|
|
| bernstorffsparken fra min kamaravinkel! |
| Forfatter:  |
naha |
| Dato:  |
13-05-2006 22:42 |
|
så blev det MIN tur til at lave et indlæg om stævnet i parken  var der både igår (fredag) og idag! vejret var bare super igår men kunne desværre ikke være der så længe da jeg skulle til konfirmation (var forresten louise med mister malthes meget hyggeligt! ) har selvfølgelig haft kamaraet med hele tiden men gad ikke være så pokkers seriøs så gik mere efter nogle sjove vinkler eller noget stemning  sorry hvis kvaliteten ikke er helt i top men de har været igennem photobucket og størreslen er blevet ændret lidt nu til billederne! har ikke så meget styr på hvem der er hvem dressurhest??   fin pruuh!  fedt billed syntes jeg speciel hest og ung rytter   hopla!!!  dejlig lille hest   DM i bomløbning!! han er næsten i mål   prøv lige at overveje dens ben! de er næsten helt oppe ved ørerne jeg har sløret baggrunden lidt  sød hyp   den er wiiild   min YNGLINSBILLED!!! er den ikke skøn?? nåååårh er altså stolt af det billed  læg mærke til venstre forben.. den tabte en skoen i landíngen og måtte udgå  en glad vinder!  hest: hva sker der her!?  psykokamara    uuuh lækker horsii nogle der vil købe den til mig ??  en Schou? I think   Linse   HOOOLD da op, det var mange... og det er kun et lille udpluk tog noget med 200 bilelde om fredagen... her kommer lidt fra lørdag (idag) gentofte-cup tror jeg klassen hed  og vinderen bleeev...  vinder af old boys klassen  og til slut et par flyvende ponyer!  
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enfdjwknd |
hopzen<33 |
13-05-2006 22:47 |
|
flooot.. troede sq kun der var heste med 
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihihi |
naha |
13-05-2006 22:49 |
|
hopzen<33 det var der også nææsten... men efter old bys klassen var der en pony klasse.. ik sådan en rigtig en, tror bare det var lidt for showets skyld 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Hvor er de billeder super flotte - dejligt at de er så varrierede.. Det må da have været dig jeg har set. Der sad i hvert fald en blond pige med et sort(?) kamera med en enorm linse.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <><><><><> |
Bønne |
13-05-2006 22:50 |
|
Dejligt indlæg, og nogen super billeder 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Orgh du tager gode billeder  Syns du skal komme og tage billeder af Elefanten & Jeg 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajaja |
naha |
13-05-2006 22:52 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Gode billeder! Orh jaer, ham der med kameraet. fyr den af. og de der ponyerne ligner at de skal til at lave en mave plasker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Naha : hvor stod du og tog billeder ? ;p Jeg var der nemlig også om fredagen. heh.
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team KER *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænkte jeg nok.. |
|
|
Fredag, tror det var i klassen inden Nations Cup, på den store tribune.. Sad et par rækker længere nede og i modsatte side af trappen, med en hund. Men der var jo ret mange mennesker, så du så mig nok ikke..  Lagde bare mærke til en pige med et kæmpe kamera, og tænkte at det var en herinde fra. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nahaaa |
Vildrose |
13-05-2006 22:58 |
|
rigtig gode billeder! oorh glæder mig helt til at få nyt kamera nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihihii |
naha |
13-05-2006 23:01 |
|
idag var jeg der fra 10 til halv 2 tror jeg... i fredags halv 10 til halv 1. jeg sad på tribunen helt alene og tog billeder skulle have været der med en men hun kunne ik alligevel. havde sorte cowboybukser på og en hvid top..? og et kamara i hånden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja!!! |
naha |
13-05-2006 23:14 |
|
ja da! det kunne da ha været hyggeligt at møde nogle herinde fra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
Louise (Mister Malthe) <3 |
14-05-2006 00:50 |
|
super billeder naha baha  ingen af malunskii  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallo hallo |
Anne Emily |
14-05-2006 08:57 |
|
super gode billeder 
Knus Anne Emily *At falde af er ingen skam, men af blive liggende er.*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rettelse |
|
|
Super gode billeder Jeg var også derinde igår Lørdag! Sasma:  Billedet er ikke af Charlotte Velin, men af Camilla Enemark og Maglebjergs Grannagh Hero.. Fantastisk hest, og rytter  Knus
Med Venlig Hilsen- Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <3 BU 04/05 rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Sasma - nej, ikke Charlotte Velin, men Camilla Enemark!! 
Med venlig hilsen Mette
"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| louiiise med multhe |
naha |
14-05-2006 10:52 |
|
jo fik taget lidt af hende  tror da det var hende  prøver lige at sætte det ind...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rigtig gode billeder. Hvem ejer egentlig Reape's Pride nu? Synes den pony er SÅ smuk 
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reape's Pride |
|
|
Jeg er også helt vild med den pony Jeg tror det er Mie Daugaard Reimer der ejer den, hun rider den i hvert fald nu..
Med Venlig Hilsen- Anne-K© -Gør din ridning til en fest, rid Irsk springhest <3 BU 04/05 rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
naha |
14-05-2006 11:06 |
|
ja det var ihvertfald hende der red den i parken... her er lidt flere (louise: det er hende ik? )  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Pintoen er det Reapes Pride???
Camilse og Looksen
Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juhuuu |
Louise (Mister Malthe) <3 |
14-05-2006 11:51 |
|
joo, det er malunskii  Er det ok jeg lige sender dem til hende ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
14-05-2006 11:55 |
|
Rigtig flotte billeder  Du er sørme god 
Born to be wild 
And theres nothing wrong with me this is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
sawa |
14-05-2006 12:00 |
|
heldige dig du var derinde
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålå |
naha |
14-05-2006 12:04 |
|
camilse : jep  louise : jep  og til jer andre : taaak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-05-2006 12:35 |
|
 VS.  Pas-på-fusserne-heste 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Davsen |
[ Cille ] |
14-05-2006 13:13 |
|
Dejlige billeder.. Hvor ville jeg gerne have set det Nå.. må nøjes med fjernsynet kl. 14.50  Wauw.. er vild med den sorte pony.. cute 
- Cille - Lykkelig part på Rasmus som nu også fås i hvid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Hvilket program kommer det på ?+ Super billeder ... !
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
naha |
15-05-2006 13:33 |
|
tak  fik ikke set klassen om søndagen.. kunne ellers have været fedt.. men var til konfirmationer red de godt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalsalala |
Rhea |
15-05-2006 14:24 |
|
Hvad er der sket, med de gamle topponyer? Zar, Sorteper, E.T starmover, Cha Cha, osv? Hvorhenne er de?
Rhea & Amiro - Ganske enkelt og let .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Okay.. Rhea: Synes jeg kan huske at jeg så i et indlæg for et stykke tid siden, at den der Zar var blevet aflivet. Nogen der har et billede af den? ville godt se, hvordan den så ud... Og Kathrine, ja det skal nok passe det er Mie Daugaard Reimer, der må være mange piger der har haft glæde af ham. Synes han har haft en del ejere.
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gode billeder... |
|
|
Super gode billeder ! 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Kellerups D-stævne d. 12-13. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rhea ... |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
15-05-2006 19:27 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Rhea |
16-05-2006 10:31 |
|
Stald Vestergården: Hm, er ET ikke ved en Jessica Tolstrang? Jeg aner det nemlig ikke, men synes bare det er mærkeligt at mange af 'vores' top ponyer er endt i andre lande, og at vi ikke ser noget til dem. f.eks. sorteper, var jo knaldgod, men nu starte den da lidt men ikke noget særligt? Synes bare det er lidt trist.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålåålålå |
naha |
16-05-2006 10:35 |
|
ja det er super trist at alle "vores" virkelig dygtige ponyer kommer til udlandet... SÅ KØB DOG NOGLE GODE DANSKE PONYER TIL JERES BØRN, forældre!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Er der slet ikke nogen der har billeder af den der Zar og Cha Cha osv. Har ingen ide om, hvordan de ser ud... Og vil gerne se dem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalallaala |
Rhea |
16-05-2006 20:11 |
|
LunaogLouise: Jeg må jo f.eks. ikke kopiere billeder fra Wiegaarden, så det er jo ret svært at gøre det, desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Okay.. jeg har bare prøvet at søge på f.eks. Zar, der kunne den ikke finde noget. hed den mere eller noget. udover Zar? Men tak... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalallala |
Rhea |
16-05-2006 20:28 |
|
prøv under Diana Kramer? Anja Lykke Nielsen, men du skal nok et par år tilbage i tiden så?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rehtuhers |
Cecilia&Gold n Silver |
16-05-2006 20:29 |
|
Jeg har set Sorteper til vores distriktstævne sidste sommer, så han går stadig herhjemme. Jeg mener også at E.T stadig er i Danmark og bliver redet af en lille pige på 8 eller 9 år ? Hun har vist ogs startet baltic på den.. Men det kan også være jeg husker forkert.. 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Find comfort in pain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|