|
|
| hvem husker du? |
| Forfatter:  |
~kiksen~ |
| Dato:  |
13-05-2006 16:03 |
|
heej.  ikke viiildt lang tid siden vi har haft sådan en tråd, men fik lige lyst!  husker seelv: HGlarsen line larsen bella cecilia&shulay gold'n silver rozita og hennie janni og speedy monicap nins-horselover fjordbollen find-nemo-n patricia j.  æblet sawa whatever josse med mire karen(isabella) bønne meraike33 sasma sandra (beauty star) louise (mistermalthe) <3 simi chaos de fede haffer catja(boy&star) ? carina (boy&star) ? kristina G. autzen OSV. 
k.H. kiksen! Kikset humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Jeg husker: JaQuire Line larsen Theis Natacha Kiksen Cikorie TheOne Cocktail Spassermo/sasma Sandra (Beauty star)¨ Og kan så ikke huske flere 
GURAMIEN Good to be special
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Æblet Guramien Odin HgLarsen Vildrose Theis
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
sawa |
13-05-2006 16:24 |
|
jeg vil huskes!!!
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg husker: |
|
|
Dums <3 Henry og dressurponyerne Jannie(magic bonnie) xzofiex jose med miré stinky simi karen(isabella) sasma trøller timon .zazs. Beritt Rollo Kristian Natacha Karoo Sandra(beauty) Line_calano Nadja(banks limerik) tine. Patricia Jøgensen MeFeNiRo VIldrose Julie F hmm det var dem jeg lige kunne komme på pt, har sikkert glemt en som je gi hverikeligheden husker, heeh 
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem husker du? |
|
|
kristina g. outzen karen(isabella) simi josse med miré domze vickie85d:o) johanne(kahlua) chaos rikkej beritt julie xxx zig-zag julle et eller andet vildrose odin christine find-nemon (som forresten ska høre om et nr. jeg lavede) whatever tímon thenobody theis sandra(beauty star) line larsen natacha duke carina(nogle heste) catja(andre heste) hglarsen monicap juliaf sasma bananbrød bønne juzze trøller patrica jørgensen æblet sawa og så er der en til, som jeg virkelig ik ka huske hvad hedder!
mvh. Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky |
sawa |
13-05-2006 17:01 |
|
Stinky DAGENS NÆST STØRSTE GRINEFLIP !!!:
"og så er der en til, som jeg virkelig ik ka huske hvad hedder!" hahahahahhaahahhahhihi...ehheihehei 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
NU SKAL I HUSKE MIG!!! jeg husker: kristina g. outzen karen(isabella) simi josse med miré domze vickie85d:o) johanne(kahlua) chaos rikkej beritt julie xxx zig-zag julle et eller andet vildrose odin christine find-nemon (som forresten ska høre om et nr. jeg lavede) whatever tímon thenobody theis sandra(beauty star) line larsen natacha duke carina(nogle heste) catja(andre heste) hglarsen monicap juliaf sasma bananbrød bønne juzze trøller patrica jørgensen æblet sawa
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem husker du? |
|
|
sawa: hahahahahhha du har så meget lortehumor =D hahahaha!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky |
sawa |
13-05-2006 17:24 |
|
Stinky tak <3<3<3<3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem husker du? |
|
|
tessa&sera: HAHAHAhaHHAHAHAHAHAHAHA din liste : D hvilket nr. har du lavet, som find-nemon ska høre om??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
okay prøver. theis vildrose odin sawa tessa&sare kristina G. outzen christine stinky æblet trøller hglarsen bananbrød line larsen silkepigen find-nemon nanna sebastian olaa simi rollo sasma chela bella simi chaos fersken chokoladekage kiksen vickie85 sandra beauty star zazs karoline et eller andet cecilie og gold n silver domze josse og miré hende der der spurgte om hun lignede avril lavigne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Stadig ingen der husker mig ?  Når men jeg husker Kode123 Æblet Sawa Stinky HGlarsen Vildrose Find-Nemon Rollo Zig-Zag Kiksen Theis Team Toss aka. Team Tiss  Trøller Hmm ? Kan sikkert huske flere, men bare ikke lige nu 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfgjjhh |
|
|
Chela: ER MEGET MEGET MEGET SKUFFET  Orker ikke at skrive dem jeg husker lige nu.
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Carina(Dunja&Boy) Catja(Boy&Star) Team Toss. Kode123. *æblet* Chela. Zazs. *MeFiNiRo* - Ghini<3<3 Freja. Christine. Natscha. Sasma. Find-Nemon. Tessa&Sera. Sandra(Beauty Star) Theis. Sawa. Fjordbollen<3 Nadjæa & Banks Limerick. Jeniffer. Line - Nikita. Min vidunderlige Herman  Rendsborggaard. HGlarsen. Kristina G. Outzen. Charlotte Autzen. MonicaP. Cecilia & Shulay Gold 'N' Silver. Chaos. Simi. Josse med Miré. Karen(Isabella) Stinky. Johanne(Kahlua) Cecilie(Jason) Trøller. Sisse(Røde) Juzze. Molle. Rollo. Kristian. Domze. Fersken. Kiksen. Pernille(Cassie&Bettina) Jannie(Magic Bonnie) Beritt. *Zig-Zag* Julie xxx. Kan ikke huske flere lige nu.
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegsusikse |
|
|
Jeg husker:
Molle Sandra (Beauty Star) Theis Duke Natasha Olaa Sasma Tæzzah Bananbrød Team Toss Fjordbollen Simi Stinky Josse (Miré) Karen Carina Catja Cecilie Æblet TessaogSera Vildrose Odin Line Larsen Amandus Rollo Chela Kode123 Trøller Sawa Naha Kiksen Zig-zag Chaos Find-nemon Beritt Julie xxx HGlarsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg husker maange |
Molle |
13-05-2006 19:46 |
|
Husker mange, så mange så jeg glemmer at skrive dem på s; Juzze *æblet* Theis Josse Simi Avana Karen Beritt Rollo Jan Kristian Sasma Find-Nemo Naha sawa Tessa&sera ( Eller var det omvendt ? ) *Baron* *Tæzzah* Bananbrød Hennie med Rozita Line (minus) Nikita HGlarsen Chaos Chela Vildrose Odin Sandra med Beauty Star Duke Trøller Kode123 Line Larsen Team Toss Fjordbollen Sinky Natacha Olaa Julie xxx Nu gider jeg ikk mere 
,, Molle Bolle '' Med ismulen der kan springe 1,10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Tsk - skal I lave de indlæg, så skriv da hvorfor :L Men - ingen glemt, ingen skuffede (Var den ikke sådan? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ingen nævnt, ingen glemt* Vidst sådan. LOL. Kikset det jeg skrev før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
13-05-2006 23:06 |
|
Molle, Odin, Simi, Stinky, Domze, Karen, Natacha, Æblet, Spasta, Tessa, Sawa, Trøller også kan jeg ikk mer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|