Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Pinlige ting i har oplevet
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 20:51

Nu har vi en ' dummeste du har sagt ' så må vi også have de pinlige, ?

Jeg er så dårligt til at huske sådan noget, men her for nogle uger siden oplevede jeg da noget der var liidt for pinligt !

Min ven havde lavet sådan nogle grimme rottehaler på mig, ( kedede mig groft, ) det er sådan nogle rottehaler man laver til små rottehaler , vi kaldte dem delle rottehaler :P ?

Og så skal jeg hele vejen ud på toiletet og se mig, og gu faen om han ikke lige pludselig tager mig i hænderne og slæber mig ( Jeg sir' jer der var modstand :P ) hele vejen ud på hovede gangen , og ligger mig lige der, jeg griner vildt i nogle sekunder , mens han er gået, og rejser mig så, så står der en masse og glor på mig, +skolens lækreste fyr går forbi, @!#$ for pinligt, og hold da op jeg løb ned til klassen, og tro det eller lad være, de har låst døren, så står jeg med de der fiiine dellehaler og sparker på døren, mens mange fra vores årgang står og glor på mig . Pinligt ?

,, Molle Bolle ''

Med ismulen der kan springe 1,10

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 20:59

jo jeg laver mange pinlige ting f.eks. engang gave jeg en dreng fra min klasse en skalde.. hehe det gjorte rigtig ondt på mig især men ikk på ham fordi han havde CYKELHJELM på.. og han havde ikk gjort mig noget eller noget som helst jeg cyklede bar op på side af ham og hyrede mit hoved ind i hans cykelhjelm.. av for fanden råbte jeg bare hehe

mvh sandra

mvh sandra
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

hende med de 4 fede haffer..

0
0
Svar på denne tråd

Pinlige ting i har oplevet
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 21:15
jeg laver aaaldrig noget pinligt <3

mvh. Sabrina.
Stald Kee Daimond
11/9 '97 - 8/2 '06
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 21:15

Ork - jeg har lavet MANGE.

Mig og min veninde var på skiferie, og den første dag skulle vi kun køre lidt på børnebakken.

Nå, den var så ved at lukke, og vi var de SIDSTE der kom op - mig og min veninde. Imens står der en maaasse mennesker og kigger. Jeg tabte så min ski, og hun tager hendes af for at hjælpe mig.

Problemet var bare, at de vendte med bagsiden NEDAD. LOL!

Så jeg begynder at køre baglæns. Jeg skriger så min veninde skal tage fat - problemet var bare, at det ikke hjalp særlig meget.

Så der kommer vi - SUUUSER nedad. Pludselig kommer der bare et KÆMPE hul, med en masse træer. OG SMÅKAGE - så ligger vi op af et træ.

Som det ikke var nok, tænkte de liften og skyndte sig op og se til os. LOL! Mens vi lå og var ved at dø af grin xD

Har SÅ mange - men glemmer hurtigt :L

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Når alt andet er opgivet... læs brugsanvisningen!

. B) *Jeg holder øje med jer* B)

0
0
Svar på denne tråd

tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:04
Lavede en i onsdags til idræt. Vi havde været ude og løbe, og bagefter stod dem der nu lige var kommet hjem der og drak vand. Vi har vist 5 piger og 6 drenge(incl. den lækreste af de aller lækreste). Jeg står så oppe på sådan en lille jordvold, og skal lige over for at hente min jakke. Pludselig glider jeg, skriger(så alle drejer hovedet) og lander lige på røven! Det er flot Emilie :P

- Dejligste -
Fanta og Arabiens Tamara
0
0
Svar på denne tråd

mit svar
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 23:03

alle skriver altid at den lækreste er til stede?

- Det er bare ingen lækre her ?:-)

MVH. Jennifer.
("v")
Z+M
`V´

0
0
Svar på denne tråd

Min tur ;p
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 07:13

Min bedste veninde roder mig altid ud i noget pinligt.

så der er skedt mindst 1000 pinlige ting i mit liv.

Der var engang hvor, jeg havde et par ridebukser på som var alt for små og stramme(de andre var til vask), ´men min veninde tvang mig(Med vold ) til at springe over et spring nede på springbanen,(der var nogle rytter der var ved at varme op til spring undervisning, og min springlærer var der også) det gjorde jeg så, hopla!! Alle kiggede fordi jeg skreg. mine ridebukser flækkede og jeg skulle cykle hjem :(

men det værste var at min kunne se min R** da jeg har G-streng på, og min spring lærer er en mand

Enanden gang var i et frikvater hvor jeg stod bag sådan noget mærkelig noget og gemte mig, og holdte øje med en dreng, der går i klassen over mig. min veninde kom og drillede mig, sammen med en anden en, den ene tog min telefon(den gang havde jeg en klap telefon med kamera) og gik op til ham og sagde at hun skulle tage et billede af ham fra mig.. så fik jeg min telefon tilbage men der gik ikke 2minutter inden den ande tog den, og randte op til ham og sagde at at skulle holde den, også løb hun væk. den stakkels dreng stod og så forviret ud... men ingen vil hænte min telefon, så jeg måtte selv hente den. det var værdens undergang

også var der dengang jeg næsten væltede på cykel. den rideskole jeg går på ligger på samme gade som den lækreste fyr i ikast også bor på. jeg var på vej hjem fra rideskolen, havde lige varet nede og ride. jeg cykler som jeg plejer, da der ligepluslig kommer en cykel fra den anden side, og kigger han mod den, Upss.. det var ham, jeg var fuldstendig i panik, jeg viste ikke hvad jeg skulkle gøre. Jeg var lige ved at vælte men det gjorde jeg ikke, men det gjorde min Cykel.. Dumme Cykel

Mvh. Michelle

0
0
Svar på denne tråd

Fatter and?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 15:00
Som Stinky, laver jeg heller ingen pinlige ting

M.v.h Dums <3

Overdrivelse, fremmer, forståelse!

Sig aldrig hej til fremmede

man kunne lære dem at kende?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider