|
|
| Hvor langt har i ud til jeres heste? |
|
|
Hvor langt har i ud til jeres heste? Og hvor lang tid tager det? Ville i syntes at en time var for meget?
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nhsrthrt |
| Forfatter:  |
...Fimse...<3 |
| Dato:  |
04-05-2006 20:24 |
|
Jeg har ca. 7km. og det tager mig(i meget blæsevejr) ca. 20min. Hvis du skal cykle, så er det alt for lang tid.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
04-05-2006 20:24 |
|
Ikke længere end jeg kan se dem gennem vinduet  Og når vi får lavet mere fold, så kan han også kravle ind gennem vinduet 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Min står herhjemme.  - Synes at en time lyder af lidt meget, ja. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <><><> |
Bønne |
04-05-2006 20:26 |
|
2 km hver vej 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
ca. 5 km hver vej Cykler eller bliver kørt  På en god solskinsdag så tager det 10 min 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdffsd |
|
|
hmmm ca. 4-5 km og det tager omkring 5 minutter på scooteren. Men jeg kører så også 90 km/t - SCOOTERFJÆS YESSIR 8D
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| scooterjosse |
Domze |
04-05-2006 20:37 |
|
ja du gør, slap aaaff mann vi kan ikke følge med  10-12 km her tror jeg det er.. nederen
Helene "En pony er en babyhest der ikke er blevet en voksen hest endnu"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Hmm ? Tror at det er omkring de 15 km, og det tager ca. 18 minutter at kører der ud Jaja, jeg ved det godt? Mors lille pige, skal da ikke cylke så langt, så vi køre dig i bilen istede 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
2 sek på gåben  og kan se dem ud fra alle mine vinduer på værelset  . jowjow, kan næsten hoppe fra vinduet og ud i folden. fint fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadadasdasd |
|
|
Domze - hahahahhahahah gangsta Helen0 haha besøg mig snart, så skal du ud og cruise på det hvide lyn *hosthost* som ikke kan hamle op med min seje lilla baby 8D
Hilsen Josse & Miré I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| s<g<sg<sfdg |
|
|
jeg har 7½ km derud.. cykler om sommeren  , kører om vinteren 
mvh. Nanna og Fersken lev med os man spiser ikke ferskner - man rider på dem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asmdaksld |
|
|
Ceres: 8 km 8) Gritt: 10 m 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk Min hp her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegbwkdv |
|
|
Har 7,7km. Det tager ca 12min på Harald (min scooter)
Hilsen Annecathrine Dressage Team Jakobsen STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjooo... |
*Zig-Zag* |
04-05-2006 21:03 |
|
Ca. 1-2km. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| abcdef |
Malaika & Tulle |
04-05-2006 21:05 |
|
10 km..tager lidt over en halv time på cykel og et kvarter i bil..! Sys en time lyder alt for langt!! Men selvfølgelig kun hvis du skal cykle, for det er virkeligt surt..!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ -Jeg er en fattig kineser, der ikke engang har råd til spisepinde og blir derfor nød til at bide i det sure æble 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmm, 5 min i bil. Og 10-15 min på cykel, der sker dog sjældent at jeg cykler- hader det... Men kan se ud på gården, fra hvor jeg bor.
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
En halv time på cykel fra min far og 40 min fra min mor. Der er vel en 10 km fra min far og 13-14 km fra min mor. Rimelig neder når det er modvind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
04-05-2006 21:27 |
|
2-3 kilometer 
Vildrose nu kun med Casper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345679 |
MonicaP |
04-05-2006 21:42 |
|
4 km. Det tager 10 min at køre derud i bil og 20-30 min at cykle og i modvind 78436785 timer. hehe. Men synes ikke det er slemt, bliver for det meste kørt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Plus-minus 10 km., eller 15 min. i bus 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjhkhk |
Pernille Bak |
04-05-2006 22:03 |
|
Hmm.. Ca. 1½ km. det tager 8 min. på cykel ( det er næsten op ad bakke hele vejen , og når det så er modvind kører jeg ikke mere end 6 km/t, og det skal lige siges, at vinden altid er imod mig!)  Mvh. Pernille - Med stjerne-hesten Cathila<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wwpofjwåmø |
|
|
Ikke så lang måske 5 meter hehe..Hestene står hjemme hos os selv (dejligt)
~ Knus Anne-Sofie! ~ Men kald mig bare Sofie. ~ Tab & vind med samme sind det er nemlig det bedste ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nej skal ikke cykle, det er en time med bus og tog.
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
05-05-2006 08:29 |
|
1 km , hver vej = 1 min i bil 
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dam dam dam dam |
~kiksen~ |
05-05-2006 08:39 |
|
5 km og 100 meter. det tager 20 min. paa cykel og 5-10 min. i bil. ;p
k.H. kiksen! Kikset humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Måske ½ km. Aaaalt for langt.  Vil have dem hjemme  Til sommer kommer de endnu længere væk. Ville gerne have en knallert/scooter at køre på. Har knallerten, men intet kørekort, og blikdåsen er der et eller andet i vejen med, så den kan kun køre 20 km/t  -Så er det sgu hurtigere at cykle 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Teckla: 4 km. 5 min. i bil. 15 min. på Cykel. - Men cykler aldrig derud  LAANG tid i gågang  Bonnie: 1 km. 1 min. i bil. 2-5 min. på Cykel. 5-10 min. i gågang. Og så rider jeg jo også på rideskolen, på Indy og Dixie: 6 km. 7 min. i bil. 15 min. på Cykel. LANG tid at gå  Syntes 1 time er alt for lang tid, men hvis det ert den rette hest kan det jo betale sig. -Jeg gad bare ikke 
MVH. Sine& Holleskovgaards Teckla -Stolt medlem af SÆK- Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet Team DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
05-05-2006 16:08 |
|
7-10 min i bil 
-------- mange hilsner <3 Ann-sofie man kan hvad man vil! - det er bare spørgsmålet om man gider!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
prinsessa2 |
05-05-2006 17:05 |
|
Ud til Grisling/rideskolen er der 6,2 km i følge krak  Og der står det tager 9 min. men der tager længere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfhfhhfhf |
Oo..Moi..oO |
05-05-2006 17:19 |
|
Jeg har 11km ud til min hver vej, og jeg cykler.. det kan tage alt i mellem 30min til 50min.. kommer an på om jeg er ui form der eller om det blæser osv:P.. men for øjeblikket tager det cirka 30-40 min..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miiin hest |
|
|
der er 12 kilometer ud til min hest! og jeg cykler og tager bussen! Knus Liine
~ Vis der er nogle af jer ~ der er intreserret i en 4 års vallak! så gå ind på Littlemules hjemmeside!! og gå ind i salgsheste! Så er Bailey der!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lang tid ! |
LineOgPlet |
05-05-2006 18:01 |
|
Der er 1½ km for mig og det tar 5 min uden mordvind og 8 - 10 min med modvind og 5 min i bil der er nemlig 5 km i bil jeg tager nemlig en omvej på cykel fordi der må der heller ikke kører biler og så går det bare lige ud hele vejen uden bakker ! Arrgh Djeligt !! Jeg syntes 1 time i bus og tog lider LAAANG tid !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra (Beauty Star) |
05-05-2006 18:40 |
|
Ca. 4 km. hver vej.. De står hos min mormor og morfar  Jeg cykler eller blir hentet xD For det meste cykler jeg..
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Vi gør lige hvad vi vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgdfgdg |
|
|
mine står hjemme, så det tager ikke lang tid (:
Mvh. Louise Med palominoerne - og Dusty 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemme.. |
*æblet* |
05-05-2006 20:31 |
|
Hun står der hjemme.
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjgjkhl |
|
|
30 km.  Ej gaas 10 skridt 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
10 km. Det tager 15 min at køre derud.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
Jennifer(Uden hest) |
06-05-2006 14:00 |
|
Jeg havde 1½ kilometer og det tog ca. 5 minutter på cykel .
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun lige.. |
Camilla N |
06-05-2006 14:05 |
|
.. over gårdspladsen! Og det jo begrænset hvor stor den er 
Respektér din hest, så respekterer den dig! En hest uden en rytter vil altid være en hest, Men en rytter uden en hest vil altid bare være et menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Det tager mig ca. 6 min at cykle derud.
Don't you dare to try change me. Bla bla bla! Ævl og bælv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae.. |
|
|
Lad mig se - 10m.?
Men har haft både 3 og 18 km. ud til dem.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tid... |
|
|
Normalt tager det mig 3-4 minutter i bil, men nu da hesten står i Skærbæk for tiden, så tager det mig ca 12 minutter...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
*æblet* |
06-05-2006 15:50 |
|
Siger det her ikke nok:  Det kommer helt an på hvor i huset jeg befinder mig. Fra mit værelse kan jeg nøjes med 6 skridt. I den anden ende af huset er jeg nødt til at gå ca. 100 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|