|
|
| Måske fået et værelse!! |
|
|
Weee x) - Har måske fået et kollegie værelse! Har ledt som en besat efter nogen hvor jeg må have husdyr med, og så så på kollegie kontorets hjemmeside igår aftes under dem hvor man kan flytte ind "her og nu" agtigt, der var et hvor man måtte have "to almindelige husdyr" - nå tænker man så. - Mon 1 hund og 2 marsvin kan gå under det?  Fik lige mailsvar idag så, det kan de sagtens og den er stadig ledig  Så nu venter jeg bare på at min moaaar kommer hjem, så jeg lige kan vise hende den, forhøre mig med om der er internet opkobling m.v. og så skal jeg ringe på kommunen og høre om det flyttelån, om jeg kan få sådan et! Tænk hvis jeg får den, så kan jeg flytte ind d. 1 Juni!! www.kollegie8000.dk/we...E6006401C8? -> Det her værelse x)
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte lige... |
|
|
Og glemte helt, d. 1 Juni får jeg nemlig også min biiil, lol... 
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ih altså hvor spændende  Jeg har også næsten lige købt lejlighed, bare så dejligt at have sit eget hvor der ikke er nogen der kan komme og sige noget  Held og lykke med det!
- Ida En del af Team Kærgaard.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| æææ |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
10-05-2006 11:45 |
|
Hvor fedt Mutter Rolse! Tillykke, og held og lykke med den! _Hvad for en bil har du købt?
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rollo:: |
Find-Nemon |
10-05-2006 12:52 |
|
Rollo: Så skal du rigtig ud og gøre vejen usikre, hva? 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aælksdæalksd |
|
|
Jamen tillykke Mutter x] Hva skal jeg ikke lige komme en weekend? eller?
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Min hp her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor nice |
Nanna (Sebastian) |
10-05-2006 16:33 |
|
lyder da rimelig fedt.  og hey det er (næsten) lige ved siden af trige hvor sebastian står, så kan du kommer over og hilse på ham lol
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
Azaro |
10-05-2006 16:34 |
|
Tilykke med det...- men blir nød til at fortælle dig, at kommunen ikke låner penge til dig hvis du har bil... Og det er lige meget hvor gammel, grim eller flot den er...  Kender det nemlig fra min veninde, der ville låne af kommunen...- du må næsten ikke eje noget, hvis du skal låne penge af dem.. Men held og lykke med det.. Kram...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jamen stort tillykke med det, Rolse  Nej, nej, nej... TO MARSVIN! -Deet fylder altså for meget, det kan vi ikke have  -Men hunden er ok... LOL! Uha, uha. En bil, hva' -Men husk nu på hvad JanP siger: "Rollo må ikke køre!" Haha!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Azaro; Gud er de så skrappe? Well, nu kommer bilen heller ikke til at stå i mit navn - schyz!!  Fjordbollen; Ja du kommer lige den weekend jeg ska flytte ind, bære tunge ting, gøre rent mv ikke?  Nanna; Sejt :b Så må jeg da over og hilse på ham - hvis jeg flytter derop Vil bare gerne snart ha et vææærelse, hehe... Natacha; Jeg må aldrig noget Kristian vil heller ikke køre med mig 
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyy |
sawa |
10-05-2006 18:58 |
|
ej hvor er det skønt for dig hvcis det går i orden 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wieugwrkig |
|
|
Jamen det var da dejligt  Tillykke med automobilet
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det lyder da lækkert , Ska oz snart flytte hjemmefra ... håber jeg da...  Den ser go ud 
Mvh Ann Hest/kat 1 pony søges til leje med forkøbsret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
Azaro |
10-05-2006 19:39 |
|
Jeps... Du kan tro de er hårde...- forstår ikke hvorfor du ikke bare går i banken... Der kan du altid udsætte dit lån, på kommunen skal de nok sørge for at de får dem, ellers tager de dem selv... Altså hvis du skal have skat eller noget tilbage trækker de dem bare der..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|