|
|
| klassekamerats far død :/ |
|
|
puha, ja i lørdags døde en af mine klassekameraters far, efter de for et par måneder siden havde fået nyheden om at han ville dø inden for de nærmeste måneder... Puha, det er ikke rart, og virkelig forfærdeligt fordi vi hverken kan gøre fra eller til for at hjælpe hende puha, kan slet ikke forholde mig til det... det jeg så tænkte på, det var om man ikke ved begravelser plejer at skrive sådan et kort til familien hvor man skriver at man er meget ked af deres tab og lign ? for så ville jeg sørge for at vi fra klassen fik givet hende et på fredag ved begravelsen... håber der er nogen der kan hjælpe mig, for vil gerne bare gøre et eller andet for at vise at vi tænker på hende (selvom det ikke hjælper, men så ved hun da i hvert fald at vi prøver) en lidt trist hilsen fra mig 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh .. |
|
|
Jo det synes jeg da I skulle gøre.  Lyder godt nok ikke rart! Synd for pigen. :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
| Forfatter:  |
Jolly Jumper |
| Dato:  |
23-05-2006 18:28 |
|
Puha.. ikk godt  Jo man kan sagtens skrive en hilsen til de pårørende.. og så sende en buket blomster til faren...
Mvh . Mette L. Jensen Jolly Jumper er guds yndling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdgsdg |
|
|
jeg har prøvet det samme for et halvt år siden. pigen soim mistede sin far var startet på efterskole, men da hun gik i min klasse var vi meget gode veninder. hendes far faldt op på arbejdet en dag og døde. sådan helt uden varsel! han fejlede ingenting, prøv og få et opkald på din efterskolen at din far er død  vi (mig og min veninde, som havde været gode venner med hende) tog til hendes fars begravelse og hele klassen gav 5 kr. til en bårebuket hvor der stod et eller andet på.
Don't come to close I'm allergic to losers!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
For 2-3 år siden døde en af mine klassekammeraters mor også, efter lang tids sygdom, og de/vi vidste godt det ville ske, men det er alligevel ikke rart, og man ved slet ikke hvad man gøre og sige til vekommende.  Vi gav en blomsterkrans fra klassen til graven, og mange tog med til begravelsen for at vise at vi tænkte på dem.
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang det at tage med til begravelsen |
|
|
ang det at tage med til begravelsen: det er flot at der er nogen af jer der har taget med til brgravelserne men det ville jeg virkelig ikke kunne klare, begravelser er virkelig min svage side... ville side og tudbrøle selvm jeg aldrig har mødt manden, hvilket jeg vil finde dumt... og så har har hun kun gået i klassen i et år (som resten af os) så det er ikke sådan at vi kender noget af hendes familie eller lign, kender kun hende, har aldrig set hverken hendes mor eller far, såeh... men eftersom jeg regner med at hendes kæreste (som også går i klassen) skal med, så ville jeg evt bede ham om at tage det med... men hva skriver man på sådan et kort ?
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh .. |
|
|
Man skriver vel at det gør én ondt, at hun skulle miste sin far, og at I er der for hende hvis hun har brug for jer. Noget i den stil Tror jeg. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
En fra min klasses bror døde i december. Vi tog alle med til begravelsen og så splejsede vi om en krans hvor vi skrev et eller andet i retning af; "hvil i fred. 9 klasse stevns friskole"
Det er forfærdeligt svært. Vi gjorde det at vi ikke nævnte det mere end højst nødvendigt, men bare lyttede til ham når han ville tale..
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For... |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
23-05-2006 19:05 |
|
5 år siden begik en fra min klasses far selvmord. Jeg var gode venner med hende, og hendes far. Det kom som et stort chok. Men hun sagde at hun ikke vil ha nogen med til begravelsen, det ville hun ikke ku holde ud, så i stedet for gav vi nogen blomster  Det er trist
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrØlÅr |
|
|
Syntes da klart af du godt kan skrive det ! Det er S*U ikke sjovt af miste en man er så tæt knyttet op til, da jeg for 2 år siden mistede min 2 årige kusine, fik jeg breve fra hele min klasse(Kun pigerne) og lærene var altid parate til af hjælpe når jeg gik i chok(det gjorde jeg tit!)
Mine veninder ville gerne have været med, men fordi af begravelsen skulle holdes i stilhed kom de ikke med(desværre)! Min kusine døde af dårligt hjerte, kun var den eneste i Danmark i 2001-2003 der havde den mest sjældenede hjerte sygdom.
Skrev: Emilie, hende med alle fantasi dyrene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig ... |
¤ Bella ¤ |
23-05-2006 20:05 |
|
Puha , det må heller ikke være rart , at vide at sin egen far dør inden for 1 måned .
¤ Bella ¤ <`333 Dog uden Jolly nu . *SUK* <`333 ♡ Men Nu med Flying Don Chello ! <`333 ♡ Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger  www.Isabellasbutik.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trist... |
|
|
Jeg har prøvet det før. Hun blev rigtig ked af det, hvilket også er klart, men man kunne ikke rigtig hjælpe hende, til sidst begyndte hun at udnytte det, fordi hun fandt ud af at hun fik meget opmærksomhed når hun græd over det  Jeg mener nok at vi sendte et kort fra klassen, og hvert år på hans "døds-dag" tager vi på kirkegården. det er lidt nedern i længden. men hvad kan man gøre ved det ?!
Whatever  .Nu med Lacarus(Brian). .Amme Namme Nam, Haps Haps Haps. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkzsnsk |
Lineaa |
23-05-2006 21:18 |
|
Jeg prøvet det to gange. Først døde en af mine veninders far, meget pludsigt af en blodprop i lungen. Han blev kun 40. Vi sendte blomster og kort fra klassen hvor der stod: Kære... I har vores dybeste medfølelse. Vi sender jer vores tanker og håber at i må komme igennem denne svære tid. Det var hvert fald noget i den retning. Vi lyttede til hende når hun havde brug for det, og nogle deltog også i begravelsen. Det skete i marts sidste år og nogle og hun er kommet videre, men en gang i mellem bliver hun stadig meget ked af det, tit hvis der bliver om død, og plejer hun at få det bedre hvis man giver hende en krammer og lytter til hvad hun fortæller om sin far.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| begravelse.. |
|
|
Jeg ville være blevet glad for tanken.. Det er muligt at pigen ikke takker jer, og det må I ikke misforstå.. Hun sætter helt sikkert pris på det.. Til min mors begravelse kom der ingen kort fra min børnehave (så vidt jeg ved), og det er måske også klart.. men jeg var nu blevet glad for det alligevel  Synes jeg I skal gøre. Og I skal skrive det med jeres egne ord, men noget om at hendes/deres tab gør jer ondt og at I har dem i jeres tanker. Håber det hjalp 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Midtfyns D-stævne d. 28-29. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en kiiiks :P |
~kiksen~ |
24-05-2006 08:59 |
|
lyder ikke rart for pigen, synd for hende, sys som mange andre at det der med kort tingen... er en go ide!
k. H. kiksen fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har en pony, der skifter farve ? |
|
|
Har også prøvet det  For et år siden var der en dreng i min klasse, der midstede sin mor af brystkraft .. Vi sendte også en buket.. -Vil lige sige der for 1½ år siden var en dreng i min klasse der døde 
Part søges nu i Køge/Herfølge, se præsentation ! Mvh. Freja Stolt medlem af SÆK* Skøre Ænders Klub Jeg arejder for lykke-nielsen.com 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det er så trist  Min venindes far døde for to år siden. Han fik et andfald og døde han blev vist omkring de 65. Jeg tog til hans begravelse og alt det. Rigtig sørgeligt! Men havde lidt svært at forholde mig til det, fordi kun havde set ham og sagt hej hvis jeg en enkelt gang så ham. Det værste var at hun gav sig selv skylden, for ikke at havde været der hurtigt nok. At han var død fordi hun havde smittet ham med indfluenza(Det var indfluenzaen der vist startede det) osv.
Don't you dare to try change me. #Part i 8400 området søges!#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Begynder bare helt at tude  Synes det er så sørgeligt... Men synes at I skal sende et kort.
"Nadia og Silver sock" If you got nothing, you got nothing to lose. SPRINGRYTTER;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det der... |
Nanna (Sebastian) |
25-05-2006 00:04 |
|
er total deja vu af hvad jeg lige har oplevet. min veninde fik at vide at hendes mor ville dø inden for 1 måned, det fik hun at vide for en måned siden. og hun døde for 2 eller 3 uger siden. scary.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for alle svarene |
|
|
tak for alle svarene  jeg har nu fået det fixet, blomsten er købt, kortet skrevet og resten af klassen var yderst forståelige overfor min idé og ville hellere end gerne punge ud med de 7 kr hver, for maries skyld... og hendes kæreste tager det med i kirken i morgen... bliver sku også hårdt for ham :S har siddet og snakket med ham nu her, og han ved virkelig ikke hvad han skal gøre... han kan jo ikke gøre det fjerneste for at hjælpe hende, og samtidog prøver han jo at være stærk for hendes skyld, men han har jo også kendt faderen i nogle år, så han har det bestemt heller ikke nemt med det ... puha, det er sku svært at forholde sig til :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|