Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

landstævnet...!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 12:20
hey...!

jeg var til landstævne på min ponze som jeg jo har fortalt hvor vi dessvære fik en bom i om springningen.
men jeg ville bare lige sige at jeg så en hel masse kendte springe Jeg klappet faktiskt J.S magic*er stolt*
og jeg så den også springe med Emilie Juul torup....

og jeg så Ditte pedersen springe på Merzita(tror nok det var det den hed)
og jeg så Sonja Sørsen med Helle(hun red rundt i en Rocker jakke mens hun varmet op på helle den var for sej den jakke)

og jeg så Christian Shou og Martin bundgård
og Bendicte kejlbjerg og hæhæhæhæ og så selvfølig Cliff og Nick Skøtt...

syndes det var et vildt godt stævne....

og så vild jeg lige spørge om der er nogen dar skal med til det næste landstævne skovsbogaard holder for ponyer i år??....

Qnuzzer Liv
0
0
Svar på denne tråd

Re: landstævnet...!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 12:29
Hejsa,

Lyder som et spændende stævne du var til =) Alle de berømtheder du fik set, hehe

Sidste weekend var der championat for ungheste i Bjerringbro og jeg var oppe og se min onkel og hans 4 års springvallak... Så ham der Daniel Cassøe Jakobsen (Er det ik det han hedder?) og hans storebror Casper Cassøe Jakobsen - woow *LoL*

Martin Bundgård ska måske købe min onkels hest - håber jeg nu ik, for jeg er helt vild med den hest, hehe

Ærgeligt du fik revet en bom ned - held og lykke næste gang =)

;-D Rollo ;-D

Check this out --> http://zip.to/mulle <-- Månedens hest, awards, læs om Rollo'erne og meget andet

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 12:36
Jeg skal med i dressuren og starte fra La4 og opefter (til PRM) På Krumme og muligvis også Atigon, da han pt. er skadet nu!! :-(

Men Krumme er sund og rask, vi træner og træner til Sj.-mesterskabet i juli, og så landsstævnet på Fyn!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 12:42
Na§ta§§ia: Det var da ærgeligt med Atigon. Hvad er der sket med den lille ponze??

Ja, har selv været med til et landsstævne (altså som passer for to ryttere).
Det var bare det i sønderborg. Det er virkelig sjovt at se alle de store stjerner ride. Og S klasserne, er altså også vildt fedt at se på!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 12:51
Han er blevet sparket af Krumme (ved et uheld) dor nogle uger siden, har haft sommer ferie, men da jeg skulle begynde at ride ham igen, var han meget halt. Han er på medicin og atroflex lige nu, som min mor giver ham (hun er dyrlæge...) Nu må vi bare håbe det snart går over, men måske er der sket en skade på knoglen?? :{-( Nu prøver jeg at trave lidt i dag, men det er sikkert ikke blevet bedre...

Jeg kommer rimelig sikkert ikke til start i Sj-mesterskabet på ham, kun Krumme...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 16:26
Na§ta§§ia: Æv, det var da godt nok ærgeligt:-(
Håber ikke at det er så alvorligt igen.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 16:38
Ja jeg skal til det i september!

Men Liv, så du mai? Jeg tror at jeg så dai!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 18:51
Skal desværre ikk til stævne i et stykke tid da min lille pony her ondt i rygge :{-( Men jeg skridtede en lang tur på hende idag, og hun var ikke øm så det går fremad!!!

*Stine*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 19:44
He he.....! Så Katrine Lund Olesen, Ditte Pedersen, Maja Renee Jensen, Charlotte Amalie Kirkegård, Anders Vestergård Carlsen, Martina Møller, Carina Neverman Thorup og alle de der!
Mig og min mor snakkede med:
Martina Møller - om Berlinetto!
Anders Vestergård Carlsen - om han har sådan nogle specielle tynde skarpe Stübben spore!
Kram Julie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 19:57
ok, sejt!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 20:07
Emilie har redet for min rideklub<--*er meget stolt*!!

*Vibeke*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 20:30
Fedt nok!! -Dog ærveligt at I tog en bom..:-)

Jeg har også været til en del landstævner, da Fredericia Rideklub holder et par stykker om året...-Så jeg har også set en mazze af de *berømte*...*Gg*

Jeg kender godt Ditte, da min veninde rider nede ved hende..:-) (-Eller kender og kender.. Hun ved hvem jeg er, og jeg ved hvem hun er..*Gg*)
Tjaa, og ellers at de kendte, så kender jeg også Zandra Dons/Dunn (-De blev nr.2 til DM sidste år..) Jeg har gået i folkeskolen med hende..(-Kendt hende i 10 år) Har også redet på hendes pony, før hun fik ham for nogle år siden..! <---Kanon lækker pony!!:-P

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-07-2002 22:45
Jeg interesserer mig ikke rigtigt så meget for de folk jeg ikke aner hvem er...
Kun dme der rider for min rideklub (bla. Anni Marie bertelsen og Jeniffer Fogh P.) ...
men øhm - jah...folk har forskellige interesser! :) Men tillykke med alle stævneresultaterne!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider