|
|
| Farvekonkurrence! |
|
|
Så er det tid til en NY konkurrence: Om heste! Flotteste farve: Mærkeligste farve: Grimmeste farve: Mest skiftende farve: Regler: MAX to billeder pr. hest. Du skal selv have taget billedet eller være på det, eller eje/have part i hesten på det! DEr er afstemning når der er tilmeldinger nok! Sæt i gang!
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
| Forfatter:  |
sawa |
| Dato:  |
13-05-2006 13:04 |
|
mit dyr kan vel sagtens gå i alle katkorier:    jeg ved det var 3, men det er jo så i alle kat korier... Flotteste farve: Mærkeligste farve: Grimmeste farve: Mest skiftende farve: han hedder Amadeus, er godkendt haflinger, er min(dvs. min mors)
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
13-05-2006 13:04 |
|
Hest:Rozita Ejer:Hennie Ryttersnaksnavn: Rozita & Hennie Flotteste farve:  Mest skiftende farve:  Forår-Sommer  efterår-Vinter
Ħennie & ®ozita
Det vilde team Ponyen er spiciel, og den spiciele pige elsker den, ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| konkurrence |
LAndresen |
13-05-2006 13:08 |
|
Jeg vil da være med... Flotteste farve: -> total hvid   -> og aldrig beskidt   Mærkeligste farve: 
L o u i s e A n d r e s e n
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa,,, |
*æblet* |
13-05-2006 13:15 |
|
Der kan Shirley vidst være med. Flottest farve: 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
  hun kan vel godt gå ind under alle.. navn: Tessa ejer: Kristina RS-Navn: Tessa&Sera
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Chela, kedelig flueskimmel? Flotteste farve:  Grimmeste farve: 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
13-05-2006 16:54 |
|
LOL troede der stod FarveLkonkurrence 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find-Nemon |
sawa |
13-05-2006 17:03 |
|
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Navn:Holleskovgaards Teckla Race: Pinto Ejer/Rytter: Sine Flotteste farve:  Mærkeligste farve: --- Grimmeste farve: Mest skiftende farve: Sommer/Forår:  Vinter/Efterår: 
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vcmkvcmvkcmk |
Molle |
13-05-2006 23:53 |
|
Flotteste farve:  Mærkeligste farve: Grimmeste farve: Mest skiftende farve: Vinter:  Sommer/forår:  Flotteste farve:   Mærkeligste farve: Grimmeste farve: Mest skiftende farve:
,, Molle Bolle '' Med ismulen der kan springe 1,10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farvekonkurrence |
|
|
Flotteste farve: Fabienne:   flere kommer senere ..
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Kellerups D-stævne d. 12-13. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flotteste |
|
|
flotteste farve: zasha 
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 kig efter araberne nede på roskildedyre skue smukke er de som altid min part med det sorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Flotteste farve:  Mærkeligste farve: ^^ Grimmeste farve: Naaj, den er da flot  Mest skiftende farve:  ^^ Sommer  ^^Vinter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
jamen Tímon og hans kæmpe ego vil da gerne stille op! det er selvfølgelig i "Flotteste farve":  
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|