|
|
| Hvor skal I hen i sommerferien? |
| Forfatter:  |
*chokoladekage* |
| Dato:  |
13-05-2006 10:24 |
|
Hej ændlinger! Jeg kom lige til at tænke på, hvor I skal på ferie i sommerferien. Jeg skal indtil videre på ridelejr i en uge, til Østrig og stå på ski (haha, det bli'r et kønt syn ) og på Langelandsfestivalen. Vi skal vist osse op og besøge noget familie i Jylland. Hvad med jer, ænder. Hvad skal I sommerferien?
en kommentar fra *'¨C£C|L|£¨'* <3CHOKOLADEKAGE<3 Den ultimative kaloriebombe! (nyt navn- nu er jeg bare lækker)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
sawa |
13-05-2006 10:27 |
|
jeg skal på udflugt til det skræmmende mørke jydeland. og med oslobåden til sverie -lyder inteligent ikke?
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfsfgfgs |
|
|
være hjemme i lille dk, besøge venner rundt omkring, måske over til min far i england oggg så er der roskilde festival oggg fredericia hardcore men er ikke sikker på det ligger i ferienn ses
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har jo |
|
|
kun 10 dage tilbage inkl. alle eksamner, hvor den sidste ligger d.6 Juni. Så jeg har en meget lang ferie i år  D.25 Juni rejser jeg en uges tid til Moskva Starten af Juli rejser jeg sammen med min mor til enten Caribien, Cypern, Kreta eller Malta Og slutningen af Juli rejser jeg en uge til Tyrkiet med min veninde  Ellers skal ferien vist bare gå med at slappe af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
sawa |
13-05-2006 10:43 |
|
når ja xD og så skal jeg npok starte en masse stævner  og blive klubmester i spring på deus og amagermester og det samme i dressur på pareille  -eller måske ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg skal ikke på sommerferie i år, men bare være hjemme - skønt.  Men vi tager en tur til Frankrig til barnedåb, i slutningen af maj. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej for dig. |
|
|
Jeg skal 1 uge til Ungarn med fodbold-holdet Bliver så skønt, ned og spille i varmen ! Og så skal jeg 2 uger til Egypten. En uge på Nil-krydstogt og en uge på hotel 
Louise & Tika ♡ Sammen til døden os skiller ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg skal to uger i træk på ridelejr Bo hos en veninde eller på rideskolen en uge. Bo på rideskolen i Jysk Rideuge Og så skal jeg bare være derhjemme ellers.. har 9 ugers ferie i år!
Chazizz, blev d. 27/3-06 sendt over Regnbuebroen - En engel forklædt som hest Hvil i fred til vi ses igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Nordtyskland, Roskilde og Års (Jylland). Spændende, ikke sandt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
Erika |
13-05-2006 11:18 |
|
Jeg skal en uges tid (lørdag til fredag) til Nordjylland med min far og "pap-familie"  Den fredag hvor jeg så kommer hjem skal jeg direkte til Frankrig med min søs og hendes kæreste Tror jeg  Ellers er der vidst ikke rigtig noget andet jeg skal...
~*Mvh. Erika*~ *** If life is a joke - I don't get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
*$uper Tino* |
13-05-2006 11:48 |
|
Er i London fra d. 11. juli til d. 18. juli. Total yndlingsby ever! Vi er bare to mand af sted, så vi kan gøre lige hvad vi vil, og mænge os med de rige og kendte i Harrods og på Bond Street:)
Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes I believe in Karma, what you give is what you get returned I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned - Savage Garden Darren H. & Daniel J.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie |
|
|
Jeg skal på ridelejr i en uge. og ride på min egen hest. det bliver skide sjovt  og så skal jeg på farmen 
©Team Liine© Zkal have en ny hest <3 glæder mig vildt tiil ~Mulelejr~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedeligt... |
Theis |
13-05-2006 12:29 |
|
Skal nok ingen steder. Dog er der en lille chance for jeg skal en tur til Spanien, oppe ved Pyrænerne 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æjlkhkjgfhjfkghf |
(¤Snøvs¤) |
13-05-2006 12:55 |
|
skal 1 uge til frankrig og en uge på ridelejer på mors..
Hilsner fra Hin-Mona og hendes Zeus
: ) Man kan hvad men vil og der behøves ikke penge til. : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
LAndresen |
13-05-2006 13:03 |
|
sawa: Jylland er da ikke mørk Her er da dejlig •Julle• aKa frk Kinky-Pinky : Hvor skal du hen i USA??? Var sidste år i sommerferien 3 uger i Kalifornien, Nirvada og og en sidste staat der starter med U, men ka´ ikk´ li´ huske det 
L o u i s e A n d r e s e n
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAndresen |
sawa |
13-05-2006 13:05 |
|
LAndresen mørk, farligt, ukendt -og de indfødte er ikke tæmmet taler stadig deres modersprog, går i deres stamme tøj osv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Jeg bliver hjemme.. Men regner da med jeg ska starte en masse stævner, og jeg har fødselsdag.. haha... menmig og miijn Rikke ska da måske holde lidt for rideskoleveninderne som vi plejer... ... ellers ikk så meget ...
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havergrød med mælk ? |
*Marianne* |
13-05-2006 13:58 |
|
Jeg skal være hjemme og kede mig  Lave mint værlse oom  og nok kede mig lidt mer 
© © © © - De Total seje Ponyer © © © ©© © © © © © © © © © © © © - Macoy & Ågaard © © © ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAndersen: |
|
|
LAndersen: først skal jeg en uge til canada, hvo min faster bor  så skal vi en uge til LA - hollywood uhh, ned til alle de rige og berømte håhå og så til sidst en uge i San fran  bliver herligt  men giver sawa ret i det med jydelandet håhå
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en kiks... |
~kiksen~ |
13-05-2006 15:12 |
|
jeg skal til DK. mega flot sted. simpelthen en vidunderlig del af jorden. ejj, skal over til min veninde og bare være sammen/lege med hendes tvillinge føl + tage 1000 billeder af dem og ehh ride? og til en masse stævner.  selvom jeg ingen steder skal, bliver det en gooo ferie <3 
k.H. kiksen! Kikset humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææpppååå |
Find-Nemon |
13-05-2006 16:37 |
|
Skal vist bare være i DK. Og så tager vi vist nok til et varmt sted i efterårsferien. Og næste år skal vi til Skotland vist nok 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfqsdfk |
|
|
Et smut til tyskerland  en uge til Norge med fætteren  og en uge på ridelejr 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Min hp her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huhu... |
Nie |
13-05-2006 17:59 |
|
Skal til Mallorca. Og over på Sjælland også tror jeg.
MVH. NANNA Ærlighed varer længst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
13-05-2006 18:04 |
|
ned til mit føl  <3
Vildrose Because your worth it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie, ferie! |
Matildetoesen |
13-05-2006 19:01 |
|
Jeg skal på rideljr (Møn) i uge 27, og dagen efter jeg kommer hjem er det min føz'dag så der skal hygges i et par dage dér! Og ellers 3 uger til Italien. Og min fætter skal med... Inklusiv kæreste! 
Hilsen lille mig! Hvem sagde man ikke kunne ha' en IQ højere end en skovsnegl og stadig være en lækker blondine?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gumle gumle |
*chokoladekage* |
13-05-2006 21:02 |
|
en kommentar fra *'¨C£C|L|£¨'* <3CHOKOLADEKAGE<3 Den ultimative kaloriebombe! (nyt navn- nu er jeg bare lækker)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
*$uper Tino* |
13-05-2006 21:26 |
|
Noget med U kunne lyde som Utah
Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes I believe in Karma, what you give is what you get returned I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned - Savage Garden Darren H. & Daniel J.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456789 |
Ida-muzz |
13-05-2006 21:41 |
|
Jeg skal 3 uger til USA, og på ridelejr i en uge. Måske også 2 .
-Ida-muzzen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
*Catja(Boy&Star)* |
13-05-2006 21:57 |
|
Det er ik helt bestemt endnu  Nok til Belgien, med campingvogn/telt. Vi skal ned til mælkestutteriet, og se Eponas føl  Og så tager vi nok lidt rundt i Belgien, til Bruxelles og sådan noget. Det er ikke helt fastlagt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|