|
|
| Hvem vil med en tur iskoven på Shirley 'bill'. |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
30-04-2006 13:28 |
|
Hejsa. Ja hvem vil med en tur iskoven på Shirley? Jeg har lige været en skøøn tur iskoven, hvor jeg tog billeder og video. -Der begynder nu at være rigtig hvidt ovre iskoven -IGEN. Men denne her gang af anemoner -Smukt  Så tag ét kig  1. "Så tag vi afsted"  Så er det tid til de friske der vil have en tur? Sæt dig godt isadlen - Værsego: s83.photobucket.com/al...t=Nooo.flv 'Lad være at lyt på mig, jeg fik bare en tvang til at sige et eller andet, og tja . 2. Og i dagens anledning . Fik hun en grim rose på , Men hun ødelagde den lige efter det her billede   3.Så fik hun fine krøller - Øhh   4.Shirley omgivet af anemoner   5.Igen lille Shirley  6.Og der står Shirley så- helt alene og forladt   7.Dejligt billede  8. "Mmmmh de dufter "  9."De smager nu også ret godt"   10. Et selvudløser billede   Håber I nød glimtet af vores skovtur. Lig' en kommentar 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
argh, hvor er hun dejlig! Jeg vil gerne med i skoven på hende! 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia... |
*æblet* |
30-04-2006 13:33 |
|
Patricia:  - Kan du se videoen denne her gang (næsten øverst i indlæget 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nej 
Patricia Den, der spørger, er kun dum én gang - den, der ikke spørger, er dum hele livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghgfhfghg |
|
|
Arrj hvor er hun bare dejlig fik grineflip over det her "Kom der en bil og overhalede dig var Shiley" HAHA
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dam dam dam hest |
~kiksen~ |
30-04-2006 13:39 |
|
gode billeder, shirly er saa fiinoo. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskrift** |
|
|
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Grineflip! DAMN du lyder som hende i Magnus og Myggen spillet, som bliver bortført xD Men hun er jo sød - sjov video 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
30-04-2006 13:51 |
|
Hun er så smuk <3 gode billeder,, Håhå, sjov video
Ħennie & ®ozita
Det vilde team Ponyen er spicel, og den spicele pige elsker den ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
*æblet* |
30-04-2006 13:54 |
|
Team Toss: Hun hader når der kommer biler og overhæler hende  Tak  Kiksen: Taak  Chaos: Haha  Line Larsen: 'Nooo' Du må ikke sammenligne mig med en tegneseriefirgur - Ser du Magnus og Myggen ? Tak  Rozita&hennie: Mange tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhjbhvhv |
Cecilia&Gold n Silver |
30-04-2006 14:33 |
|
Haha hvor er Shirley sød  Hun går bar og tuller, yiar . Søde billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg Elsker Twiggy |
Tuttii Fruttii |
30-04-2006 14:37 |
|
Hyggeligt :} Wow , billed 4 er ederdumløh godt ;0
TUTTII FRUTTII Tuttii-Fruttii-Ruljæ-Juliøh Er mig selv Ingen kan styre mig Tudder+Tuttii♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt... |
|
|
Sikke en dejlig tur i_skoven, i havde!  Hun er godt nok dejlig hende Shirley ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahah. |
|
|
Kom der lige en bil og overhalede dig hva shirley?  Ser rigtig hyggeligt ud. Hvilken skov er det??
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
*æblet*: Jeg spillede det computer spil xD . Der bliver hun bortfødt, og lyder PRÆCIS som dig xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
30-04-2006 19:21 |
|
Du rider i den forkerte side af vejen ven. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zig-Zag... |
*æblet* |
30-04-2006 19:24 |
|
Rolf- Det er fordi der hvor videon er taget er lige når jeg kommer ud fra gården (der hvor jeg bor . Og det er mere farligt at gå over på den anden side af vejen dér, end 20 meter længere fremme, for der kan man se bilerne fra begge sider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker LÆKKER "!! |
|
|
Sus min kære, er ked af det. Jeg.. jeg.. STJÆLER EN SKØNNE DAG SHIRLEY! Hun er så dejlig 
♡ Line uden Nikita ♡ - Men kald mig dør! " A horse will never desert you " Make my day - if you want it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Ztina og Lego |
30-04-2006 21:53 |
|
undskyld... men hvad er det som er så fantastisk ved den pony???
LegoStar og Christina 4-ever! Miss you Toffi! Boks udlejes! Kig i præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min overskrift..! |
|
|
Gode billeder, hun er bare dejlig! ;P
~ Knus Sofie ~ ~ Tab & vind med samme sind ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Gode billeder og sød video 
Mvh Ann Hest/kat 1 pony søges til leje med forkøbsret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er smuk |
|
|
Men jeg behøver vel ikke nøjes med den (iøvrigt ret sjove) video, for jeg har jo fået supertilbudet om at se og prøve vidunderet Jeg har tænkt mig at tage det meget seriøst...!! Ztina og Lego: Hvad var det for en kommentar? Måske er der nogen der en lille smule misundelig over de mange fine kommentarer som Sus får med på vejen når hun viser sin utroligt smukke pony frem.
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
01-05-2006 17:39 |
|
Tak for uren  Men er anemoner ikke giftige ? Eller er jeg gået helt galt i byen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
01-05-2006 17:40 |
|
Der sku selvf. stå Turen og ikke uren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller... |
*æblet* |
01-05-2006 17:42 |
|
Trøller: haha xD Tja det ved jeg ikke, har ikke hørt noget om det. Hun fik også kun lov til at spise én eller to. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
01-05-2006 17:46 |
|
Det kan oss bare være at det er mennesker der ikk ka tåle det.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ztina og Lego |
01-05-2006 22:26 |
|
hmmm... der blev også kun spurgt... er ikk misundelig...
LegoStar og Christina 4-ever! Miss you Toffi! Boks udlejes! Kig i præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|