Heey ænder
Jeg har snart 2 års fødselsdag med mit elskede dyr Toscha..
Da jeg var 9 kiggede jeg HELE tiden inde på markedspladsen efter en pony men jeg måtte selfølgelig ikke få en, jeg lå os og tudede på sengen med en barbie hest i hånden mens jeg hørte "Et magisk øjeblik" fordi jeg VILLE bare have en hest..
En dag fik jeg lov til at virkelig kigge på nogle heste til mig men for maks 17.000 så gik mit store ønske jo i opfyldelse
Jeg måtte virkelig få en hest orhh hvor var jeg gald.. Jeg fandt forskellige heste printede deres annoce ud hvis min mor sys det var okay viste min far dem og derefter min ridelærer endag fandt jeg så Toscha der inde jeg fik hende godkendt på papiret af min ridelærer og min mor ringede til Anna som ejede hende vi fik aftalt en tid jeg skulle ud og se hende og jeg sprang bare rundt af glæde kunne slet ikke styrer mig MIN DRØM VAR GÅET I OPFYLDELSE
:D:D:D Men for selfølegelig os at vide at man nok skal kigge på 10 heste inden man finder den rette men jeg tænkte bare Nej for Toscha er den rette...
Jeg kommer ud og kigger på hende og hun er bare så dejlig <33 Anna spørger så bagefter om jeg vil med ud en tur på hende det ville jeg gerne og der var hun os så fin... Da vi så kommer tilbage så spørger hun mig om jeg vil springe jeg tænker nej det tør jeg sQ ikk så det gjorde jeg ikk (har nu fortrudt)...
Min far havde optaget det hele på bånd og min ridelærer skulle så se det om det kunne betale sig at han skulle ud og se hende..
Vi får så en opringning fra ham om at han slet ikke skal ud og se hende han kan bare se på båndet at Toscha er vikelig den perfekte så hende kunne vi bare købe nu... Århh hvor blev jeg bare glad <3<3<3<3
Jeg fik hende og hun kom ud på min rideskole og stå jeg red på hende i mine ridetimer og det styrede bare der ud af <3
Her er lige et billede fra dengang:

Men det styrede ikke hele tiden hun begyndte at bukke når jeg skulle galopere
og jeg turde ikke galopere 
Dte blev sommerferie og der var rytter lejr jeg var med på Tossen og vi hyggede os
Men dog uden galop...
efter Rideljr var rideskolen lukket i sommerferien så Toscha kom ud på en præstegård og stå hun begyndte at bukke ligegyldig hvem der satte sig op og jeg var virkelig bange for hende (det skal lige siges det var indet med sadlen eller ryggen at gøre) Jeg begyndte at få undervisning af en pige som gjorde mig lidt tryk ved det og jeg red i longe... Men det gik ikke jeg fik hende ud til en af mine veninder hvor storesøsteren til min veninde var min 'ridelærer' jeg kan egenetlig ikke huske hvor godt det gik men hun bukkede stadig :/ hos min veninde var en lille pony trav pony til salg jeg var smækforelsket i ham. Min familie købte en 'gård' så jeg kunne få hende hjem og stå men hun skulle jo os have en at stå sammen med det blev så den lille ponytrav pony Sofus
Jeg begyndte at få undervisning af en landsrytter så hun kunne gøre mig glad ved at ride bukkeponyen og hun gjorde virkelig et eller andet så jeg ville ride pOnyen igen
Jeg prøvede også en lille smule stævner der ind imellem dog uden placeringer.. Vi begyndte så at springe 
Vi syntes det var rigtig sjovt 

Og det blev til mere og mere vi blev rigtig fine og vi stratede vores første spring stævne 

Det begyndte at gå rigtig fint i dressuren os og jeg red på livet løs bare uden galop i et par dage..

Jeg mistede så interessen for at ride hende og prøvede at have noget andet at lave så jeg ikke skulle ud og ride den pony min mor kom nu tit og sagde at jeg altså skulle gå ud til den pony og ride hende lidt jeg gad bare ikk.. Så blev det ret skod verj i løbet af vinteren og jeg kunne ikke ride så sad jeg bare der og tænkte yes jeg skulle ikke ud og ride ponyen...
Men så derefter begyndte det at gå frem ad igen jeg havde fået lysten tilbage og havde modet til galop det vil så sige at nu sidder jeg og er gald for at have en dejlig pony der ikke bukker mere 
Dte blev langt men skulle os stryge sig ud over 2 år 
Dte var vist her i Maj jeg fik hende :S
Ja det var det!