|
|
| Skriver i også altid stil i sidste øjeblik? |
|
|
Ja, nu er kl. 23.22 på mit ur, og jeg har en stil til imorgen jeg ikke er startet rigtig på endnu..  Sådan går det altid, både med matemetik og dansk..! Er det kun mig der lider af rigtig skidt planlægnig, eller har nogle af jer samme problem?
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
02-05-2006 23:27 |
|
Lige præcis med stile plejer jeg at gøre det færdig i god tid Fordi jeg elsker at skrive det  Men med alle andre afleveringer, så bliver de lavet i sidste øjeblik... Samt stile med skod emner.
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Hader virkelig stile  Er gået igang med en tale til min venindes bryllup.. Ikke fordi hun skal giftes altså, hun er kun 15..  Men noget skal jeg jo skrive 
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gumle gumle |
*chokoladekage* |
02-05-2006 23:38 |
|
ja, kender det alt for godt 
en kommentar fra *'¨C£C|L|£¨'* <3CHOKOLADEKAGE<3 Den ultimative kaloriebombe! (nyt navn- nu er jeg bare lækker)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Haha jaeh  Er selv lige blevet færdig med min og startede kl. 21.. Og den skal afleveres i morgen hehe.. Kan vist godt sige det er i sidste øjeblik 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
~Malene & Viktor~ |
03-05-2006 09:28 |
|
Ja jeg har stil får til i dag, er så ikke i skole, så må lige begynde på den og så sende den over skolemail til min lære
Hilsen Malene & Viktor. Min "dejlige" hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
03-05-2006 09:34 |
|
Mine fantastikse lære ligger altid blækregning, dansk stil, engelsk stil og fysik rapport oven i hindanden, så ja - det sker  Men får 11 for min stil alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Jep. Gør alt næsten. min matematikaflevering til i dag blev færdig i går aftes. Har lige lavet min fysikaflevering færdig, som skal afleveres senere i dag!
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer altid |
|
|
For sent i gang. Og hver gang siger jeg til mig selv, at det altså er sidste gang jeg ikke får opgaverne lavet i ordentlig tid. F.eks. skulle jeg aflevere afsluttende opgve i samfundsfag i går (tirsdag), jeg kom først i gang med den mandag aften kl. meget sent. Nogen, der vil skrive en dansk stil for mig? Det er et essay, og det er bare det VÆRSTE jeg ved 
Helena Hansen - og det kanelsneglsædende dressurdyr Medlem af DÅHM's syddanske afdeling - det er fedt at være klog! JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Resultater sendes til mig www.freewebs.com/team-pip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
03-05-2006 10:44 |
|
Team pip: Essay er det jeg er bedst til  Jeg stinker til at opfinde historier 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdfsdf |
|
|
kender jeg også.. jeg skrev på min 1 dag.. skulle aflever fredag senest kl 18.00 over mail gik igang kl 14.00 om fredagen  har også en bog der skulle være færdig til idag.. jeg læste 100 sider igår  det flot var?.. 
Team Nigali! Nias & Line. belief, makes things real! makes things feel. Take a chance, Make a change And breakaway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
sawa |
03-05-2006 11:02 |
|
darh help! det minder mig om jeg havde stil til igår! fduck @!#$ @!#$!!! (skal siges jeg er syg) @!#$!
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team Pip (Helena) |
Find-Nemon |
03-05-2006 13:45 |
|
Team Pip (Helena): Så er det ikke kun mig der hader dansk essays Hvad skal dit handle om? Og jo, kender godt det der med at lave det i sidste øjeblik! MEN MEN det er faktisk bevist, at så bliver opgaverne bedst! For når man er under stress/tidspres arbejder man bedre. Så der er en god undskyldning 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg laver (næsten) altid mine lektier, den dag jeg har fået dem for. Så er det overstået. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ikke stile, men blækregninger! uhhh.. det burde udryddes 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hteheegr |
...Fimse...<3 |
03-05-2006 13:54 |
|
Jeg er mester i skidt planlægning  Mest i matematik, historie og fysik.. Jeg elsker nemlig at skrive danske stile(Og engelske hvis det skal være  ) Jeg havde engang en ret ækel drøm om at jeg fik 0,0 i tysk, så jeg laver altid mit tysk lige når jeg har fået det for.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frølrå? |
|
|
Hvad er et essay? (Trøller, Find-Nemon og Team Pip (Helena))
Jeg laver altid mine lektier i god tid - for når altid at lave dem i timerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skriver i også altid stil i sidste øjeblik? |
|
|
laver dem i sidste øjeblik. upzi
mvh. Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhbvhbvk |
|
|
Er desværre kommet ind i samme onde cirkel... Og det gælder også de normale lektier...
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min overskrift |
|
|
Laver dem også for det meste også i sidste øjeblik (det er ikke så godt..)
~ Knus Anne-Sofie! ~ Men kald mig bare Sofie. ~ Tab & vind med samme sind det er nemlig det bedste ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma :: |
Find-Nemon |
03-05-2006 18:02 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Altså stile starter jeg altid på i god tid, men jeg får dem altid først afsluttet dagen før. Matematik begynder jeg med to dage før de skal afleveres, og jeg hader mig selv for det hver gang, og siger til mig selv "næste gang, går du i gang når du får opgaven", men hvergang tænker jeg ved mig selv, at jeg har jo god tid, og så sidder jeg med det lige før deadline. Og jeg hader mig selv for det :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| znjdkggjdsnihgds |
Nanna (Sebastian) |
03-05-2006 18:11 |
|
laver dem i sidste sekund. undtagen denne gang! jeg skrev sgu lige mit essay i nat! yiha  Helena: Hvad skal det handle om? Sasma: At skrive sine tanker direkte ned på papiret, som om man skriver uden at tænke over om det skal lyde godt eller være godt formuleret. Altså bare skriver direkte hvad man tænker. røv sygt.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Find-Nemon: Altså bare "Jeg snakker med mig selv, snak' snak' snakker med mig selv" 
Vi får tonsvis af lektier for. 6.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stil aflevering. |
|
|
Præcis med sdtile aflevere jeq altid i meget godt tid. Dagen efter vi har fået den for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Find-Nemon |
03-05-2006 19:06 |
|
Sasma: Går du kun i 6.? Ville have gættet på 8. eller så noget  Ej, men så må I da få lang tid til at lave det i skolen så?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdhfdhfdh |
|
|
Går ikke i skole, men da jeg gjorde begyndte jeg også altid med stilen lige i sidste øjeblik..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
CelleMedMonse |
03-05-2006 20:48 |
|
Kender det Alt for godt. Trøller: Du må da gerne skrive et essay for mig, hvis du gider Nu du er så god Det skal handle om hvornår min grænsen går mht. mobning, happy slapping osv. Du går bare igang Hehe.
Celina Ain't gonna let nobody turn me 'round Part til pony søges i Karlslunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frølår? |
|
|
Find-Nemon: Det gør jeg altså. Nah. Højst ½ time, hvis vi er heldige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
04-05-2006 10:42 |
|
CelleMedMonse: Ellers tak du  Har selv en milliard million ting for 
Born to be wild  Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit essay |
|
|
Det skal handle om, ææhm: 1. Diskuter med udgangspunkt i de to artikler om hvor vidt danskerne i dag lider af social narcissisme 2. Med udgangspunkt i uddraget fra Dorrit Willumsens novelle "En brist", 1974 skal du skrive et essay, hvor du beskriver de faktorer, som betinger at parret er havnet i denne situation. Desuden skal du diskutere parforholdets vilkår i 70'erne og i dag. ' 3. Med udgangspunkt i de to nedenstående citater skal du skrive et essay, hvor du diskuterer i hvor høj grad et menneske kan styre sit eget liv. ' Nogen, der vil skrive det for mig? Jeg sender gerne hele dokumentet  ' Louise: Hvorfor går du ikke i skole? Har I allerede fået læseferie?
Helena Hansen - og det kanelsneglsædende dressurdyr Medlem af DÅHM's syddanske afdeling - det er fedt at være klog! JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Resultater sendes til mig www.freewebs.com/team-pip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma ... |
Find-Nemon |
04-05-2006 15:01 |
|
Sasma: Så må du bare være lynhurtig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghswtrjlw |
Oo..Moi..oO |
04-05-2006 15:31 |
|
Jeg er også vildt dårlig til at gå i gang med afleveringerne (også alm. lektier)! Og hader det SÅ meget! Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen til det??? Der var en gang, hvor jeg begyndte min biologi rapport kl 3 om morgenen den samme dag den skulle afleveres! Og før kl 3 lavede jeg min Kemi Rapport.. behøver jeg at sige at jeg var træt  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| voodan |
stellasven |
04-05-2006 15:34 |
|
Tja, sidder selv her og er ved at stresse mig pænt op. sidder fast i min stil som er til i morgen, og kommer slet ingen vejne. surt surt surt. matematikken er jeg god til begynde på i god tid, er nemlig en hat til det. men det er også fordi jeg ikk har tid til det i frikvarterene. matematik er altid FØR 
Kærligst Stellasven To tossede hyp krikker og en sindsyg pige. Kan kun betyde en enkelt ting: ægte kærlighed <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lektizzzer !!! |
~kiksen~ |
04-05-2006 16:02 |
|
vi for heldigvis aldrig noget for. (næsten) maa gud være med jer. 
k.H. kiksen! Kikset humor!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skriver i også altid stil i sidste øjeblik? |
|
|
^^^ ja det gør jeg. ved det er dumt men det er ligesom om når der er kort deadline så skriver jeg liiige pludselig 2-3 sider. hvor hvis jeg havde lang tid til stilen ville jeg ikke vide hvad jeg skulle skrive. så det bliver nemt for mig til skriftlig dansk, fordi der er kort deadline...
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Sasma--- |
Find-Nemon |
09-05-2006 13:20 |
|
Sasma: Sikker?!??! Troede det var mig der havde alt natuttalent der fandtes i verden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nej, gør jeg aldrig  Laver dem tit omkring 3 dage før - og så læser jeg det igennem og retter aftenen før det skal afleveres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Nej vil sige jeg er blevet bedre.. Med dansk altså stile osv. er jeg blevet rimlig god, jeg starter i god tid.. Med matematik , det samme. Dog kan jeg godt finde på at lave det dagen før. men øøh  Engelsk og andet. Der er jeg ok god  Gider ikke sidde og lave det i sidste sekund. 
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der |
|
|
Virkelig slet ingen, der vil skrive min stil? Det er ved at være sidste øjeblik nu, den skal nemlig afleveres på torsdag  Hmm, joke, må vidst hellere se at komme igang nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Har vist aldrig skrevet en aflevering før aftenen/natten før  Faktisk tæt på..
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Tine & Tulle Det klinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma:: |
Find-Nemon |
11-05-2006 13:59 |
|
Sasma: Ahh, men jeg er 110% plus salt og peber (Har slet ikke set nogle MacD reklamer )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLrå? |
|
|
Find-Nemon: Hvor meget kød tror I der er i den her bøf? 12% (ORHJ, det er bare så sjovt det der 12% )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ztina og Lego |
11-05-2006 16:34 |
|
jeg kan kun lave dem i sidste øjeblik... ellers har jeg sq ikke fantasien til det... lavede den engang en uge før og da fik jeg kun 5 for dem og nu hvor jeg laver dem dagen inden for jeg 11 
LegoStar og Christina 4-ever! Tal til andre og ikke om andre! Miss røv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Find-Nemon |
13-05-2006 15:07 |
|
Sasma: Jeg tror bare der er 12,009 %  Eller noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| re: stileting |
Zoubareva |
13-05-2006 20:32 |
|
Hej Ja, det må jeg jo desværre indrømme, at jeg gør... :-/ Sidder altid med dem i sidste øjeblik, også selvom jeg starter i god tid (for så har man jo bare goood tid, og pludselig har man sg* travlt... )
.:Gullaschbaronessen:. - ! Hail Lemonson! - Selfannounced ruler of the very Earth, Great Druid of the Stuff, and magistrator of the three Orbs of Nylon. Posseser of power to control the living
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sasma:: |
Find-Nemon |
14-05-2006 18:01 |
|
Spasma: Der tager du vist fejl, jeg ved nemlig at det 12,009% 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samme problem.. |
hopzen<33 |
14-05-2006 18:26 |
|
har samme problem. går tidligst i gang med lektierne aftenen før. eller er det om morgene, hvor jeg skal aflevere...
© ℓهvع you tøs © Ingen kan alt, men alle kan noget! elsker du kærlighed, så elsk kun mig, for ingen i verden, elsker dig højere end jeg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
ja hvis jeg gider så laver jeg den i sidste øjeblik ellers lader jeg vær vores lærer skider på om vi laver lektierne for det mest
mvh sandra SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)
hende med de 4 fede haffer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff12345 |
Molle |
14-05-2006 19:39 |