|
|
| Hvornår kommer jeres ud at stå? |
|
|
Hejsa folkens.. Lidt kedeligt indlæg, men noget skal jeg jo give mig til  Spørgsmålet er som lyder: Hvornår kommer jeres heste ud at stå i døgndrift? Hvis de altså gør det  Frida er igang med tilvændingen nu, så hvis vejret holder, bliver hun ude fra på onsdag Det bliver dejligt at slippe for udmugningen i nogle måneder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadsadsad |
|
|
Jeg ved det ikke helt, men jeg synes stadig det er koldt om natten så der går nok lidt tid inden min ryger med ud om natten. Men tror ikke der går vildt lang tid =)
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Josse: Ja, der er stadig lidt køligt, men det klarer fjordbaggen nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Teckla kommer ud på døgnfold når det er over 10 grader udenfor om natten og Bonnie står inde om natten året rundt 
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det kommer hun slet ikke.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine kommer ikke... |
|
|
Vores ponyer kommer ikke på døgnfold...
-Team Jessen- Dunja, Boy & Star
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To uger maks... |
|
|
Inden for to ugers tid. Hvis min nakke stadig er dårlig i næste uge, så kommer han nok ud på døgnfold i næste weekend. Ellers om to ugers tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Det gør han, når der er over 10 grader om natten. Glæder mig sgu også, det bliver skønt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
I løbet af denne uge - selvom jeg gerne ville have ventet lidt længere, men jeg skal på ferie, så det bliver de nødt til.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
om en måned tror jeg det er..
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Davsen |
| Forfatter:  |
[ Cille ] |
| Dato:  |
06-05-2006 23:39 |
|
En gang i juni vil jeg tro. Vi har ik så meget græs på den gård hvor Rasmus og Fillur står (der kommer mer til næste år ), så det er lidt begrænset.. desværre. Men de bliver nok ude til Sptember el. sådan noget.. (??)
- Cille - Lykkelig part på Rasmus som nu også fås i hvid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved snart ikke |
Nanna (Sebastian) |
06-05-2006 23:42 |
|
jeg synes ikke vores folde er optimale til at jeg vil lade sebastian gå ude på døgnfold.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hun kom ud i går  Her er der også over 10 grader om natten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ude om natten... |
|
|
Vores ponyer er begyndt at gå ude om natten... De havde stået inde med åben dør i en uges tid, så de var ved at være vant til kulden, og så kom de ud på en større fold med masser af græs! Tror de kom ud i onsdags... Men jeg har lige at spørgsmål... Får jeres heste foder når de går ude?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
Frederikke (Aladin) |
07-05-2006 08:34 |
|
i vores stald (med 8 heste) der går alle på døgnfold nu, lige undtagen min store hest, og så en pony der er forfangen. de går ude fra kl 7 morgen til ca kl 18. men de skal også på døgnfold senere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sss |
sawa |
07-05-2006 16:03 |
|
når der er høstet og det er vokset ud igen  der går lang tid.
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| døgnfold |
|
|
mine er på døgnfold hele året
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akskjsdlkasjd |
|
|
Mine kommer ikk på døgnfold
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Min hp her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yesfgskv |
|
|
Umidlbart kommer han ikke på døgnfold i år...
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Det er de kommet..! For en uges tid siden... Patrizia som skal fole om snart, kommer dog ind ved 21-tiden, og ud igen tidligt om morgenen..
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Øv Øv Frida kommer først ud i næste uge - Da hun havde orm og skal vente 1 uge efter behandlingen.. Tror faktisk ikke hun får foder imens hun er på døgnfold Er ikke mig der ejer hende.. Men mener ikke hun gør..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligste [Fanta&Tamara |
sawa |
07-05-2006 22:41 |
|
Dejligste [Fanta&Tamara haha, det gør vores også, det er jo ikke døgnfold 
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|