|
|
| Hvad synes I - Mit tøj til blåmandag |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
06-05-2006 16:05 |
|
Tja så har jeg fået købt nyt tøj, til Blåmandag (på mandag). Og jeg vil da gerne lige høre hvad I mener om det  -Sig det helst pænt, da det (alligevel) er forsent at købe noget nyt  -Billederne er ikke super gode, og skal lige have fundet ud af hvilket "fodtøj" jeg skal have på  Værsego:    Lidt tættere på. Slut for denne gang, jeg vil smutte ud i det her herlige vejr 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er rigtig flot, kan især godt lide nederdelen. Hvis du ikke havde tænkt dig det, så syntes jeg at du skal have en halskæde på som sådan en lille detalje 
Patricia Part søges nær Hvidovre. Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia.. |
*æblet* |
06-05-2006 16:11 |
|
Patricia: Arh godt jeg ikke er den eneste . Er selv glad for nederdelen . Det var en god idé - vil lige prøve at se om jeg kan få fat i en flot en  Tak søde.
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sÅ... |
*æblet* |
06-05-2006 16:43 |
|
Så rodede jeg lige i smykkeskrinet og fandt en fin halskæde med øreringe der passer til  Flere med en kommentar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
06-05-2006 16:45 |
|
Det passer rigtig fint til dig.  Dog ikke lige min stil. Men som Patricia siger så find en halskæde, eller et par øreringe som passer til. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det var godt du fandt noget smykke-værk  Må man spørge hvor du har købt nederdelen ?
Patricia Part søges nær Hvidovre. Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - |
Vildrose |
06-05-2006 16:54 |
|
du ser sød ud med det og det passer fint til heh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandy Claws |
Bine |
06-05-2006 17:06 |
|
Kan rigtig godt lide det, men måske skulle du tage at få en eller anden stor detalje da det jo er meget enkelt. En stor halskæde eller et bælte (hvis det ser pænt ud til nederdelen) Måske?
Mvh. Lise & hyppen Columbine - Jeg diskuterer ikke - Jeg skændes! Mail - Dyregalleri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Jeg synes det er noget fint tøj  Kan som Patricia også godt lide nederdelen. 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det klæder dig rigtig godt. Nok ikke noget jeg selv ville gå i.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusinde-- |
*æblet* |
06-05-2006 17:53 |
|
Tusinde tak allesammen. Prøve lige at finde et slags bælte .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
sawa |
06-05-2006 17:56 |
|
det da flot. dog ikke lige noget jeg selv havde valgt.
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det er meget enkelt, så med lidt flere detaljer er det helt perfekt til dig! Det passer rigtigt godt til dig (:, selvmom det ikke er 100 min stil hehe
Don't you dare to try change me. Bla bla bla! Ævl og bælv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
06-05-2006 18:02 |
|
Rigtig, rigtig flot! Men måske lidt upraktisk? Kommer jo selvfølgelig an på, hvad du skal  Men rigtig, rigtig flot! Den er altså rigtig flot den der nederdel!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskrift** |
|
|
Rigtig flot  Vild med nederdelen 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig pænt |
|
|
Rigtig flot! Flot nederdel!
Det var sagtens noget jeg kunne have fundet på at have på (:
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pæn nederdel |
|
|
:D Tror det bliver rigtig pænt, når du får nogle smykker på til, så det ikke virker så "bart"  God blå mandag. 
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange... |
*æblet* |
06-05-2006 19:37 |
|
Mange tak. Tja det kan jo ikke være alles stil . Og mange tak, jeg har fundet et bælte der macher til, som "fylder" lidt. Så det skal nok blive fint. Derudover skal jeg have en "jakke" udover .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det fint |
|
|
Det er et rigtig sødt outfit! Og det er lige dig! Men som andre siger, ville et bredt bælte gøre underværker, og ville lige sætte prikken over i'et... Men du ser rigtig godt ud!
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iuqfhluvjkzdsv |
|
|
Det tøj er bare pænt til dig 
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgdyyt |
|
|
jeg synes det klør dig.. kan også godt i nederdeln .. go Bå Mandag 
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-05-2006 21:26 |
|
Super flot, ja, som sagt før, måske lidt smykker?
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfgvjghj,k |
|
|
Syntes det passer godt til dig men som de andre os siger og som du os selv har fundet vile et bælte og nogle smykker lige gøre det endnu bedre  God blå mandag 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Men seriøst æble hvis du skal på bakken, skal du IKKE have sådanne tøj på hvis du skal prøve hurlumhej huset, eller hvad det hedder 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Pænt og enkelt 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
07-05-2006 08:46 |
|
Rigtig fint (: Nederdelen er rigtig pæn og som de andre siger med smykker og/eller et bælte er det bare rigtig flot  Men måske ikke så praktisk? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvorfor er tøjet ikke praktisk? Medmindre hun skal ud i en mose og løbe stafet, syntes jeg da at det er praktisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
patricia: det er da ikk såå fedt at nederdelen blæser op i de forskellige forlystelser..
mvh. Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
stinky: hvor har æblet skrevet at hun skal i en forlystelses park? spørg bare, da jeg ikke selv kan finde det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
07-05-2006 15:16 |
|
Tror et par guldsko kunne være flot dertil, hvis du så kunne finde en matchende lang guldhalskæde, den behøver ikke være stor og bøvet, men bare lige en sidste finish  Men jeg elsker også min guldsko, nok derfor jeg sir til andre de skal købe nogen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
patricia: så vidt jeg ved ingen steder, men det er der mange der ska, så hun var muligvis en af dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Det er rigtig flot til dig. Især nederdelen - Men synes der mangler farver! Da det er lidt enkelt - for enkelt til mig :b men flot til dig. Man må gerne være "farverig" i denne tid - se bla. hvad de har i only af prikkede, stribbede og jeg ved ikke hvad, trøjer, shits, toppe osv hehe.
♡ Line uden Nikita ♡ - Men kald mig dør! " A horse will never desert you " Make my day if you want it?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| rigtig flot |
|
|
synes det er et flot sæt. dog meget enkelt. men bliver sort ikke for varmt? jeg mener i denne varme? men ellers flot...
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
patricia: det kan hun da, søde! hvor var jeg dum...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
patrcia: av 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arrrh... |
*æblet* |
08-05-2006 08:47 |
|
- Synes altid der skal diskuteres i mine indlæg  Jeg ved hvordan tøjet er at have på, det er pænt men også rimeligt praktisk. Jeg skal på bakken, men jeg er sku da ikke sløvere end jeg lige kan holde hånden på nederdelen så den ikke flyver op. Trøjen er ikke så væsenlig, den kan vaskes (kan nederdelen også). Til tøjet har jeg en jakke til, som vil pynte og give lidt mere tja... Derudover har jeg fundet et bælte, og lidt smykker. Men mange tak for alle de dejlige kommentare  Jeg tager afsted op et par timer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sys det er rigtig fedt  Og det sidder godt på dig 
Mvh Ann Hest/kat 1 pony søges til leje med forkøbsret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Jeg synes det er rigtig flot  Men nogle farver på halskæder og/eller et bælte ville gøre det flottere synes jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|