|
|
| tegning til Chaos - Cecilie og katja |
| Forfatter:  |
mia jørgensen |
| Dato:  |
02-05-2006 13:19 |
|
Hejsa. Ja Cecilie her er så det første udkast af den lille tegning af Katja. Altså først det er en ret hurtig tegning.. taget ca 10 - 15 min at lave.. og ikke helt færdig endnu. Jeg mangler noget ved hendes blis hele vejen ned også nogle små ting hist og her. og næseboret mangler også lidt..  Udover har scanningen f*cket lidt op.. den har taget en del + at den har gjort en del meget tydligt .. f.eks ørene har scanningen ødelagt total.. men sådan er det.  Men håber du kan lide den indtil videre skal nok sige til lige så snart jeg har den helt færdig   Ja det var den.. Og simone med Coco.. hvis du læser dette ja så venter jeg spændt på nogle rigtig gode billeder af coco  Hilsen mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
02-05-2006 13:21 |
|
Super flot tegnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Den er vildt flot! Synes dog der er noget med øjet. Det ligner lidt, at den kniber det sammen. Skyggerne i hovedet er jeg vild med! Superflotte! Du siger bare til, hvis du rigtig godt kunne tænke dig at tegne Bissen 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Orv, hvor er du bare dygtig!! Hvis du gider må du da meget gerne tegne et min pony Darling. 
-|Cecilie & Darling|- Togehter, We Are A Team ! <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| den er.. |
|
|
Wauw !! Du er dygtig.. Som de andre så siger du bare til hvis du mangler modeller.. 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linse og Fabienne!♡ Næste stævne: Krikkernes D-stævne d. 29. april
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guuud... |
|
|
Det er jo Mia ! Do´H , jeg er bare så hurtig ! Du har jo allerede tegnet krikken (Linse).. hvordan går det med Prille?  Er den ikke flooot?  Mia - du siger stadigvæk bare til hvis du vil tegne "den nye" altså Fabienne 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linse og Fabienne!♡ Næste stævne: Krikkernes D-stævne d. 29. april
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
02-05-2006 14:26 |
|
OMG du er god!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flotte tegniner :| |
Vildrose |
02-05-2006 14:41 |
|
ooog giv mig din underskrift 
Vildrose nu med Casper & Petri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hndgjdgz |
Tine . |
02-05-2006 15:04 |
|
Hold da op !!!  SUPER flot .. Du må MEGET gerne tegne Jolly .. Kender Linse og det er helt vildt som du har ramt hendes udtryk på den der tegning ..  Jolly kan du se ved at trykke på vidunderet herunder eller på min præsentation ..
Mvh. Tine . 100% Springrytter . Jolly Jumper <3 Se Vidunderet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mjhhjkjhk |
|
|
DTE VAR DA VILDT SÅ GOD DU ER Er fuldstændig målløs det var da utroligt, det er næsten professonelt  Du er MEGET MEGET velkommen til at tegne Toscha 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
OMG  Novra den er flot .. Tjae har jo skrevet en masse i beskeden, så det nytter jo intet at gentage det her 
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hold da op |
mia jørgensen |
02-05-2006 15:48 |
|
ja hold da op sikke en masse flotte kommentare. Først ja tal til jer alle for de fine ord..  Kristina G Outzen... hehe ja det er mig Mia.. man kan ikke være hurtig opfattende hele tiden vel haha  Men takker.. og prille har det helt fint. når hun ikke kommer op og slås på folden og bliver sparket til blods den lille hest men hun har det meget godt.. tak fordi du spørger.. hvad med dig og hypperne.. Ja linse har været en flittig model for mig har da tegnet to tegninger af hende ik ?? hehe .. smid gerne et nyt billede ind af hende hvis du har et god et også af den lille nye hvid du har et super et af den...  Tine : jammen tusinde tak... sjovt du lige skriver med Jolly.. jeg kan love dig for jeg har kigget på ham de gange jeg har ville tegnet lidt for sjov og manglede noget at tegne efter.. men hver gang har jeg bare ikke kunne finde det rigtig billede.. Men ja dit link der til Hg det gav lige pote der er nogle rigtig gode billeder har fundet et jeg nok skal se lidt nærmere på  Simmi Takker.. altså hvis du kunne få nogle bedere af hans hovede tætter på gerne uden trense osv på.. så ville det være godt.. ellers kigger jeg på dem jeg har her Cecilie Jammen jeg er da rigtig glad for du kan lide den må jeg sige.. Skriver også lige en privat besked tilbage til dig.. Hilsen mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Orh nej da Slemt eller? Jeg smider da gerne et nyt billede   Kan det gå?  og den nye baby:   De er ikke så gode når man skal tegne, kunne jeg forestille mig, men håber det er okay alligevel 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* ♡ Hende med Linseog Fabienne!♡ Næste stævne: Kellerups D-stævne d. 12-13. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
02-05-2006 17:13 |
|

Da jeg mangler et billede af min nye part på min væg, og jeg har det her billede af min part, tænkte jeg, at du måske kunne tegne =D KUN hvis du har tid og lyst. Har ellers også sendt en post til mig. Men så skal det nemlig op at hænge på væggen. For du er SKIDE dygtig 
Hvis du tegner (håber jeg =D) så bare undlad sneen på mulen/mulehårerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
02-05-2006 18:57 |
|
Super flot  Ved godt det ikke er en hest, men vil du ikke tegne mine to marsvin og min kat? Marsvinene:  Katten:  Har desværre ingen andre af tot (katten) men jeg ville blive meget glad hvis du prøvede alligevel. Hvis billedet af marsvinene ikke er godt nok siger du bare til
Ditte Det gode hjerte lever længst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha..hvor er den sej... |
|
|
WoW! 
f*ck du sej du er alt for velkommen til at prøve nogle af mine!!
Sofiie Abbey, Perle & Stormy Ice Den skønneste pony søger part<33 Here i am This is me I comming to world So wild and free Here I am so young and strong And here is the place where i belong
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLÆår? |
|
|
Du må gerne prøve kræfter med Kira 
Du er skide dygtig til sådan noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig .. |
¤ Bella ¤ |
02-05-2006 20:33 |
|
Hold ned , du er dygtig !  Du er meget MERE en velkommen til at tage et kig på min præs. af nogle billeder af Jolly 
¤ Bella ¤ Dog uden Jolly nu . *SUK* Men Nu med Mister Chello ! <`333 Rigtige ryttere rider Connemara og blandinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hold da kæft den er flot 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flot flot flot |
|
|
super flotte!
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Woaw... |
|
|
Woaw... Det er jo SINDSSYGT godt... det må jeg sige... Du er da vildt dygtig...  Hvis du skulle mangle noeD at tegne så du ALTID velkommen til at tegne min Tango...  Her lige et billede : 
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
© Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fede... |
|
|
Virkelig fede teknikker - er du en af dem, der bruger forskellige blyanter? Kunne godt tænke mig at få fingre i din "øjen-teknik" Hvis du vil give mig opskriften, så sig endelig til! 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jrsgjn |
Tine . |
03-05-2006 15:17 |
|
Tusinde tak ! Ville blive SÅ glad !! Meget sjovt at du har kigget på ham før ! 
Mvh. Tine . 100% Springrytter . Jolly Jumper <3 Se Vidunderet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op igen igen.. |
mia jørgensen |
07-05-2006 11:54 |
|
ja hold da op med kommentare..  Tusinde tak alle sammen  Kristina. tak for billederne kigger på dem.. og nej det er ikke så slemt.. bare nogle skræmmer og sår... BananBrød. Tja jeg kan næsten kun tegne heste hehe.. og hvis jeg skulle forsøge mig med det ja så er det ikke de bedste billeder desværre.. Natacher. først tak.. og ja jeg bruger forskellige slags alle B blyanterne og H blyanterne.. Hmm tja teknink det ved jeg ikke.. kan ikke helt beskrive hordan jeg gør..  Tine. jammen jeg kigger i hvertfald på det... hehe jep.. har jo set lidt af dine billedetråde.. har bare manglet det hel rigtige billede... Men til alle jer andre.. tusinde tak for jeres fine kommentare Hilsen Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iyr7tue |
|
|
Heeje.. Orh man du er god.. du må gerne tegne nogle af mine ... 
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!! JEG SÆLGER ET NÆSTEN NYT REGNDÆKKEN DET ER KUN BRUGT EN GANG. SKRIV PRIVATBESKED FOR AT FÅ MERE AFVIDE!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Du må os godt tegne Luna, hvis det er. Det er virkeligt flot 
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter and? |
|
|
Flotte tegninger de er sgu rigtig flotte!!
M.v.h Dums <3 Overdrivelse, fremmer, forståelse! Sig aldrig hej til fremmede man kunne lære dem at kende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FLOT !! |
Cecilia&Gold n Silver |
07-05-2006 16:01 |
|
Har det taget dig 10-15 min ! Naturtalent  Du må også meget gerne prøve med Silver. Hvis du får tid, så bare skriv så kan jeg ligge dem ind 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Find comfort in pain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil du ikke nok tegne et billede |
C-harlotte |
07-05-2006 19:59 |
|
hvis du nu får tid må du meget gerne tegne et billede af Anton og Victor eller bare en af dem. du er helt vildt god til det. det er næsten ubeskrivelig. jeg ville vildt gerne tegne som dig. har prøvet mig lidt frem men det gik ikke altid helt godt.. hehe.. De bedste billeder finder du her: www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=19172 og www.hestegalleri.dk/ht...p?ID=19170
I know there's something in the wake of your smile I get a notion from the look in your eyes yea Your little piece of heaven turns too dark Listen to your heart there's nothing else you can do
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|