Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Auvv! Dumme hest!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 14:26

Hej alle jer dejlige JHN'er!

I går var jeg så lige ude og springe på Mali, som er 'klubhest' på 'Regnbuen' (hvor jeg går).

Nå, men så skulle jeg lige trække ham ud på fold først, hvor vi skulle igennem nogle buske (hvor der altså ikke var plads til både mig og hesten), så han traver lige et par skridt, og inden jeg får ham stoppet, står der altså et hus i vejen

Så jeg glemmer selvfølgelig at give slip, og flyver med hovedet først ned i en kæmpe mudderpøl

Så jeg ender med at have mudder, grene, kviste mm. i håret og overalt på mig. Hmmm... Irriterende!

Nå, men da jeg så har været i et hurtigt bad derhenne og har fået en helt vildt lækker kedeldragt på, skal jeg ud på banen og springe. Når jeg så har varmet op og skal tage første spring, stopper ponyen lige efter springet og jeg flyver ud over halsen!

Iiiih!!!

en kommentar fra

*'¨C£C|L|£¨'*

<3CHOKOLADEKAGE<3

Den ultimative kaloriebombe!

(nyt navn- nu er jeg bare lækker)

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig ..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 14:48
Tro mig , jeg kender det !

¤ Bella ¤

<`333 Dog uden Jolly nu . *SUK* <`333

Men Nu med Flying Don Chello ! <`333

Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger ;)

www.Isabellasbutik.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hhuyvgyuhh
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 21:30
Stakkels dig men det må have set sjovt ud

KH Simone
0
0
Svar på denne tråd

jeg er en kiiiks :P
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 08:57

lyder altsaa lidt sjooovt!

k. H. kiksen

fighter <3 11-5/06 13-5/06 savner ham

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 13:19

Tro mig.

Det var bare ikke din dag der cecilie ;)

Men det så godt nok Komisk ud dir spring :D

MVH

Sophie & Lucas <3

0
0
Svar på denne tråd

abcdefg...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 14:13
min søster har været ude for næsten det samme.. vi var til ridning og så skulle hun springe... da de kommer hen til springet stopper hesten en halv meter eller der omkring inden springet- hesten ville ikke springe men min søster kom da til at springe alligevel for hun gled over halsen og landede på den anden side af springet til at starte med var jeg bange for at der var sket hende noget.. men da hun så rejste sig op kunne hele rideholdet ikke lade vær med at grine det så altså så sjovt ud at hun sad på den ene side af springet mens hesten stod og kiggede på hende fra den anden side

Hilsen Katja <3<3<3<3<3

A Feisty Girl....!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider