dig..
Hvem ka´ vi li´ `? Mig Hvornår ka´ vi li mig ?Altid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
unfautless xD |
02-06-2006 17:27 |
|
Jeg kaster en i hovedt pååååååååååååååååååååå
- unfautless. også kendt som Nanna eller And 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksaælkasd |
|
|
Må da også lige kaste en på Tiss: Fordi hun siger jeg er så ARGH
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk aka stævne krikken <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
*LoveDem*; Mere mudder til dig fordi, at du tænker på at spise mig ! 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår+ |
|
|
Tager en balje mudder og hælder det over mig - så er I fri for at mudre mig til, nu når jeg selv har gjort det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehehe |
|
|
Mudder lige i hovedet på JaQ, for så glemmer hun mig ikke lige foreløbig  Og lidt på fødderne af alle, der synes jeg har lausig(?) humor. Dvs. I får lidt alle sammen 
GURAMIEN Good to be special
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Fyyyrre en stor mudder klat i hovedet på Line Larsen, "Hva' var det du vandt?" .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrØlÅr |
|
|
Bruger hjernen(som er rimelig stor) og hælder en hel tøndeful muder over:
Dums<3: For af starte det vidunderlig mudderindlæg  <3TheÆblemos<3: For af ha' det fedeste navn, herinde..! LineLarsen: Derfor..! Avana: Os derfor..! Fjordbollen<3: Fordi, Fordi, derfor..! Theis: For af lave såh funny indlæg..! Find-nemo: Go' film Demo: Husker det navn så godt ! Naha: Hmm..? Vildrose: Fordi hun tit er på Sasma: Du får li' lidt mere...! Muha 
Liv livet..! - Har Samsung på dig..C=
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrØlÅr |
|
|
Heeh.. Siden der er ingen der skriver efter mig, gør jeg det igen 
TIL VILDROSE:
Jeg tager en spand med koshit(ko-@!#$) og fylder den op med en blanding af appelsinjuice, kakao og Æblemost. Og hælder ud over dig..! Muha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
***samsung***:  GRR!´*Kaster en STOOOR mudder klat i hovedet på dig*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mudder! |
|
|
Mudder til alle på JHN! Specielt Nanna(Sebatian) fordi at... Derfor! Fordi hun hedder Nanna(Eller noget...)! Super grund  Alle andre: Fordi i er nogle ænder! MUDDER!!! MUDDER!!! MUDDER!!!
Mai og Mustang Sally Medlem af NWR -Natural Western Riders-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Indrøm det nu - i kan UMULIGT vinde  Theis er duke er stadig ikke kommet sig over mit angreb på dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muha... |
|
|
Jah, så ska' dums <'3 ha igen..  Fylder ponyens fodetønde op med mudder & fylder den op med hendes eget ande shirt..! Lol, såh ka' du lær' det.:!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|