Min bedste veninde roder mig altid ud i noget pinligt.
så der er skedt mindst 1000 pinlige ting i mit liv.
Der var engang hvor, jeg havde et par ridebukser på som var alt for små og stramme(de andre var til vask), ´men min veninde tvang mig(Med vold
) til at springe over et spring nede på springbanen,(der var nogle rytter der var ved at varme op til spring undervisning, og min springlærer var der også) det gjorde jeg så, hopla!!
Alle kiggede fordi jeg skreg. mine ridebukser flækkede
og jeg skulle cykle hjem 
men det værste var at min kunne se min R** da jeg har G-streng på, og min spring lærer er en mand 
Enanden gang var i et frikvater hvor jeg stod bag sådan noget mærkelig noget og gemte mig, og holdte øje med en dreng, der går i klassen over mig. min veninde kom og drillede mig, sammen med en anden en, den ene tog min telefon(den gang havde jeg en klap telefon med kamera) og gik op til ham og sagde at hun skulle tage et billede af ham fra mig.. så fik jeg min telefon tilbage men der gik ikke 2minutter inden den ande tog den, og randte op til ham og sagde at at skulle holde den, også løb hun væk. den stakkels dreng stod og så forviret ud... men ingen vil hænte min telefon, så jeg måtte selv hente den. det var værdens undergang
også var der dengang jeg næsten væltede på cykel. den rideskole jeg går på ligger på samme gade som den lækreste fyr i ikast også bor på. jeg var på vej hjem fra rideskolen, havde lige varet nede og ride. jeg cykler som jeg plejer, da der ligepluslig kommer en cykel fra den anden side, og kigger han mod den, Upss.. det var ham, jeg var fuldstendig i panik, jeg viste ikke hvad jeg skulkle gøre. Jeg var lige ved at vælte men det gjorde jeg ikke, men det gjorde min Cykel..
Dumme Cykel 
Mvh. Michelle