Åhh gud, så kom den 5. 
De andre tråde: www.heste-nettet.dk/fo...56/586956/
Lad mig starte med at sige, ARGHHH!!! Tak det hjalp. 
Nå, min morgen starter med at jeg cykler kl. 7 for at fodre hestene (kommet hjem fra fest kl. 2 om natten, så var pænt smadret).
Cykler totalt i mine egne tanker, og sku lige kigge ned på min sko (spørg ikke hvorfor?), men cyklen drejer, og jeg vælter med. 
Mit ærme på min jakke går totalt i smader, og jeg får en temmelig træls hudafskrabning. 
Da jeg så kom ud til hestene, foder jeg den lille Pony først, og bagefter Nelli, da Nelli's mad ikke var blandet sammen.
Står så foran krybben, og blander det, mens hun står meget utålmodigt bagved, så begynder hun at tikke, og rammer mig lige bag ved knæet, så jeg knækker sammen, og knalder knæet ind i boksdøren = av! 
Cykler så hjem igen, og ligger mig til at sove igen, så kommer min mor løbene ind 10 min efter, og råber at kaninerne er løbet ud af deres indhegning, så måtte vi på kanin jagt. 
Svært at fange 3 ikke særlig tamme kaniner. 
Ind igen, men klokken var nu blevet så mange jeg ikke kunne nå at sove igen. dooh!
Op og spise morgenmad, også ud til Nelli.
(dagen før havde Nelli været så latterligt til undervisning, at min passer måtte hoppe af hende og gå ind i ridehuset, så skulle lige sætte hende på plads).
Min mor støder så til derude, og vi longere hende så ude på den MEGET våde bane.
Nelli skal så forbi et par stole i longen, og da hun bliver bange for dem, hopper hun hen til mig, og knalder forbenene i jorden, så jeg bliverr pladsvåd. Møgkrampe 
Hjem igen, og afsted på arbejde.
7 1/2 time DOOH!
De første par timer går godt, indtil softh ice masikinen "prutter", så jeg bliver fyldt til med is. 
Så skulle jeg blende noget guf, dooh, glemmer at ligge viske stykke over, så min røde trøje blev fyldt med hvide pletter (kæft jeg var yndig).
Så skulle jeg fylde slik op, og havde lige taget et stort stykke slik i munden, noget vindummi noget, da en jeg ikke havde mødt før, (men snakkede en del over msn og sms med temmelig lækker), træder ind af døren, og jeg kan ikke snakke fordi jeg har min mund fyldt med slik, og det tager altså 60 år at tykke med sådan noget, gal det var pinligt.
Nå, senere står jeg så og betjener en kunde, ud af øjen krogen, ser jeg så noget rigtig stort sort kravle på gulvet, kigger ned, og begynder at bakke og skrige, da den kralver hen mod mig.
Kunderne står og kigger sindsyg mærkeligt på mig, især da jeg så finder ud af, at det var en stor nullermand. 
Så skal vi til at lukke, og jeg fare rundt, vil jo gerne være færdig i god tid.
Skal så lige betjene den sidste kunde, og knaler så kassen ind, men glemmer at flytte mine fingre, så har nogle meget ømme fingre. Og kunden blev sindsyg forskrækket over mit hyl.
Så har vi så lukket, og der er sindsyg mørkt, mens vi går igennemlagert, kommer så til med skidtposen at skubbe til en hel kasse med gajoler, så de ryger på gulvet, så blev vi lige 10 min forsinket. 
Dooh!
Nu vil jeg æde mit stykke kage, og smutte i seng, og få en ordentlig nat søvn.
Status: Hudafskrabning, blåt knæ, MEGET ømme fingre, og et hår, der er fyldt med guf, mums. 
Hyg jer.